Summers Skrevet 5. november 2015 #21 Skrevet 5. november 2015 (endret) Hvor har du dette fra? De normalt pene jentene jeg kjenner som har forsøkt seg på slike ting har ikke fått mye oppmerksomhet. Det er nok de 10% peneste som stikker av med det meste av oppmerksomheten den veien også, gitt. I tillegg har menn ofte et meget skjevt syn på hva som er "middels pen" jente, da de ofte rett og slett ikke ser den minst pene havlparten av den kvinnlige befolkningen overhodet. Anonymkode: 69750...e95Sorry til de jentene du kjenner, men om de får lite oppmerksomhet på datingapper så er de ikke middels pene, de er betydelig under:-( Det er tross alt menn som må bestemme hva menn regner som attraktivt, det hjelper jo ikke at andre jenter synes hun er "middels pen". Endret 5. november 2015 av Summers 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #22 Skrevet 5. november 2015 Hvis de ser sinte ut er det jo ikke rart de fleste menn holder seg unna.Anonymkode: afd0e...525Nei, venninnene jeg snakker om er som sagt gjennomsnittlige ut. De er nok ikke like unge og vakre som hun på dette bildet. Men smile, det gjør de Anonymkode: 69750...e95
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #23 Skrevet 5. november 2015 For en merkelig måte å diskutere på...Neheie, DU tar feil, æddebædda! Det er mer merkelig at han skal fortelle oss damer hva vi ser etter og verdsetter. Uten engang å prøve å forstå oss. Han leser et par artikler som menn har skrevet og tror dette er sannheten. Det beste er jo å høre direkte med oss om hva vi tenker. Ikke komme å fortelle oss og påføre oss meninger fordi disse passer han. Anonymkode: c6014...ad2 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #24 Skrevet 5. november 2015 Sorry til de jentene du kjenner, men om de får lite oppmerksomhet på datingapper så er de ikke middels pene, de er betydelig under:-( Det er tross alt menn som må bestemme hva menn regner som attraktivt, det hjelper jo ikke at andre jenter synes hun er "middels pen".Klart at menn selv må få anse hvilke kvinner de synes er mest attrraktive. Men de kan ikke bare stemple 80% av kvinnene som "under middels attraktive". Middels må ligge på midten, ikke i øverste skikt. Anonymkode: 69750...e95 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #25 Skrevet 5. november 2015 Sorry til de jentene du kjenner, men om de får lite oppmerksomhet på datingapper så er de ikke middels pene, de er betydelig under:-( Det er tross alt menn som må bestemme hva menn regner som attraktivt, det hjelper jo ikke at andre jenter synes hun er "middels pen".Sorry, men du tar feil. Jeg er som sagt normalt søt, har ingen problemer med å dra gutter i real life, men med en gang jeg beveger meg på nettdating er gutta på shopping, og går for topp 10% som alle andre. Og der er ikke jeg. Anonymkode: 25539...756 2
Summers Skrevet 5. november 2015 #26 Skrevet 5. november 2015 Klart at menn selv må få anse hvilke kvinner de synes er mest attrraktive. Men de kan ikke bare stemple 80% av kvinnene som "under middels attraktive". Middels må ligge på midten, ikke i øverste skikt. Anonymkode: 69750...e95Det er jo 80% kvinnene som blir nedrent med oppmerksomhet. Jeg har sett tinderkontoene til middels pene jenter og jeg har sett hva middels pene menn takker ja til på tinder(der er standarden lav) i tillegg til at det ikke er vanskelig å se vesentlig bedre ut på profilbilder enn i virkeligheten. 3
Gjest Castielz Skrevet 5. november 2015 #27 Skrevet 5. november 2015 Det er mer merkelig at han skal fortelle oss damer hva vi ser etter og verdsetter. Uten engang å prøve å forstå oss. Han leser et par artikler som menn har skrevet og tror dette er sannheten. Det beste er jo å høre direkte med oss om hva vi tenker. Ikke komme å fortelle oss og påføre oss meninger fordi disse passer han. Anonymkode: c6014...ad2Jeg tror de som skriver disse artiklene har større basis for sine påstander enn det du har.Just saying!