AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #61 Skrevet 6. november 2015 Hvordan i all verden kan du være lubben?!? Jeg er 164 cm, veier også 57 kg, og bruker klesstørrelse 34/36 hhv. XS/S.Jeg tror ingenting på at du er lubben. Jeg tror du er slank, men du ser det kanskje ikke selv. Fordi alt fettet er samlet på magen. Jeg bruker størrelse 38 og M. Ser forjævlig ut i tettsittende tøy og undertøy/bikini. Skikkelig dvask og kvalmende. Anonymkode: 60629...461
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #62 Skrevet 6. november 2015 Hvis du er for ung for sukker, så er du alt for ung for meg også, men takk for tilbudet skal de ha Jeg er 19. Innafor? Anonymkode: 60629...461
AnonymBruker 42 Skrevet 6. november 2015 #63 Skrevet 6. november 2015 Jeg er 19. Innafor? Anonymkode: 60629...461Nei. Nå er ikke jeg på sukker, men jeg er ganske så sikker på at det er drøsssvis av damer på din alder der
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #64 Skrevet 6. november 2015 Nei. Nå er ikke jeg på sukker, men jeg er ganske så sikker på at det er drøsssvis av damer på din alder der Må legge til: er god til å suge og å lage mat. Nå da, innafor? Anonymkode: 60629...461
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. november 2015 #65 Skrevet 6. november 2015 Fordi alt fettet er samlet på magen. Jeg bruker størrelse 38 og M. Ser forjævlig ut i tettsittende tøy og undertøy/bikini. Skikkelig dvask og kvalmende. Anonymkode: 60629...461Velkommen inn i Buddha-mage-gjengen! Jeg ser at du er 19 år, jeg er dobbelt så gammel som deg. Så her kommer litt livslære fra ei gammel kråke:Hva menn angår: De skal du bare holde helvete med inntil videre. Du går nå inn i en tidsfase av livet ditt som kan by på så mye spennende - reiser, opplevelser, erfaringer, utdanning, osv. Ikke knytt deg til en mann som går rundt med en eller annen illusjon om hvordan en kvinne MÅ se ut. Etterhvert som mennene blir eldre, så "modner" de også, og endrer bildet av drømmedama til noe adskillig mer jordnært og realistisk. Hva kropp angår: Du har ikke en dvask og kvalmende kropp. Men det er slik du ser på deg selv. Du er nå i den beste alder til å gjøre noe med det. For det er bare du som kan gjøre noe med det. Trenger ikke være all verden. Kanskje dette vil være noe for deg: http://www.nhs.uk/Livewell/c25k/Pages/couch-to-5k.aspx Et enkelt løpeprogramm som i løpet av ni uker gjør deg i stand til å løpe fem kilometer. Funker som fjell. Og man går faktisk ned i omfang også. Jeg misunner deg ikke å være 19 år i dag. Jeg tror det er betraktelig tøffere med tanke på utseendepress og slikt enn det var da jeg var like gammel. Vi kvinner bombarderes med alskens info om hvordan vi MÅ se ut. Hver bidige dag. Menn bombarderes like mye om hvordan de skal se ut. Og hvordan drømmedama skal se ut. Det er bare at denne drømmedama som oftest har fått seg noen runder i Photoshop før hun "slippes på markedet". Hvis jeg kan få gi deg et par råd på veien:- puss tennene dine hver dag og husk tanntråd- les bøker som utfordrer deg, interesserer deg, og hold deg oppdatert- ta en utdannelse og fullfør den- stol på deg selv og gå dine egne veier- gi deg selv en gave hver eneste dag. Det kan være alt ifra et eple til en båt. En dag vil du møte en mann som vil verdsette deg og alt du er. En som vil gjøre deg til dronning av sitt kongerike. In the meantime, the world is your oyster.