Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?


Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

En sirkelronk er en sirkelronk er en sirkelronk er en sirkelronk er en sirkelronk...

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

En sirkelronk er en sirkelronk er en sirkelronk er en sirkelronk er en sirkelronk...

Sirkelrunk. <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en opplysende tråd. Må innrømme at jeg har gått på bløffen til Vixen på grunn av for liten kunnskap om hva og hvem og hvorfor og hvordan. Vixen er definitivt en gedigen bløff! 

Keep up the good work! 

Endret av Stupine
Skrivefeil
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stupine skrev:

Takk for en opplysende tråd. Må innrømme at jeg gått på bløffen til Vixen på grunn av for liten kunnskap om hva og hvem og hvorfor og hvordan. Vixen er definitivt en gedigen bløff! 

Keep up the good work! 

Samme her. 

Jeg har aktivt brukt min stemme forhenværende år men har virkelig stått på og stemt hver 12.time denne gang. Vet om flere som har gjort det samme. Underlig og fryktelig nasty oppførsel av «HP-Vixengeneral» !! Det er som om jeg har lyst å riste han og klappe til han for å få han til å våkne. Våkne og se hvor mange unge, og voksne som sliter med psyken fordi de leser disse såkalte «påvirkerne». Høres liksom fjongt ut på engelsk, «Influencer». Men sannheten er mengder med skjult reklame, gråsoner og luftslott og et evig jag etter å være bedre, flinkere, penere, ligge høyest på lista for enhver clickbait og å framstå som den mest rike og uoppnåelige påvirkeren. Påvirkere som skal få oss til å kjøpe, kjøpe, kjøpe, forbruke og kaste! Mens de selv sitter i sine villaer sponset fra indre og ytre påkledning og langt utpå fingertuppene ! Jeg er kraftig provosert av at en dvask reklamemann skal sitte med så jævlig mye makt!! VIS OSS TALLENE fra avstemmingen da, HP! ikke vær så feig å sitte der med ditt selvplukkede team og server de samme bloggerne pris for slett arbeid år etter år. 

VIXEN, dere er gjennomskuet 100%. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem består juryen av, egentlig? Sånn bort ifra Humlesnurr Nygård-Hansen..
 

Endret av englefjert
Utbrodering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne likt å sett tallene fra den avstemmingen. Føler de samme vinner hvert år jeg. Sophie Elise vinner alltid årets blogger og folkets favoritt, føler jeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne på stort og smått om sosiale medier diskuteres det i flere tråder. Og HP gjør ingen bra figur for å si det sånn. Lurer på hvorfor det bare er han og ingen andre i Vixen som uttaler seg? Noen som vet hvem de øvrige i Vixen/vixen juryen er?

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/

 

(får ikke til direktelenke, men finnes flere tråder om samme tema)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Thisisnotmyname skrev:

Rolf Ørjan som han selv sier ikke er "en av gjengen lengre". Spør et direkte spm til hans Petter på facebook siden stor eller smått sosiale medier. Om man får en fordel fordi man kjenner en i gjengen.

Altids gøy når noen som ikke får fordeler lengre sier hvordan det er, at ja man får faktisk fordeler for hvem i bransjen man kjenner.

Virker sånn ja :rolleyes: Hvorfor skal folk i det hele tatt stemme når de tydeligvis bestemmer hvem som vinner? Blir for dumt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har visst Vixen trukket tilbake diskvalifiseringen av Anniken og Martine L. Men hva med BOTB? Nekter å tro at ikke de hadde nok stemmer til å bli en av finalistene.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Finnes det konkrete bevis på at finalister har brutt markedsføringsloven, ryker de rett ut», sier juryformannen. 

Her er det sikkert også rom for tolkninger, på samme måte som at en veileder tolkes dit hen at man ikke skal følge loven, men en egen tolkning av veiledningen. Jeg mener, «konkrete bevis» kan tolkes på så mange måter ... Eller?

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, PatrickBateman_ skrev:

Nå har visst Vixen trukket tilbake diskvalifiseringen av Anniken og Martine L. Men hva med BOTB? Nekter å tro at ikke de hadde nok stemmer til å bli en av finalistene.

Retretten gjøres kun for å beskytte de finalistene de vil ha der og som er hundre ganger verre enn Martine og Anniken; bare nevner SE og løgnbasert hårpillereklame + alkoholreklame inni annen reklame, og manglende merking hos flere av de andre, noe @Asti har dokumentert i bøtter og spann. Men, juryformannen har visst sin egen tolkning av virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillat meg å le! :ler: 

 

Så for å unngå pepper for de øvrige finalistene så trekker de tilbake diskvalifikasjonene?? Jeezzuss. Dette blir jo bare mer og mer useriøst. Påminner mer om en popularitetskonkurranse i 4. klasse.

 

Lurer på hva sponsorene til vixen synes om dette useriøse arbeidet?

 

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete hele kåringen og jeg flirer så godt av slike kåringer hvor de aller fleste higer etter å bli sett. Alt handler om det i en overfladisk medieverden og jeg gremmes på alle måter. 

At ikke deltagerne forstår hvordan de brukes i dette spillet og higer etter bekreftelse forstår jeg ikke. Er det ikke bra nok at de har mange lesere og følgere som heier på dem? Pluss hva i alle dager gjør Styleconnection i alle disse kategoriene....dama som er drita på Poppe sin snap både titt og ofte pluss gikk konkurs? Business much? Flaut og viser hvor lite denne idiotiske juryen faktisk følger med. Hans Petter er en vits. Kun opptatt av seg selv og ingen andre. Flau kar

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen

Dette er den dummeste KÅRINGEN i Norge. De som er i finalen, kunne vi sagt for lenge siden. Mange av de, er ikke de som har fått flest stemmer. 

Avstemming kunne de bare hoppet over, satt opp finalistene med en gang.

Når en ser på hvem som står bak, så skjønner folk dette. Det er de som genererer mest penger til de bak.

Om bloggere tror på dette selv? Det er vel de eneste som tror på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Martine som et eksempel fordi hun er ganske ubetydelig, ihvertfall i forhold til fotballfrue og sophie. Aldri i verden om de hadde blitt diska. Hvem vil vel se ubetydelige bloggere få premie? Ingen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, dette blir jo bare mer og mer tullete. Jeg stemte nesten hver dag på mine favoritter, men gidder ikke mer når jeg ser hvordan de holder på

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣 Er det mulig? Ikke bare malte de seg inn i et hjørne med diskvalifikasjonene, de tømte hele malingsspannet over huet - og der sitter - de til allmenn forlystelse. Årets flause heter Vixen. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...