Gå til innhold

Hva faen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Aldri vært gift.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Ok, for alt ved både ordbruken din og måten du oppfører deg på minner meg om et annet rasshøl på din alder (41 år) som oppfører seg som en liten drittunge!

Anonymous poster hash: 54332...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å fortelle sannheten istedenfor å fade noen ut når du får "kalde føtter" neste gang. En veldig ufin måte å behandle noen du er glad i på.

Og ja, det kan godt hende du får den dama tilbake med litt smisk og smask. Men tilliten hennes vil aldri bli den samme, garantert. Ta det med i "happly ever after" beregningen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ei jente jeg har datet litt tidligere men fadet litt ut, (har ærlig talt lyst å holde mine muligheter åpne) hadde lagt ut et stunning profilbilde på face!Tenkte jeg skulle være snill med henne så jeg skrev en pm at hun så nydelig ut.

 

Fikk til svar at: Takk...men du liker jo alle uansett hvordan de ser ut..

 

Hva skal man tro om et sånt svar,er hun sur på meg?

Og hva kan jeg svare tilbake?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

 

Shit testing!

 

Hun fisker etter komplimenter og ønsker at du skal fortelle henne at hun er spesiell for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Trådstarter, jeg tro det beste du kan gjøre er å la jenta være i fred. Også får du ta lærdom av dette og ikke la ting "fade ut" eller knuse flere hjerter, du vet, damer har følelser de og ;) Vil du avslutte noe så får du være ærlig. Selvom det kanskje er smertefullt for jenta der og da, så er det bedre for henne å få en "closure" på det enn å gå rundt å lure, eller drite seg ut ved å komme med flere forespørsler om å møtes, når du har null interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun føler vel at det ikke betyr noe, om du forteller alle at de er pene osv.



Anonymous poster hash: 83ef0...c87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit testing!

 

Hun fisker etter komplimenter og ønsker at du skal fortelle henne at hun er spesiell for deg.

 

Nei hun er ikke sånn.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ignorer hun og finn deg en ny. Hun virka som en bitch.

Anonymous poster hash: 81ad8...0a4

 

*henne*, ikke *hun*

Anonymous poster hash: 6fc00...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei hun er ikke sånn.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

 

Hvis du vet hvordan hun er og hva hun mener, hvorfor spør du her da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit testing!

 

Hun fisker etter komplimenter og ønsker at du skal fortelle henne at hun er spesiell for deg.

Nei dette er ikke en shit-test. Om du tror at vi shit-tester når vi egentelig er oppriktig såra og lei oss, så har du ikke mye empati eller innsikt i hvordan mennesker tenker og føler.

 

Jeg kan lovet deg, uten å ane hvem denne dama er, at hun skrev dette fordi hun er oppriktig såra og lei seg. Ikke fordi hun shit-tester. Noe så idiotisk å komme med :P

Anonymous poster hash: 34777...978

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei dette er ikke en shit-test. Om du tror at vi shit-tester når vi egentelig er oppriktig såra og lei oss, så har du ikke mye empati eller innsikt i hvordan mennesker tenker og føler.

 

Jeg kan lovet deg, uten å ane hvem denne dama er, at hun skrev dette fordi hun er oppriktig såra og lei seg. Ikke fordi hun shit-tester. Noe så idiotisk å komme med :P

Anonymous poster hash: 34777...978

 

 

Enig i dette.Shit-test er jo når man behandler noen dårlig uten noe grunn,med hensikt å se hvor krenkbare de er.Her er det jo snakk om en jente som har god grunn til å være sur virker det som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hun sendte deg et stikk fordi hun var sur på deg. 

 

Her burde du bare legge deg flat, eneste måten. Cuntzilla oppsumerer det fint. Hundre ganger bedre at hun er sur på deg enn at hun er likegyldig. Nå vet du at hun fremdeles bryr seg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...