AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har brukt nærmere 10 000 på å oppgradere klesskapet mitt, pique-t skjorter, genser, sko og jeans. Føler dette må til for å bygge opp selvfølelsen. Dere jenter, når dere ser på partner? Er det viktig at klærne ser flotte ut, og at man har evne til å kle seg fint i hverdagen? Mann 23 Anonymous poster hash: 1938d...0c3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Kle seg fint er bare et pluss, men de som kun går med merkeklær virker litt snobbete i mine øyne... Så lenge du kler deg med rene og hele klær som ser nogenlunde normale ut så er det innafor Anonymous poster hash: f18bb...ca2 4
peppermyntete Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Det er viktig at han kler seg pent ja, men jeg liker egentlig ikke at han går i klær med synlige merker/logoer. Synes det er snobbete og veldig turnoff. Og piqueskjorter er virkelig ikke så pent som mange skal ha det til synes jeg. Men det aller viktigste er at han bruker rene og hele klær som passer han både i størrelse, snitt og farger. Selvfølgelig ikke alltid da, det er jo lov å gå i slaskeklær hjemme og på butikken når man har glemt å kjøpe melk 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Det er viktig at han kler seg pent ja, men jeg liker egentlig ikke at han går i klær med synlige merker/logoer. Synes det er snobbete og veldig turnoff. Og piqueskjorter er virkelig ikke så pent som mange skal ha det til synes jeg. Men det aller viktigste er at han bruker rene og hele klær som passer han både i størrelse, snitt og farger. Selvfølgelig ikke alltid da, det er jo lov å gå i slaskeklær hjemme og på butikken når man har glemt å kjøpe melk Jeg synes pique-skjorter er et enkelt plagg som samtidig passer til de fleste jeans, altså det jeg prøver å si er at det ser fint / skikkelig ut. Jeg har brukt mange tusen kroner nå på å oppgradere klesskapet mitt, og klær jeg synes er fin-har god passform er dessverre merke klær :/ Det koster! Men så er det mange år siden sist jeg oppgraderte garderoben, så jeg får bare tåle støyten nå. Anonymous poster hash: 1938d...0c3
Gjest 123Sol Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 For meg er det viktig at han ikke kler seg -for- pent Rene klær er bra nok for meg. Er nok mer negativ til de som er pynta og traver rundt med merkeklær og merkelogo på alt. Det er et nei.
minister-mio Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Det er et pluss å kle seg bra, men husk som noen sier å unngå logoflashing. Det blir fort harry Endret 27. oktober 2015 av mini-mio 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Går i klær som jeg tenker å ha i mange år, og da koster det fort 600-700 kroner pr pique skjorte.. Anonymous poster hash: 1938d...0c3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Bare ikke vær han som forteller hva klærne kostet..... Anonymous poster hash: 3a18e...4d0 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Bare ikke vær han som forteller hva klærne kostet.....Anonymous poster hash: 3a18e...4d0 Neinei....Snakker overhodet ikke om penger generelt. Går i det jeg synes er fint og passer meg:) Liker å kle meg skikkelig! Det har jo noe med å bygge opp sin egen identitet TS Anonymous poster hash: 1938d...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #10 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes klesstil er viktig. Fint med gutter som ser ordentlige ut. Liker at de kler seg klassisk og enkelt, liitt preppy kanskje. Hadde ikke falt for en som gikk mye i joggeklær, eller ser ut som en råner fra bygda. Og sånne her type smykker, er det verste jeg ser(utrolig harry og stygt): http://bildr.no/image/760055.jpeg Anonymous poster hash: 0a706...108 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #11 Skrevet 28. oktober 2015 Personlig ville jeg heller hatt en mann som brukte 10.000 på kule aktiviteter enn på klær. Prisen på klærne og merket har nada å si for meg, og jeg er redd du kommer til å angre på 3/4 av plaggene fra dette kjøpet om et år da du innser at du ikke bruker det eller føler deg hjemme i dem. Man kan ikke bygge seg opp en falsk karaktert bare for å fremså mer suksessfull eller stilig. Allikevel så har jo stil en liten ting å si, fordi stil for meg gjenspeiler litt av personen og personligheten. En person som kun kler seg i merkeklær og pique skjorter vil fremstå veldig flat og A4 "etter boka" i mine øyne, og dermed gjenspeile en personlighet som for meg ikke er spesielt interesserant. Anonymous poster hash: 799d3...c2f 2
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 28. oktober 2015 #12 Skrevet 28. oktober 2015 For meg er en god stil svært viktig for den innledende interessen, men den typen stil du beskriver, faller nok ikke innunder det som etter min høyst subjektive mening er tiltrekkende.
Choclit Skrevet 28. oktober 2015 #13 Skrevet 28. oktober 2015 Det er egentlig ikke så viktig for meg, jeg kommer uansett mest sannsynligvis til å ende opp med en som er litt likegyldig til klær, og da kan jeg kle ham opp <3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #14 Skrevet 28. oktober 2015 Har fremstilt meg litt feil altså... Jeg går kledd i helt vanlig klær, en mørk /blå jeans, og ei pique-skjorte til og noen sko som matcher til! Jeg slenger ikke på meg bare ei t-skjorte og ei sliten jeans, hadde det vært for 4 måneder siden så ja. Tenkte at nå flytter jeg for å studere og har muligheten til å oppgradere meg selv litt. TS Anonymous poster hash: 606cf...f91
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #15 Skrevet 28. oktober 2015 For meg er en god stil svært viktig for den innledende interessen, men den typen stil du beskriver, faller nok ikke innunder det som etter min høyst subjektive mening er tiltrekkende.Hvilken stil ser du for deg at jeg går i? TS Anonymous poster hash: 606cf...f91
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 28. oktober 2015 #16 Skrevet 28. oktober 2015 Hvilken stil ser du for deg at jeg går i? TSAnonymous poster hash: 606cf...f91Piquet og jeans?
Okapi Skrevet 28. oktober 2015 #17 Skrevet 28. oktober 2015 Piqué er vel litt blåruss/gamlis, men hvis det er stilen du går for, kjør på. Sikkert nok av jenter som liker sånt.
Gjest Spiderman Skrevet 29. oktober 2015 #18 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg slenger ikke på meg bare ei t-skjorte og ei sliten jeans, hadde det vært for 4 måneder siden så ja. TS Anonymous poster hash: 606cf...f91 Slitt jeans og t-skjorte liker jeg på meg selv.Sett bort i fra at jeg ikke slenger på meg klærne. En så enkel og fin kombinasjon fortjener å bli kledd på skånsomt.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #19 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har brukt nærmere 10 000 på å oppgradere klesskapet mitt, pique-t skjorter, genser, sko og jeans. Føler dette må til for å bygge opp selvfølelsen. Dere jenter, når dere ser på partner? Er det viktig at klærne ser flotte ut, og at man har evne til å kle seg fint i hverdagen? Mann 23Anonymous poster hash: 1938d...0c3 Jenter er ikke visuelle ...så det er nok det første du må forstå. Det må være av grunner som hever selvtilliten din indirekte.Har du bra nok #game så kan du være kledd som en uteligger om så er. Anonymous poster hash: 78a6e...5a1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #20 Skrevet 29. oktober 2015 Jenter er ikke visuelle ...så det er nok det første du må forstå. Det må være av grunner som hever selvtilliten din indirekte.Har du bra nok #game så kan du være kledd som en uteligger om så er. Anonymous poster hash: 78a6e...5a1Jeg ler av dere som tror på #game. Det er Status, utseende og penger som gjelder. Anonymous poster hash: bf8b3...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå