Gjest Sisti Skrevet 14. juli 2016 #1661 Del Skrevet 14. juli 2016 5 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Gratulerer @Diddles Det høres ut som du har hatt en hard fødsel altså.. Håper formen din og baby sin, stiger raskt og at dere får reise hjem i morgen Gleder meg til å lese din historie! Min kommer også senere, orker ikke nå Lillemann ble født tirsdagskveld, ca 15 timer etter vannavgang. Fødselen var ganske hard her og men alt gikk fint Han spiser og sover masse og er bare veldig deilig! Verdens beste lille klump på 3135g og 49 cm Gratulerer til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 14. juli 2016 #1662 Del Skrevet 14. juli 2016 Gratulerer @LilleMy1989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 14. juli 2016 #1663 Del Skrevet 14. juli 2016 45 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Gratulerer @Diddles Det høres ut som du har hatt en hard fødsel altså.. Håper formen din og baby sin, stiger raskt og at dere får reise hjem i morgen Gleder meg til å lese din historie! Min kommer også senere, orker ikke nå Lillemann ble født tirsdagskveld, ca 15 timer etter vannavgang. Fødselen var ganske hard her og men alt gikk fint Han spiser og sover masse og er bare veldig deilig! Verdens beste lille klump på 3135g og 49 cm Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. juli 2016 #1664 Del Skrevet 14. juli 2016 50 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Gratulerer @Diddles Det høres ut som du har hatt en hard fødsel altså.. Håper formen din og baby sin, stiger raskt og at dere får reise hjem i morgen Gleder meg til å lese din historie! Min kommer også senere, orker ikke nå Lillemann ble født tirsdagskveld, ca 15 timer etter vannavgang. Fødselen var ganske hard her og men alt gikk fint Han spiser og sover masse og er bare veldig deilig! Verdens beste lille klump på 3135g og 49 cm Åååååhhh så deilig at han er her da @LilleMy1989 Du fødte gjerne før meg du da? Lille A kom til verden natt til onsdag kl 01.52 - så jeg var vel i fødsel et drøyt døgn tror jeg Godt å høre at alt er bra med dere begge to!!! Kos deg masse nå Formen min er stigende, jeg har fått intravenøst jerntilskudd, slappet av og spist enda mer Herrefred for en ulvehunger jeg har Nå fikk jeg lille A inn på rommet, han ligger fortsatt i lyskassen - men det var medisin for mammahjertet å få ham inn til meg isteden for at jeg må bli tilkalt når han skal ha mat! Ikveld blir det nye prøver, vi krysser alt vi har for at de er fine sånn at vi kan få dra hjem imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 14. juli 2016 #1665 Del Skrevet 14. juli 2016 Gratulerer så mye til begge to!!! 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. juli 2016 #1666 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, LilleMy1989 skrev: Gratulerer @Diddles Det høres ut som du har hatt en hard fødsel altså.. Håper formen din og baby sin, stiger raskt og at dere får reise hjem i morgen Gleder meg til å lese din historie! Min kommer også senere, orker ikke nå Lillemann ble født tirsdagskveld, ca 15 timer etter vannavgang. Fødselen var ganske hard her og men alt gikk fint Han spiser og sover masse og er bare veldig deilig! Verdens beste lille klump på 3135g og 49 cm Gratulerer så mye! Her er temindagen kommet, og det skjer ingenting. Var jo dette jeg regnet med, men litt kjipt uansett. Vært hos legen og alt står bra til. Skal tilbake på tirsdag om han ikke er kommet ut til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 14. juli 2016 #1667 Del Skrevet 14. juli 2016 7 minutter siden, Nótt skrev: Gratulerer så mye! Her er temindagen kommet, og det skjer ingenting. Var jo dette jeg regnet med, men litt kjipt uansett. Vært hos legen og alt står bra til. Skal tilbake på tirsdag om han ikke er kommet ut til det. Det er så kjipt når man kommer så langt og ingenting skjer. Han er her snart uansett. ---- Jeg har vondt i magen, føles som mageknip og det blir ikke bedre.. Har vært så stille, nesten halvannen uke uten en døyt før jeg fikk vondt i bekkenet i går. I dag våknet jeg med like vondt bekken og vanskeligheter for å tisse, for så å få denne mageknipen. Det roer seg vel etterhvert, det er bare ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 14. juli 2016 #1668 Del Skrevet 14. juli 2016 Gratulerer så mye @LilleMy1989! Termindato er i dag, men ikke noe action her! Har egentlig ikke forventet det heller. Har ikke noe av murringer, stikninger eller noe av det andre dere har beskrevet. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 14. juli 2016 #1669 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, Emiliania skrev: Det er så kjipt når man kommer så langt og ingenting skjer. Han er her snart uansett. ---- Jeg har vondt i magen, føles som mageknip og det blir ikke bedre.. Har vært så stille, nesten halvannen uke uten en døyt før jeg fikk vondt i bekkenet i går. I dag våknet jeg med like vondt bekken og vanskeligheter for å tisse, for så å få denne mageknipen. Det roer seg vel etterhvert, det er bare ubehagelig. Krysser alt for at mageknipen er starten på riene! Nå får han se å pelle seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 14. juli 2016 Forfatter #1670 Del Skrevet 14. juli 2016 3 timer siden, LilleMy1989 skrev: Gratulerer @Diddles Det høres ut som du har hatt en hard fødsel altså.. Håper formen din og baby sin, stiger raskt og at dere får reise hjem i morgen Gleder meg til å lese din historie! Min kommer også senere, orker ikke nå Lillemann ble født tirsdagskveld, ca 15 timer etter vannavgang. Fødselen var ganske hard her og men alt gikk fint Han spiser og sover masse og er bare veldig deilig! Verdens beste lille klump på 3135g og 49 cm Gratulerer så mye @LilleMy1989! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 14. juli 2016 Forfatter #1671 Del Skrevet 14. juli 2016 2 timer siden, Emiliania skrev: Det er så kjipt når man kommer så langt og ingenting skjer. Han er her snart uansett. ---- Jeg har vondt i magen, føles som mageknip og det blir ikke bedre.. Har vært så stille, nesten halvannen uke uten en døyt før jeg fikk vondt i bekkenet i går. I dag våknet jeg med like vondt bekken og vanskeligheter for å tisse, for så å få denne mageknipen. Det roer seg vel etterhvert, det er bare ubehagelig. Håper magevondten er begynnende rier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 14. juli 2016 #1672 Del Skrevet 14. juli 2016 51 minutter siden, Frøken Vims skrev: Håper magevondten er begynnende rier! 1 time siden, Sjela skrev: Krysser alt for at mageknipen er starten på riene! Nå får han se å pelle seg ut Hadde vært noe det. Kan ikke si at de helt har dabbet av, har fremdeles vondt i bekkenet og i magen, men ikke fullt så mye mageknip (prøver å fise men får ikke noe ut). Får se om det blir noe mer etterhvert, selv om jeg ikke forventer noe stort. Forventer at det dør ut og at jeg ikke har en dritt i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 14. juli 2016 #1673 Del Skrevet 14. juli 2016 6 timer siden, LilleMy1989 skrev: Lillemann ble født tirsdagskveld, ca 15 timer etter vannavgang. Fødselen var ganske hard her og men alt gikk fint Han spiser og sover masse og er bare veldig deilig! Verdens beste lille klump på 3135g og 49 cm Gratulerer så masse!! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytid Skrevet 14. juli 2016 #1674 Del Skrevet 14. juli 2016 langt unna termin enda, men her skjer det mye syns jeg! veldig mye vondt i underlivet, kynnere som kommer å går hele dagen, og et enormt nedpress! i natt trodde jeg at kroppen skulle deles i to, hadde sånne smerter i underlivet.. nesten så jeg kjente at huden strakk seg siden det brant og svei oppi selveste helligheten har jo ikke gjort dette før, så vet jo ikke om dette er modning eller bare lillegutt som feste seg !? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. juli 2016 #1675 Del Skrevet 15. juli 2016 En god del kynnere, mye nedpress og kvalme....er lov å håpe at det er tegn på at noe snart skjer. Og at det ikke er varmen som tok knekken på meg i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 16. juli 2016 #1676 Del Skrevet 16. juli 2016 Den 7/14/2016 at 17.49, Emiliania skrev: Hadde vært noe det. Kan ikke si at de helt har dabbet av, har fremdeles vondt i bekkenet og i magen, men ikke fullt så mye mageknip (prøver å fise men får ikke noe ut). Får se om det blir noe mer etterhvert, selv om jeg ikke forventer noe stort. Forventer at det dør ut og at jeg ikke har en dritt i morgen tidlig. Var nesten som forventet egentlig. Stoppet opp utpå kvelden, var fleksibel som vanlig og fikk meg to runder med mannen. Har vært noen ubehageligheter, men det har liksom ikke blitt noe mer enn det. Sitter og har litt vondt nå, men jeg tror rett og slett jeg har sovet feil eller at mini ligger godt nedi bekkenet igjen og at det gjør at kroppen reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. juli 2016 #1677 Del Skrevet 16. juli 2016 14 timer siden, Nótt skrev: En god del kynnere, mye nedpress og kvalme....er lov å håpe at det er tegn på at noe snart skjer. Og at det ikke er varmen som tok knekken på meg i dag. Her skjer det ingenting, og vi teller nå to dager på overtid.... Regner med at det blir flere dager, hvor mange er uvisst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 16. juli 2016 #1678 Del Skrevet 16. juli 2016 Gratulerer til dere som har født! Her skjer det fremdeles ikkeno. Vært på telttur med venninna og småguttene, fremdeles ingen fødsel så... Men har på en måte ikkeno hast heller. Hun får komme når hun er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 18. juli 2016 #1679 Del Skrevet 18. juli 2016 Lillebror kom til verden i dag morges via ks. Pluggen var 50 cm og 4238 g. Nå øver vi oss på amming. Også dupper vi av ofte 💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 18. juli 2016 #1680 Del Skrevet 18. juli 2016 8 minutter siden, purreløk skrev: Lillebror kom til verden i dag morges via ks. Pluggen var 50 cm og 4238 g. Nå øver vi oss på amming. Også dupper vi av ofte 💙 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå