Nótt Skrevet 11. juli 2016 #1641 Del Skrevet 11. juli 2016 23 minutter siden, Diddles skrev: Det blir ikke så lenge til vi får hilse på vårt lille nurk ihvertfall Vannet gikk kl 7 idag tidlig, og riene er så smått igang!! Får være hjemme siden jeg er 2. gangs, kunne tenkt meg at de sjekket om hodet er festa - men det var visst ikke prioritert akkurat nå..så lenge jeg kjenner liv er det greit..men jeg blir litt nervøs av det! Fikk beskjed om å spise godt og slappe av - så her sitter jeg og strikker Så spennende. Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 11. juli 2016 #1642 Del Skrevet 11. juli 2016 Åååh så spennende @Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 11. juli 2016 #1643 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, Diddles skrev: Det blir ikke så lenge til vi får hilse på vårt lille nurk ihvertfall Vannet gikk kl 7 idag tidlig, og riene er så smått igang!! Får være hjemme siden jeg er 2. gangs, kunne tenkt meg at de sjekket om hodet er festa - men det var visst ikke prioritert akkurat nå..så lenge jeg kjenner liv er det greit..men jeg blir litt nervøs av det! Fikk beskjed om å spise godt og slappe av - så her sitter jeg og strikker Iiiih! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #1644 Del Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, Diddles skrev: Det blir ikke så lenge til vi får hilse på vårt lille nurk ihvertfall Vannet gikk kl 7 idag tidlig, og riene er så smått igang!! Får være hjemme siden jeg er 2. gangs, kunne tenkt meg at de sjekket om hodet er festa - men det var visst ikke prioritert akkurat nå..så lenge jeg kjenner liv er det greit..men jeg blir litt nervøs av det! Fikk beskjed om å spise godt og slappe av - så her sitter jeg og strikker Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 11. juli 2016 #1645 Del Skrevet 11. juli 2016 Den Saturday, July 09, 2016 at 11.02, LilleMy1989 skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 11. juli 2016 #1646 Del Skrevet 11. juli 2016 Dumme sitering! Unnskyld! Det jeg skulle skrive: Lykke til diddles! Så Spennende! 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juli 2016 #1647 Del Skrevet 11. juli 2016 Tusen takk jenter Enn så lenge er det irriterende lite å rapportere inn..en og annen (vond) rie innimellom, men ingenting regelmessig Jeg får nyte at det er stille før stormen, mistenker natta blir søvnløs...så jeg slapper av, sover innimellom og spiser godt! Den lille i magen er veldig rolig, kjenner h*n hikker nå, og det er litt spark og sånn når jeg legger meg ned - men ellers veldig rolig..igår kveld var h*n helt bananas Kjente vel på seg at noe var på gang kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 12. juli 2016 #1648 Del Skrevet 12. juli 2016 Håper alt er bra med deg Diddles, og at du har baby i armene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. juli 2016 #1649 Del Skrevet 12. juli 2016 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria.magdalena83 Skrevet 13. juli 2016 #1650 Del Skrevet 13. juli 2016 Hei Er det noen av dere som kunne tenke seg en aktivitet/treningsgruppe? Jeg er helt ny her inne... Har termin 3. august, men blir sannsynligvis/forhåpentligvis satt igang 25. juli. Uansett, leter etter treningsvenninner som også nylig har født. Håper noen av dere kunne tenke seg å "holde meg med selskap". Jeg er dessverre ikke så flink til å holde motivasjonen oppe alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 13. juli 2016 #1651 Del Skrevet 13. juli 2016 56 minutter siden, maria.magdalena83 skrev: Hei Er det noen av dere som kunne tenke seg en aktivitet/treningsgruppe? Jeg er helt ny her inne... Har termin 3. august, men blir sannsynligvis/forhåpentligvis satt igang 25. juli. Uansett, leter etter treningsvenninner som også nylig har født. Håper noen av dere kunne tenke seg å "holde meg med selskap". Jeg er dessverre ikke så flink til å holde motivasjonen oppe alene Absolutt. Jeg har termin 4. august og gleder meg til å komme i gang etter fødselen og det hadde vært fint å motivere hverandre for det blir sikkert ikke bare lett å komme seg på trening da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. juli 2016 #1652 Del Skrevet 13. juli 2016 Lille baby A ble født inatt kl 01.52 Han er selvsagt verdens søteste lille fyr, jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!!! 3562 gram og 50 cm er han, så det var ganske close ifht estimeringen!! Det ble en lang, hard fødsel som endte i koppforløsning - vi er veldig slitne og medtatt både jeg, mannen og lille A Jeg skal skrive noen ord om fødselen, men tror jeg må vente noen dager for å få ting på avstand...akkurat nå vil jeg bare kose kose og kose med dette lille perfekte mennesket vårt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 13. juli 2016 #1653 Del Skrevet 13. juli 2016 Gratulerer så mye @Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #1654 Del Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, Diddles skrev: Lille baby A ble født inatt kl 01.52 Han er selvsagt verdens søteste lille fyr, jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!!! 3562 gram og 50 cm er han, så det var ganske close ifht estimeringen!! Det ble en lang, hard fødsel som endte i koppforløsning - vi er veldig slitne og medtatt både jeg, mannen og lille A Jeg skal skrive noen ord om fødselen, men tror jeg må vente noen dager for å få ting på avstand...akkurat nå vil jeg bare kose kose og kose med dette lille perfekte mennesket vårt Gratulerer så mye med lille A! Håper formen kommer seg raskt og at opplevelsen fordøyes raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 13. juli 2016 #1655 Del Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, Diddles skrev: Lille baby A ble født inatt kl 01.52 Han er selvsagt verdens søteste lille fyr, jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!!! 3562 gram og 50 cm er han, så det var ganske close ifht estimeringen!! Det ble en lang, hard fødsel som endte i koppforløsning - vi er veldig slitne og medtatt både jeg, mannen og lille A Jeg skal skrive noen ord om fødselen, men tror jeg må vente noen dager for å få ting på avstand...akkurat nå vil jeg bare kose kose og kose med dette lille perfekte mennesket vårt Gratulerer så mye! Kos deg masse med den lille skatten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 13. juli 2016 #1656 Del Skrevet 13. juli 2016 Gratulerer! Lov å være stolt og bruke masse tid på bare kos nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 14. juli 2016 #1657 Del Skrevet 14. juli 2016 Gratulerer Diddles! Skjønner hva du mener med behov for å få ting på avstand - her var det en hard første fødsel som jeg håper ikke skal gjenta seg denne runden. Ellers ser det som jeg er den eneste her som ikke har så hast med å få i gang en fødsel. Har mye som skal ordnes, og vil gjerne få tilbragt litt tid alene med mammadalten av en kommende liten storesøster først. Drøyt to uker til termin, og er ikke innstilt på at noe skjer før det. Ingen tegn heller for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 14. juli 2016 #1658 Del Skrevet 14. juli 2016 3 minutter siden, Glitnir skrev: Gratulerer Diddles! Skjønner hva du mener med behov for å få ting på avstand - her var det en hard første fødsel som jeg håper ikke skal gjenta seg denne runden. Ellers ser det som jeg er den eneste her som ikke har så hast med å få i gang en fødsel. Har mye som skal ordnes, og vil gjerne få tilbragt litt tid alene med mammadalten av en kommende liten storesøster først. Drøyt to uker til termin, og er ikke innstilt på at noe skjer før det. Ingen tegn heller for den saks skyld. Jeg har heller ikke hastverk med å få i gang en fødsel! Kjeder meg jo veldig om dagen, men det er likevel fortsatt en del å få gjort, og jeg setter pris på rolige dager med mannen. To uker til termin, men tror nok det blir å drøye enda lenger, sånn utifra magefølelsen. Blir litt stressa av tanken på at fødsel KAN gå i gang når som helst nå, hodet er skikkelig innstilt på termin eller senere. Gratulerer så mye, @Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. juli 2016 #1659 Del Skrevet 14. juli 2016 Tusen tusen takk jenter Formen er stigende, men jeg er fortsatt veldig medtatt og har lav blodprosent - så sprek er jeg ikke! Men jeg klarer å stå på beina uten å besvime nå, så det er jo bra Små museskritt om gangen, men all fremgang er jo bra!! Lille A har gulsott - alt i alt er det veldig likt som det var når søstera ble født Så nå ligger jeg her og lengter....han er på nyfødtavdeling og jeg er fortsatt på barsel pga den litt labre formen min! Men jeg hååååper at han kan tas utav inatt - og at vi kan reise hjem imorgen det avhenger av at CRP'en hans går ned igjen, at han responderer bra på lysbehandling og at jeg bare blir sterkere og bedre for hvert minutt som går!! Jeg er sta som få, så det siste punktet der tror jeg skal gå fint - de andre punktene er jo mer medisinske og utenfor noe jeg kan bare bestemme Vi har det veldig veldig fint de små stundene jeg får amme ham og kose bittelitt, han er virkelig verdens skjønneste lille gutt Lykke til alle dere som fortsatt venter på å få møte mirakelet deres, håper dere for fine fødselsopplevelser Jeg følger så smått med her inne innimellom soving og amming 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. juli 2016 #1660 Del Skrevet 14. juli 2016 Gratulerer @Diddles Det høres ut som du har hatt en hard fødsel altså.. Håper formen din og baby sin, stiger raskt og at dere får reise hjem i morgen Gleder meg til å lese din historie! Min kommer også senere, orker ikke nå Lillemann ble født tirsdagskveld, ca 15 timer etter vannavgang. Fødselen var ganske hard her og men alt gikk fint Han spiser og sover masse og er bare veldig deilig! Verdens beste lille klump på 3135g og 49 cm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå