Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?

Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Senil skrev:

Fremme en livstil der man forandrer alt av utseende kan da umulig være noe noen vil stå for? Akkurat den bloggeren bør ikke bli finalist til livstil. Eller synes de det er greit å fremme plastikkirurgi ? 

Tydeligvis er det HELT greit å fremme noe som for mange kan bidra til skadelige livsstiler når både SE og CBE er nominert i denne kategorien. Helt latterlig. Forstår ikke hva de driver på med. Men som jeg har sagt tidligere, Vixen er en vits. En stor, dårlig vits. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CBEs livsstil dreier seg om anstrengt forhold til mat, der en pizzabit og et par youghurtnøtter må fortjenes etter intens mølleløping innendørs når det er en hel park å løpe i utendørs. Ellers vanker det dårlig samvittighet.
I tillegg frontes det alkohol innenfor næringsvirksomheten, noe som jo er problematisk hvis man kaller seg influencer og lever av å påvirke. Deretter kan vi legge til eksponering av barn, sammenblanding av blogg og privat, gråsoner, brudd på markedsføringsloven, løgn, kommentarjuks, bilderedigering, og arbeidet består av "hjemmekontor" og møter med negledesigner, frisør, Petra på Cocoon....

Jo, litt av en livsstil.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Gjelsvik som finalist i årets business. Nettbutikk og fysisk butikk gikk konkurs i fjor. Skikkelig superbusinesskvinne! :roll: 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, princesse skrev:

Er det noen som har tatt kontakt med denne Hans Petter etter at finalistene ble annonsert?

Han har kommentert på bloggomtoppbloggere sitt siste innlegg. Ganske tåpelig men lettere underholdende lesing av kommentarer  fra en voksen mann. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, elisaday skrev:

Han har kommentert på bloggomtoppbloggere sitt siste innlegg. Ganske tåpelig men lettere underholdende lesing av kommentarer  fra en voksen mann. 

Ser på Facebook innlegget stort og smått i sosiale medier at han vil ha konkrete bevis på hvor aktuelle finalister har brutt loven på bloggen sin. Det er ikke for sent og diske noen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lapper skrev:

Ser på Facebook innlegget stort og smått i sosiale medier at han vil ha konkrete bevis på hvor aktuelle finalister har brutt loven på bloggen sin. Det er ikke for sent og diske noen

Herregud. Håper noen tipser ham om KG og fantastiske @Asti. Da trenger han ikke å lete lenge.... For en tosk

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosalie skrev:

Kristin Gjelsvik som finalist i årets business. Nettbutikk og fysisk butikk gikk konkurs i fjor. Skikkelig superbusinesskvinne! :roll: 

Helt enig , tenkte akkurat det samme. En flopp å bli nominert selvom hun skal ha for å prøve, men business kan hun IKKE! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, elisaday skrev:

HVOR? link? Han er en tegneseriefigur og så høy på seg selv at jeg gremmes hver gang jeg ser han. Har møtt han flere ganger og en mer uekte og tror han kan alt kar skal en lete lenge etter

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, elisaday skrev:

Herregud. Håper noen tipser ham om KG og fantastiske @Asti. Da trenger han ikke å lete lenge.... For en tosk

Er det noen som får sendt han dette.. Jeg skjønner ikke noe av disse linkene. Eller har han sett det allerede slik at det ikke er vits?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freiareklamen ble ikke merket (CBE), men FO kikket ikke så langt tilbake i 2017, det burde Fixen ha gjort - om de skal ha en flik av troverdighet igjen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir direkte uvel av dette mølet av en bransje. Tvers igjennom morken business og ingen (les: media) tør å ta skikkelig balletak på dem. I stedet gis det ikke bare et talerør, men en gigantisk megafon på max volum, til disse eksponeringssyke menneskene, med forkvaklede, dypt forstyrrede holdninger til kropp, miljø, eksponering av barn, lovverk etc.

Det gjør meg sint og så matt på samme tid....

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lapper skrev:

Er det noen som får sendt han dette.. Jeg skjønner ikke noe av disse linkene. Eller har han sett det allerede slik at det ikke er vits?

Jeg vil tro at han får med seg det meste som omhandler han selv men håper noen med mer baller enn meg sender han en link til denne tråden just in case. Hadde jeg hatt en epost uten mitt fulle navn hadde jeg gjort det selv, sammen med en finslig kommentar på oppførselen hans. Men det har jeg desverre ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Corinne skrev:

Blir direkte uvel av dette mølet av en bransje. Tvers igjennom morken business og ingen (les: media) tør å ta skikkelig balletak på dem. I stedet gis det ikke bare et talerør, men en gigantisk megafon på max volum, til disse eksponeringssyke menneskene, med forkvaklede, dypt forstyrrede holdninger til kropp, miljø, eksponering av barn, lovverk etc.

Det gjør meg sint og så matt på samme tid....

Amen! Uredelighet over hele linja, litt av noen forbilder! Fysjameg! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Dette er en syk, syk bransje med @#¤%?#" mennesker! Gjennområtten! Små folk som hever seg over lover og regler. Fremhever seg selv som om de skulle være selve Eliten.

Alle vi andre ser hvordan de latterliggjør seg selv med både utsagn, oppførsel og storhetstanker om seg selv. Jeg vet faktisk ikke om jeg skal le av dem eller om jeg skal gråte for de som blir ofre for disse menneskene.

Etter å ha fulgt med på @Asti fantastiske dokumentasjon av brudd på reklameloven og alkoholloven,  og så lese Hans Petter Nygård Hansens innlegg på Facebook og i kommentarfeltet til Bloggenomtoppbloggere, så ble jeg utrolig provosert. Og det er det faktisk sjeldent jeg blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...