Gå til innhold

Hva faen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei jente jeg har datet litt tidligere men fadet litt ut, (har ærlig talt lyst å holde mine muligheter åpne) hadde lagt ut et stunning profilbilde på face!Tenkte jeg skulle være snill med henne så jeg skrev en pm at hun så nydelig ut.

 

Fikk til svar at: Takk...men du liker jo alle uansett hvordan de ser ut..

 

Hva skal man tro om et sånt svar,er hun sur på meg?

Og hva kan jeg svare tilbake?



Anonymous poster hash: c3463...2d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ignorer hun og finn deg en ny. Hun virka som en bitch.



Anonymous poster hash: 81ad8...0a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville latt henne være i fred.Hvis du har oppført deg ufint og fadet henne ut på en feig måte er hun mest sannsynlig sur på deg ja.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ei jente jeg har datet litt tidligere men fadet litt ut, (har ærlig talt lyst å holde mine muligheter åpne) hadde lagt ut et stunning profilbilde på face!Tenkte jeg skulle være snill med henne så jeg skrev en pm at hun så nydelig ut.

 

Fikk til svar at: Takk...men du liker jo alle uansett hvordan de ser ut..

 

Hva skal man tro om et sånt svar,er hun sur på meg?

Og hva kan jeg svare tilbake?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

 

Ja, hun er sur fordi du fadet henne ut. Og jeg forstår henne godt. Du sier jo at det var for å holde mulighetene åpne, og det har hun nok forstått. Du fikk som fortjent.

Anonymous poster hash: 9614b...abb

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Virker som hun er sint på deg fordi: " Det fadet ut ". Siden du, som du selv sier, liker å ha dine muligheter åpne ville jeg gått videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk mannfolk. Kommer alltid tuslende når man legger ut et fint bilde. Håper du ikke får en ny date med henne.

Anonymous poster hash: 0f458...2cb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så typisk mannfolk. Kommer alltid tuslende når man legger ut et fint bilde. Håper du ikke får en ny date med henne.

Anonymous poster hash: 0f458...2cb

Så typisk kjerringer. Gretne og bitchy.

 

TS: Finn deg en kulere dame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent kommentar. Hun er ikke satt på denne jord for din forlystelse. Du behandlet henne ufint, og fikk svar tilbake. Deal with it. Skal du fortsette å leve med alle muligheter åpne, så vil du antagelig møte flere slike damer som sier i fra til deg ;)



Anonymous poster hash: 34777...978
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje ikke vært så kul,men hvordan kan jeg svare for å gjøre henne medgjørlig igjen da?



Anonymous poster hash: c3463...2d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har kanskje ikke vært så kul,men hvordan kan jeg svare for å gjøre henne medgjørlig igjen da?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Ingenting. La henne finne seg en mann som ikke trenger å holde mulighetene åpne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. La henne finne seg en mann som ikke trenger å holde mulighetene åpne.

 

Men jeg liker henne jo! Det er bare at jeg sliter med å binde meg eller noe,vet ikke helt.

 

Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger og jeg skammer meg over det!Fikk kalde føtter av å tenke på alle greiene med forhold,forpliktelse og hva som skjer om det går til helvete.Ignorerte henne i noen måneder da hun spurte om vi skulle treffes. Dårlig gjort ja,men vi skværa opp etter de månedene da jeg tok kontakt igjen.

 

Trodde hun var kommet over dette men. Jeg prøver jo så godt jeg kan. 

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer henne. Blir hun ikke glad og takknemlig for noe sånt så hold deg unna. Hvis hun er sur uten grunn så er de ikke verdt å samle på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sur. Ikke så vanskelig å snu, hadde vært verre om hun var likegyldig. 

 

Du må vise at du er genuint lei deg for det og at du innser selv hvor dårlig du har behandlet henne.

Skriv noe a la ja jeg er en ubesluttsom idiot og skylder deg en unnskyldning for måten jeg har behandlet deg på. Kommer nok alltid til å angre på det. Du er en i millionen.

 

Ok, ble litt vel sentimentalt på slutten der, men er lov å smøre litt tjukt på når man kanskje har knust et hjerte, eller i det minste et ego. Hun ønsker å høre at du har/har hatt det så kjipt som du fortjener, og når du har behandlet henne som om hun ikke er verdt noe, så er det fint å høre at at man faktisk er det. Garanterer deg at det vil myke henne opp, om det så bare er litt skadefryd som varmer. Om hun vil gå på enda en smell med deg kommer litt an på hvor dust hun er. 

 

Føler jeg skrev et kapittel i playerhåndboken nå, ikke skriv noe sånt hvis du ikke mener det og tror du kommer til å pyse ut igjen på den respektløse "late som ingenting"-metoden. Det lukter bare dårlig idé av hele deg, godt mulig hun har innsett det til nå, men er lov å prøve seg.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så typisk kjerringer. Gretne og bitchy.

 

TS: Finn deg en kulere dame.

Rette rævva tydeligvis.

Anonymous poster hash: 0f458...2cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men jeg liker henne jo! Det er bare at jeg sliter med å binde meg eller noe,vet ikke helt.

 

Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger og jeg skammer meg over det!Fikk kalde føtter av å tenke på alle greiene med forhold,forpliktelse og hva som skjer om det går til helvete.Ignorerte henne i noen måneder da hun spurte om vi skulle treffes. Dårlig gjort ja,men vi skværa opp etter de månedene da jeg tok kontakt igjen.

 

Trodde hun var kommet over dette men. Jeg prøver jo så godt jeg kan. 

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Du har driti på draget fordi du var feig. Så la henne slippe mer skuffelser fra deg nå. Ikke sår henne flere ganger om du bryr deg om henne.

Anonymous poster hash: 34777...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men jeg liker henne jo! Det er bare at jeg sliter med å binde meg eller noe,vet ikke helt.

 

Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger og jeg skammer meg over det!Fikk kalde føtter av å tenke på alle greiene med forhold,forpliktelse og hva som skjer om det går til helvete.Ignorerte henne i noen måneder da hun spurte om vi skulle treffes. Dårlig gjort ja,men vi skværa opp etter de månedene da jeg tok kontakt igjen.

 

Trodde hun var kommet over dette men. Jeg prøver jo så godt jeg kan. 

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Det virker som om hun ikke mener det samme.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ignorer hun og finn deg en ny. Hun virka som en bitch.

Anonymous poster hash: 81ad8...0a4

 

Vær ærlig og si at problemet er like mye at hun er "stunning" og at du ikke unner vakre kvinner  oppmerksomhet.

 

Jeg sier lytt til  cuntzilla og TS virker som en slayer så er vel det han hadde gjort uansett.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk mannfolk. Kommer alltid tuslende når man legger ut et fint bilde. Håper du ikke får en ny date med henne.

Anonymous poster hash: 0f458...2cb

Kanskje bedre for dere gretne å holde dere unna mannfolk da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig og si at problemet er like mye at hun er "stunning" og at du ikke unner vakre kvinner  oppmerksomhet.

 

Jeg sier lytt til  cuntzilla og TS virker som en spelar så er vel det han hadde gjort uansett.

I alle dager da, det var jo hun som ikke likte oppmerksomheten, noe som gjorde hun til en bitch  :scorpis:

Gretne kjerringer som blåser en fillesak ut av proposjoner har jeg ingenting til overs for. Vakre eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE!!!!

Sitat:

"Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger og jeg skammer meg over det!"

 

Hærrefred, TS! Du har hatt TO sjanser, og du har pingla ut begge gangene. For det første er det umodent å bare "fade ut", og for det andre, så er du allerede tatt tilbake en gang, åpenbart  fremdeles uten at du forstod greia. Du "ville holde dine muligheter åpne". Skjerp deg! Man får ikke i pose og sekk, som regel. 

 

Hvorfor skal hun gidde, liksom? Jeg bare spør. 

Endret av SmartA
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...