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #28 Skrevet 5. november 2015 Det er jo 80% kvinnene som blir nedrent med oppmerksomhet. Jeg har sett tinderkontoene til middels pene jenter og jeg har sett hva middels pene menn takker ja til på tinder(der er standarden lav) i tillegg til at det ikke er vanskelig å se vesentlig bedre ut på profilbilder enn i virkeligheten.Du har åpenbart ikke et realistisk syn på hva en middels pen kvinne er. Du har nok sett i boksen til en pen kvinne. Anonymkode: 69750...e95 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #29 Skrevet 5. november 2015 Jeg tror de som skriver disse artiklene har større basis for sine påstander enn det du har.Just saying!Nei. Hvem som helst kan skrive en artikkel. Ikke hvem som helst kan tilegne meg meninger på mine vegne just sayin. Anonymkode: c6014...ad2 2
Gjest Castielz Skrevet 5. november 2015 #30 Skrevet 5. november 2015 Nei. Hvem som helst kan skrive en artikkel. Ikke hvem som helst kan tilegne meg meninger på mine vegne just sayin. Anonymkode: c6014...ad2Flaks at verken artikkel eller TS gjør dette da!Det er snakk om generell basis.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #31 Skrevet 5. november 2015 Her er noen middels vakre, vanlige kvinner:V Anonymkode: 69750...e95 1
Summers Skrevet 5. november 2015 #32 Skrevet 5. november 2015 (endret) Sorry, men du tar feil. Jeg er som sagt normalt søt, har ingen problemer med å dra gutter i real life, men med en gang jeg beveger meg på nettdating er gutta på shopping, og går for topp 10% som alle andre. Og der er ikke jeg. Anonymkode: 25539...756Jenter uten profilbilde og profiltekst får mer respons enn deg. Da sier det seg selv at det er noe som skurrer.Ditt tidligere innlegg i tråden: På Sukker har jeg fått tre standardmeldinger og på Tinder hadde jeg ikke en eneste treff, så det gav jeg opp. Endret 5. november 2015 av Summers 4
draug 75 Skrevet 5. november 2015 #33 Skrevet 5. november 2015 Det var en lang artikkel det der. Det ser ikke ut som alle har lest den, og dermed mister vi premisset - og ender tilbake til diskusjonen om sure, storforlangende kvinner osv....Jeg håper artikkelen ikke er representativ for Psycology Today. Å prestere å komme med en påstand, nært sagt om at der menn er i mindretall og vasser i kvinner, der flommer testosteronet og der står vi hverandre i hjel med hjertets lyst mens der men er i overflod, der går krimratene ned og menn er opptatt med å være snille og gode forholdsemner. Og dette argumenterer forfatteren med å sammenlikne USA med Kina! En _antropolog_ presterer å overse at det kan være kulturelle forskjeller mellom USA og Kina som forklarer forskjellene i krimrater. Jeg kunne godt tenke meg å spørre forfatteren om forholdet antall menn/ antall kvinner i hhv. Philadelphia og ved Pecos på 1880- tallet, og se om han fikk de samme resultatene mht. vold og kriminalitet.Det at andre kvinner liker en mann, gjør i seg sjøl mannen attraktiv for ei kvinne. (Derfor er en viktig ferdighet å beherske i sjekking det å kunne underholde flere (to helst tre) på en gang.) Så enkelt er det, og derfor en player og en rundbrenner kunne holde på hvis han ikke begrenser seg sjøl. Kvinner ser om en mann ikke får, eller om han lar være. Om han avviser eller om han blir avvist.Jeg tror at dette er et regelrett ikke- problem. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #34 Skrevet 5. november 2015 Jenter uten profilbilde og profiltekst får mer respons enn deg. Da sier det seg selv at det er noe som skurrer.Uten bilde? Nå må du slutte å dikte. Lag heller en profil med en av bildene jeg la opp, og se om du får "oppmerksomhet som Juistin Bieber", du. Lykke til med den Anonymkode: 69750...e95 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #35 Skrevet 5. november 2015 Det er jo 80% kvinnene som blir nedrent med oppmerksomhet. Jeg har sett tinderkontoene til middels pene jenter og jeg har sett hva middels pene menn takker ja til på tinder(der er standarden lav) i tillegg til at det ikke er vanskelig å se vesentlig bedre ut på profilbilder enn i virkeligheten.