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #66 Skrevet 6. november 2015 Velkommen inn i Buddha-mage-gjengen! Jeg ser at du er 19 år, jeg er dobbelt så gammel som deg. Så her kommer litt livslære fra ei gammel kråke:Hva menn angår: De skal du bare holde helvete med inntil videre. Du går nå inn i en tidsfase av livet ditt som kan by på så mye spennende - reiser, opplevelser, erfaringer, utdanning, osv. Ikke knytt deg til en mann som går rundt med en eller annen illusjon om hvordan en kvinne MÅ se ut. Etterhvert som mennene blir eldre, så "modner" de også, og endrer bildet av drømmedama til noe adskillig mer jordnært og realistisk. Hva kropp angår: Du har ikke en dvask og kvalmende kropp. Men det er slik du ser på deg selv. Du er nå i den beste alder til å gjøre noe med det. For det er bare du som kan gjøre noe med det. Trenger ikke være all verden. Kanskje dette vil være noe for deg: http://www.nhs.uk/Livewell/c25k/Pages/couch-to-5k.aspx Et enkelt løpeprogramm som i løpet av ni uker gjør deg i stand til å løpe fem kilometer. Funker som fjell. Og man går faktisk ned i omfang også. Jeg misunner deg ikke å være 19 år i dag. Jeg tror det er betraktelig tøffere med tanke på utseendepress og slikt enn det var da jeg var like gammel. Vi kvinner bombarderes med alskens info om hvordan vi MÅ se ut. Hver bidige dag. Menn bombarderes like mye om hvordan de skal se ut. Og hvordan drømmedama skal se ut. Det er bare at denne drømmedama som oftest har fått seg noen runder i Photoshop før hun "slippes på markedet". Hvis jeg kan få gi deg et par råd på veien:- puss tennene dine hver dag og husk tanntråd- les bøker som utfordrer deg, interesserer deg, og hold deg oppdatert- ta en utdannelse og fullfør den- stol på deg selv og gå dine egne veier- gi deg selv en gave hver eneste dag. Det kan være alt ifra et eple til en båt. En dag vil du møte en mann som vil verdsette deg og alt du er. En som vil gjøre deg til dronning av sitt kongerike. In the meantime, the world is your oyster. Hadde nå bare dette vært sant. Jeg vet at jeg er stygg,meg at det er minimalt jeg kan gjøre med det. Og det må jeg nesten bare godta, men hvordan? Jeg er 19 og har aldri vært i et forhold, det begynner å bli litt krise, må skaffe meg erfaring på det området også. Driver med slanking, men får nok ikke resultater helt med en gang. Tennene blir pusset hver dag, verre med utdannelse. Jeg har nokså dum og har ingen evner, er vel egentlig ikke verdt så mye. Så vet ikke helt hvordan det skal gå. Begynner å tvile på at jeg vil finne en som vil ta seg til takke med meg... Anonymkode: 60629...461
Gjest Raindrops Skrevet 6. november 2015 #67 Skrevet 6. november 2015 Må legge til: er god til å suge og å lage mat. Nå da, innafor? Anonymkode: 60629...461Men kjære vene, jeg er sikker på at du har mye mer å by på enn dette! Og du er bare 19, det er absolutt ingenting som haster
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. november 2015 #68 Skrevet 6. november 2015 Hadde nå bare dette vært sant. Jeg vet at jeg er stygg,meg at det er minimalt jeg kan gjøre med det. Og det må jeg nesten bare godta, men hvordan? Jeg er 19 og har aldri vært i et forhold, det begynner å bli litt krise, må skaffe meg erfaring på det området også. Driver med slanking, men får nok ikke resultater helt med en gang. Tennene blir pusset hver dag, verre med utdannelse. Jeg har nokså dum og har ingen evner, er vel egentlig ikke verdt så mye. Så vet ikke helt hvordan det skal gå. Begynner å tvile på at jeg vil finne en som vil ta seg til takke med meg...Anonymkode: 60629...461Men lille hjertet, sånn skal du jo ikke ha det. De absolutt færreste menneskene er stygg, det er tankesettet og oppførselen deres som gjør dem stygge. Hvis det er en trøst, så lærer man å akseptere seg selv og sitt utseende etterhvert som man blir eldre. Men akkurat nå føles det sikkert veldig tungt og heller ikke spesielt trøstende - for det er jo nå! du vil være vakker! Pen! Skjønn! Drop dead gorgeous! Og jeg tror du faktisk er det, men du nekter deg selv å se det. Vil du være snill mot andre, så begynn med å være snill mot deg selv. Jeg var faktisk over tredve før jeg gikk inn i et seriøst forhold. Alt forut var strengt tatt tidsfordriv og erfaringssamling. Du har ingen hast. Nå skal du nyte livet, utforske det, utfordre det (og deg selv), leke og lære. Selvsagt tar det tid å slanke seg, men for å komme med et velkjent mantra - du angrer bare på den treningsøkta du ikke tok. Men hold ut! Du er på rett vei. Det kreves faktisk mye selvinnsikt og intellekt å si at man er dum og ikke har noen evner. Men jeg er sikker på at du ikke er dum, og at du har evner. Har du fullført VGS e.l.? Ja - studèr noe du interesserer deg for. Nei - ok, ta de fagene som behøves for å få generell studiekompetanse. Det finnes så mange muligheter, og ikke bare skal du gripe dem, du skal sågar ta balletak på dem. Filleriste dem. Si "Jeg er sjefen, jeg bestemmer!". For du er ei kvinne, og du skal være ei stolt kvinne. Bær deg selv med hevet hode (men ikke nesa i sky). Det er bare du som kan endre deg selv. Og ja, du vil ha dager som er like svarte som nettene. Og ja, det vil virke som alt er håpløst og bare elendighet. Og ja, du vil ramle på snørra. Men hva gjør stolte dronninger? Jo, de reiser seg igjen, retter på krona og fortsetter fremover. Og det er akkurat det du også skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #69 Skrevet 6. november 2015 Problemet ditt, TS, er at du er så ivrig på å tilfredsstille mennene, at du er villig til å forandre deg. Dårlig selvbilde kalles det. Du burde være den du selv vil være, uavhengig av hva en eller flere menn skulle mene om deg. Hvis du tenker deg om, når du faller for en mann, er det virkelig da fordi han passer perfekt i en mal, med akkurat de rette kroppsmålene, den rette jobben, økonomien, samfunnsengasjementet osv. ? Selv faller jeg for sjarmen og personligheten, sammen med utseendet (som ikke trenger å være en modells). Anonymkode: d6f71...7b0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #70 Skrevet 7. november 2015 Problemet ditt, TS, er at du er så ivrig på å tilfredsstille mennene, at du er villig til å forandre deg. Dårlig selvbilde kalles det. Du burde være den du selv vil være, uavhengig av hva en eller flere menn skulle mene om deg. Hvis du tenker deg om, når du faller for en mann, er det virkelig da fordi han passer perfekt i en mal, med akkurat de rette kroppsmålene, den rette jobben, økonomien, samfunnsengasjementet osv. ? Selv faller jeg for sjarmen og personligheten, sammen med utseendet (som ikke trenger å være en modells).Anonymkode: d6f71...7b0Du har rett i det at jeg har dårlig selvbilde, men jeg føler at det er realistisk. Jeg har veldig få krav til menn, hvis de er snille og greie, tiltrekkende (for meg), kontroll på økonomien og faktisk av en eller annen merkelig grunn liker meg, ja, da er de veldig innafor. Anonymkode: 60629...461
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #71 Skrevet 7. november 2015 Men lille hjertet, sånn skal du jo ikke ha det. De absolutt færreste menneskene er stygg, det er tankesettet og oppførselen deres som gjør dem stygge. Hvis det er en trøst, så lærer man å akseptere seg selv og sitt utseende etterhvert som man blir eldre. Men akkurat nå føles det sikkert veldig tungt og heller ikke spesielt trøstende - for det er jo nå! du vil være vakker! Pen! Skjønn! Drop dead gorgeous! Og jeg tror du faktisk er det, men du nekter deg selv å se det. Vil du være snill mot andre, så begynn med å være snill mot deg selv. Jeg var faktisk over tredve før jeg gikk inn i et seriøst forhold. Alt forut var strengt tatt tidsfordriv og erfaringssamling. Du har ingen hast. Nå skal du nyte livet, utforske det, utfordre det (og deg selv), leke og lære. Selvsagt tar det tid å slanke seg, men for å komme med et velkjent mantra - du angrer bare på den treningsøkta du ikke tok. Men hold ut! Du er på rett vei. Det kreves faktisk mye selvinnsikt og intellekt å si at man er dum og ikke har noen evner. Men jeg er sikker på at du ikke er dum, og at du har evner. Har du fullført VGS e.l.? Ja - studèr noe du interesserer deg for. Nei - ok, ta de fagene som behøves for å få generell studiekompetanse. Det finnes så mange muligheter, og ikke bare skal du gripe dem, du skal sågar ta balletak på dem. Filleriste dem. Si "Jeg er sjefen, jeg bestemmer!". For du er ei kvinne, og du skal være ei stolt kvinne. Bær deg selv med hevet hode (men ikke nesa i sky). Det er bare du som kan endre deg selv. Og ja, du vil ha dager som er like svarte som nettene. Og ja, det vil virke som alt er håpløst og bare elendighet. Og ja, du vil ramle på snørra. Men hva gjør stolte dronninger? Jo, de reiser seg igjen, retter på krona og fortsetter fremover. Og det er akkurat det du også skal gjøre. Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal klare å akseptere meg selv, føler ikke at jeg verken er noe eller har noen ting som kan aksepteres. Og jeg er snill mot meg selv, jeg er realistisk. Gidder ikke å sitte å gi meg selv forhåpninger om at jeg er vakker når jeg ikke ser ut i måneskinn. Men hvordan skal jeg forklare det i fremtiden at jeg ikke hadde forhold når jeg var "ung og vakker" og i "min beste alder"? Ja, jeg har fullført vgs, men der stopper det også.. Jeg prøver å finne noe å studere som en som meg kan klare, men ikke funnet noe enda...jeg prøver å endre på meg selv, og jeg vil virkelig endre på meg selv, men har ikke funnet gulloppskriften enda.. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: 60629...461
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #72 Skrevet 7. november 2015 Men kjære vene, jeg er sikker på at du har mye mer å by på enn dette! Og du er bare 19, det er absolutt ingenting som haster Egentlig ikke. Men det er greit, jeg er vel nokså flink på de to tingene og jeg vet at de er viktige for menn. Jeg har ikke opplevd eller oppnådd noe av deg som mine jevnaldrende har i en alder av 19, er allerede på etterskudd.. Så jo, ting haster! Anonymkode: 60629...461
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #73 Skrevet 7. november 2015 Den evige letingen har ikke så mye med kravene å gjøre. Det har mer med jakta og søken etter et enda bedre trofé enn siste bytte. For menn så er det jakta som betyr noe. Og så klart å nedlegge ett bedre bytte enn sine kompiser. De glemmer totalt at disse byttene er damer med sterke følelser. Anonymkode: d3968...b17det anonym her sier! Selv om de fleste ikke vil innrømme det før de er godt fulle. Men damene gjør det også mulig for oss ved at de lar oss sjekke de opp, der muligheten for sex tidlig i dateprosessen er stor. Det blir en evig vond spiral... Den eneste damen jeg har klart å holde sammen med var en som ikke ville kysse før det hadde gått et par uker og ikke ha sex før etter ett år. Da klarte hun å holde på interessen min for å si det sånn.Men så til krav om at personen skal være interessert i økonomi, politikk og være samfunnsengasjert. Det er egentlig ikke så veldig store krav det. Praktiske oppgaver som mat ol har jeg forståelse for at TS reagerer på Anonymkode: 599da...c2f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #74 Skrevet 7. november 2015 du mener selvsagt "you bet your/my big fat azz on it"!Litt OT og sånn, men når ble store rumper egentlig en greie menn generelt sett synes er en positiv ting? Dette er en "trend" som har gått meg hus forbi i alle fall... Fra naturens side er jo stor rumpe å foretrekke for menn da det kan bety at kvinnen er mer fruktbar enn en dame som nesten ikke har rumpe og heller ikke noe kjøtt på kroppen ellers. Fruktbarhet tiltrekker menn, selv om jeg også ser at vi er kommet ganske mye lengre enn urmennesket, og alle menn og kvinner kan tenke selv og foretrekke ting som strider mot naturen. Nå mener jeg altså ikke stor rumpe som i en meter bred og med mye fett. Mener muskuløse rumper. Jeg har i alle fall fått mye oppmerksomhet for min rumpe som er fyldig, rund og spretten på en ellers ganske tynn kropp. Anonymkode: d2e05...d1f
Red-Ruby Skrevet 7. november 2015 #75 Skrevet 7. november 2015 Det er nesten som om mennesker skaper seg drømmetype og har visse krav og forventninger til partner..hm!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #76 Skrevet 7. november 2015 det blir som å lage seg en person som skal gjøre og være alt den ene parten måtte mene er riktig.alle krever vel ikke dette? men ja, kanskje noen krever alt det. men hva er han verdt for deg da egentlig? Anonymkode: 47716...8b0
Vampen Skrevet 7. november 2015 #77 Skrevet 7. november 2015 Velkommen inn i Buddha-mage-gjengen! Jeg ser at du er 19 år, jeg er dobbelt så gammel som deg. Så her kommer litt livslære fra ei gammel kråke:Hva menn angår: De skal du bare holde helvete med inntil videre. Du går nå inn i en tidsfase av livet ditt som kan by på så mye spennende - reiser, opplevelser, erfaringer, utdanning, osv. Ikke knytt deg til en mann som går rundt med en eller annen illusjon om hvordan en kvinne MÅ se ut. Etterhvert som mennene blir eldre, så "modner" de også, og endrer bildet av drømmedama til noe adskillig mer jordnært og realistisk. Hva kropp angår: Du har ikke en dvask og kvalmende kropp. Men det er slik du ser på deg selv. Du er nå i den beste alder til å gjøre noe med det. For det er bare du som kan gjøre noe med det. Trenger ikke være all verden. Kanskje dette vil være noe for deg: http://www.nhs.uk/Livewell/c25k/Pages/couch-to-5k.aspx Et enkelt løpeprogramm som i løpet av ni uker gjør deg i stand til å løpe fem kilometer. Funker som fjell. Og man går faktisk ned i omfang også. Jeg misunner deg ikke å være 19 år i dag. Jeg tror det er betraktelig tøffere med tanke på utseendepress og slikt enn det var da jeg var like gammel. Vi kvinner bombarderes med alskens info om hvordan vi MÅ se ut. Hver bidige dag. Menn bombarderes like mye om hvordan de skal se ut. Og hvordan drømmedama skal se ut. Det er bare at denne drømmedama som oftest har fått seg noen runder i Photoshop før hun "slippes på markedet". Hvis jeg kan få gi deg et par råd på veien:- puss tennene dine hver dag og husk tanntråd- les bøker som utfordrer deg, interesserer deg, og hold deg oppdatert- ta en utdannelse og fullfør den- stol på deg selv og gå dine egne veier- gi deg selv en gave hver eneste dag. Det kan være alt ifra et eple til en båt. En dag vil du møte en mann som vil verdsette deg og alt du er. En som vil gjøre deg til dronning av sitt kongerike. In the meantime, the world is your oyster. Dette! TS, du bør lese dette innlegget flere ganger, for her er det mange gode tips. Du er 19 år. Du kommer til å oppdage etterhvert at verden er litt mer nyansert enn den ser ut nå. Og det viktigste du kan gjøre er å utvikle deg selv, slik at du blir den personen du vil være. Å ikke ha vært i et forhold når man er 19 er ikke krise, selv om du tror det nå. Og selv om det høres ut som en klisje, så er forholdet med deg selv det viktigste forholdet du er i. Fokuser på det, så kommer kjæresten etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #78 Skrevet 7. november 2015 en sånn person må jo drive med fler-koneri for å få denne type dame.- Eva har langt lyst hår.- Karoline har sprettrumpe, og hun trener.- Line studerer medisin.- Fatimah har gylden hud, og brune øyne. Samt den perfekte sminken.- Elise fører dype samtaler med han hver kveld. Anonymkode: 47716...8b0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #79 Skrevet 7. november 2015 Jeg er ganske middels utseendemessig, og jeg veier 7 kg for mye. Jeg er for tiden sykemeldt, og har måtte ta permisjon fra studier, lav inntekt og enslig mor til 2 barn. Og min nye kjæreste falt pladask for meg. Så menn trenger ikke en kvinne som er perfekt på alle måter. Personlighetsmessig passer vi veldig bra sammen da. Og han liker mitt utseende, nå elsker han store romper og pupper, og det har jeg og. Vet jo at det at jeg er syk, er negativt. Men når alt annet er så bra, så tar man med det på kjøpet. Og jeg kommer til å bli bedre.Jeg har alltid vært meg selv, og for mange menn har jeg ikke vært bra nok. Men for kjæresten min var jeg perfekt, og han er perfekt for meg. Anonymkode: ce365...bd0
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #80 Skrevet 10. november 2015 bah, fortsatt ikke god nok for disse mannfolka!!! Anonymkode: 60629...461
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå