Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, amadine skrev:

Hvor mye koster en sånn ring? 

Ser ut som en ganske enkel diamantring, ikke mer enn 10 000 vil jeg tro.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, amadine skrev:
4 minutter siden, Nutz skrev:

Hvor mye koster en sånn ring? 

Det er noe litt jalla med den, men vanskelig å bedømme carat osv ut av to bilder. Svær diamant, kan være alt fra 10 - 40k tenker jeg. Mye å bruke når han akkurat har backpacket, om den er ekte!

Endret av Superblomst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
38 minutter siden, Vinblomst skrev:

Litt lite økonomisk å reise til Kristiansand hver gang man skal til regnskapsføreren? :P

Så mye penger som hun har, så burde jo det gå greit. Hun er tross alt rik må da vite 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest L´issi
1 minutt siden, Rose11 skrev:

Så mye penger som hun har, så burde jo det gå greit. Hun er tross alt rik må da vite 

Blodharry må også vite😁 Syns ALT de gjør og prøver å være er tacky! 

Elsker å irritere meg over henne😂✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye hun skryter av å være rik ...?? Hva i all verden dreier det seg om? Det behovet ..? Helt merkelig. Og så må jeg le høyt når hun driver å skriver om haters og at det er så mye drama og går imot folk konstant på den bloggen sin, og så sier hun plutselig at hun ikke liker drama, at hun ikke vil være en sånn jente som de er som hun engang var osv. og jeg tenker bare WHAT? Du er jo den jenta, for hadde du tatt avstand fra det hadde du ikke viet det NOE oppmerksomhet. Istedet lager hun innlegg etter innlegg om de som har skrevet noe om henne, SE, Linnea og nå Ariel. Ærlig talt - jeg skjønner ikke hva P ser i henne slik hun driver på? Hvordan blir det mellom brødrene når damene deres krangler sånn offentlig? Neida, Isabell er jo bare snill og hyggelig hun, hun sier aldri noe om noen og så sitter hun å regelrett lyver om situasjoner for så å slette bevisene etterpå. Og kommentarfeltene - herregud det er så popcornverdig!! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎13‎.‎04‎.‎2016 at 21.43, Nutz skrev:

Hvis det er en ekte diamant på den ringen koster en mye mer enn 10.000kr.

Den stenen er STOR! Jeg gjetter opp mot 1ct. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/fa/2c/72/fa2c72b1ad6921a986447fdd1cdceea4.jpg

Pris for en på 0.7ct hos Thune for eksempel ligger oppmot 70.000kr ;) 

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel sier at Isabel har sendt henne meldinger at kjæresten har vært utro mot henne. Så bitcher isabel over at hun hater få meldinger om at Pierre har vært utro. Så teit. 

Folk som må skryte av hvor rike de er og vifte med penger, er som regel ikke rike. Turer til GC og middag på Egon liksom. Veldig rik. 

Endret av LeilaS
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinblomst

Ut i fra hvordan begge ordlegger seg burde de jo vært bestevenner. De bare eeeeelsker syden, har det sååå bra. I tillegg bruker de engelske fraser for å slippe og waste tid på å finne et bedre norsk ord. Så amazing!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
1 time siden, *Emma* skrev:

Den stenen er STOR! Jeg gjetter opp mot 1ct. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/fa/2c/72/fa2c72b1ad6921a986447fdd1cdceea4.jpg

Det kommer jo og an på kvaliteten på steinen. Isabel slår meg ikke som den som bryr seg så mye om slik, så lenge det ser dyrt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Det kommer jo og an på kvaliteten på steinen. Isabel slår meg ikke som den som bryr seg så mye om slik, så lenge det ser dyrt ut.

Var det ikke Ariel som hadde fått en stor diamant?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Emma* skrev:

Jeg synes ringen var nydelig, så om den så hadde kostet bare noen hundrelapper så er ringen vakker i mine øyne så skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere det eller spekulere i pris, virker litt smålig. Ja, ikke til deg jeg siterer, jeg tenkte på de som spytter lava om en ring ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, caver skrev:

Noen som har screenshot av samtalen hun visstnok la ut på instagram hvor Ariel sa det var om Sophie?

Det var ikke Ariel som sa det var om SE, det var typen til Ariel som skrev det til Pierre (broren sin) fordi han sikkert var litt feig i gjerningsøyeblikket. Han ville ikke innrømme det var om dama til broren akkurat da. Brødrene må vel kjempe hardt for at de to skal bevare vennskapet oppi dette styret.

Endret av Titan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det var jeg som startet dette med Ariel (ikke ringen), men Ariel, så ser jeg jo selv at dette er off topic. Ringen har ingenting med denne tråden å gjøre. Å spekulere i om den er falsk blir for dumt, forloveden til Ariel trenger ikke bli dratt inn i dette. Jeg vet ingenting om han, så jeg aner ikke hva slags type han er, men det blir for dumt å spekulere i han og ringen. Jeg syntes det er hyggelig jeg, og ringen var søt.

Nå - tilbake til Isabel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Hvorfor omtaler hun alltid det å være med småsøskene sine som å "leke forelder"? 😛 "Pappa Pierre og mamma Isabel" som det alltid står i hvert innlegg 😅

Endret av Miss Selfridge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til innlegget med overskriften "Han gav meg en ring!" kommer, såklart med bilder av at servitøren på stamstedet Fridays serverer henne ei bolle med løkringer :)

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...