Å nei du, jeg anser meg selv for å være en 7-8'er på skalaen i virkeligheten, og har fått høre fra ganske mange menn at jeg kan få hvem jeg vil, men på nettdating får jeg lite respons, Mulig jeg ikke er fotogen nok (alle som treffer meg i virkeligheten vil treffe meg igjen, og en sa også at jeg var penere i virkeligheten enn på bilder). Eller at jeg ikke er sykepleier eller lærer eller noe annet typisk "feminint yrke. Eller utstråler at jeg ikke kun er ute etter sex (de fleste menn der er kun ute etter sex)Så det er nok de 10% peneste jentene som får all oppmerksomheten du.Ellers tar jo menn hva som helst for sex, men damene er stort sett ute etter forhold, ikke sex, og er derfor mer kravstore enn menn generelt. Anonymkode: b28f6...7f1 2
Summers Skrevet 5. november 2015 #36 Skrevet 5. november 2015 Her er noen middels vakre, vanlige kvinner:Anonymkode: 69750...e95OK, hvilken alder skal jeg sette på henne? 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #37 Skrevet 5. november 2015 Flaks at verken artikkel eller TS gjør dette da!Det er snakk om generell basis.generalisering er jo enda bedre. Spesielt her på kg hvor dere menn friker helt ut om det er det minste tegn på generalisering mot dere. Anonymkode: c6014...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #38 Skrevet 5. november 2015 OK, hvilken alder skal jeg sette på henne?36 Anonymkode: c6014...ad2
Charmander Skrevet 5. november 2015 #39 Skrevet 5. november 2015 (endret) . Jeg tror dere menn har gravd deres egen grav der dere ser på playerene og tror at dere ikke er bra nok siden dere ikke nedlegger like mange damer som de. Anonymkode: c6014...ad2Jeg har fått jenter i sengen uten å jobbe for det fordi andre jenter har ligget med meg og de også "vil". De har bare endt opp der fordi vi tilfeldigvis hadde nachspiel. De gangene jeg har rotet med flere jenter på en kveld blir det enda lettere å rote med neste jente fordi de har sett at jeg har gjort det med andre. Menn er ikke skrudd sammen sånn. Det har en sånn sykt snøball effekt. Det hjelper å nedlegge flere jenter, mange her på KG nekter å innrømme det, men det er slik det faktisk er.Edit: Jeg har ganske mange jente venninner og det hender jeg går på byen med 4-5 av disse som eneste mann. Jeg kan nesten ikke fortelle hvor lett det er å sjekke jenter med venninner. De trenger ikke å winge, de kan bare stå der så er jobben nesten gjort. Det morsomme er også at om jeg gjør det tror "alle" jeg defintivt har sex med en av de. Jenter har fortsatt mange "greier" som de ikke kan styre hva gjelder hvem de liker og blir tiltrukket av.Nei, det var et svar til han som skrev var at gjennomsnittlige kvinner blir like populære som Bieber. Det er fullstendig feil. Jeg er en normalt søt jente, og får omtrent ikke meldinger. På Sukker har jeg fått tre standardmeldinger og på Tinder hadde jeg ikke en eneste treff, så det gav jeg opp. De eneste stedene på nettet jeg får kontakt med folk er der hvor man fokuserer mer på tekst og hva folk har inni hodene sine, akkurat som veldig mange menn opplever dette. Anonymkode: 25539...756Da er det langt under gjennomsnittet hva utseende angår. Beklager at jeg er ærlig her. Endret 5. november 2015 av Charmander 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #40 Skrevet 5. november 2015 Da er det langt under gjennomsnittet hva utseende angår. Beklager at jeg er ærlig her.Jeg var nettopp på "gjennforening" etter ungdomsskolen. Vi var 16 jenter i min klasse, og 14 som møtte opp på denne gjennforeningen, altså ikke noe lite utvalg. Vi kom inn på dette temaet i løpet av kvelden, og de var kun en (av en klasse med 16) som har opplevd å få mye oppmerksomhet fra menn (hun har også jobbet som modell, og er gresselig pen). Alle andre opplever at menn generelt leter etter noen ennå penere.I følge deg gikk jeg altså i en en ungdomsskoleklasse hvor tilnærmet alle var under middels pene? Du tror ikke du kanskje ikke egentlig vet hvordan det er å være kvinne? Anonymkode: 69750...e95 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå