Gå til innhold

Hva faen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Etter å ha sviktet henne to ganger tidligere allerede kommer du nå, og sier i ditt hovedinnlegg som følger: " har ærlig talt lyst å holde mine muligheter åpne ".

Jeg sier: La jenta være.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er begrunnelsen for at du ville holde andre muligheter åpne? hvis du liker henne, hva stoppet deg?

 



Anonymous poster hash: dca16...b2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

 

Men jeg liker henne jo! Det er bare at jeg sliter med å binde meg eller noe,vet ikke helt.

 

Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger og jeg skammer meg over det!Fikk kalde føtter av å tenke på alle greiene med forhold,forpliktelse og hva som skjer om det går til helvete.Ignorerte henne i noen måneder da hun spurte om vi skulle treffes. Dårlig gjort ja,men vi skværa opp etter de månedene da jeg tok kontakt igjen.

 

Trodde hun var kommet over dette men. Jeg prøver jo så godt jeg kan. 

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Hun ble nok mer såret og knust enn det du noen gang kommer til å være klar over. Du kan ikke dumpe en jenta, la henne bli igjen knust og lei seg for og så tusle tilbake etter et par måneder fordi du nå plutselig fant ut at du liker henne. Hvis du genuint liker henne, så får du værsegod sette stoltheten din til side og fortelle henne hvilken idiot du har vært. Men vær klar over at hun mest sannsynlig ikke kommer til å ta det tilbake med det første, for å ikke snakke om aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hva er begrunnelsen for at du ville holde andre muligheter åpne? hvis du liker henne, hva stoppet deg?

 

Anonymous poster hash: dca16...b2d

 

 

Vet ikke helt.Blir jeg forelska slik jeg ble her,så føler jeg meg sårbar og hater det.Prøver kanskje å avlede følelsene på den måten.

 

ts

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vet ikke helt.Blir jeg forelska slik jeg ble her,så føler jeg meg sårbar og hater det.Prøver kanskje å avlede følelsene på den måten.

 

ts

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Du er altfor umoden til å være i et forhold. La den jenta være i fred.

Anonymous poster hash: 7db08...39d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vet ikke helt.Blir jeg forelska slik jeg ble her,så føler jeg meg sårbar og hater det.Prøver kanskje å avlede følelsene på den måten.

 

ts

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Med tanke på hva dama svarte, har du vært med andre (som hun er klar over) i mellomtiden eller samtidig? Isåfall er det jo ikke rart hvordan hun reagerer, hun er sikkert såret. Hvis hun ikke hadde brydd seg om deg hadde hun nok bare skrevet takk, eller noe som ikke la opp til at du skulle få dårlig samvittighet.

 

Hvis du fortsatt er interessert i henne bør du kanskje beklage deg skikkelig? (her i tråden er mange strenge og sinna, men come ooon alle mennesker gjør feil. skjønner deg godt jeg)

Anonymous poster hash: dca16...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa det du fortjente å høre, hun var ikke bitch eller "sur", men påpekte fakta etter sin erfaring med deg. At du lett gikk videre til andre jenter og ikke hadde høy terskel for å syntes noen var pene. Trolig fordi hun vet at du har vært på mange andre jenter, eller sett at du kommenterer eller flørter med en god del andre jenter. Respekter at hun er for god for deg og ikke interessert i en som syntes "alle" er pene og aldri setter pris på det han har før det er for sent.



Anonymous poster hash: e873d...aaf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager da, det var jo hun som ikke likte oppmerksomheten, noe som gjorde hun til en bitch  :scorpis:

Gretne kjerringer som blåser en fillesak ut av proposjoner har jeg ingenting til overs for. Vakre eller ikke.

Spørs om ikke du hadde vært litt gretten om du  var forelska i  TS og han behandlet deg sånn.  Jeg hadde vært lei meg hvertfall, men tror ikke jeg hadde svart med mindre jeg ville ha tufsen tilbake  :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke du hadde vært litt gretten om du  var forelska i  TS og han behandlet deg sånn.  Jeg hadde vært lei meg hvertfall, men tror ikke jeg hadde svart med mindre jeg ville ha tufsen tilbake  :fnise:

Kan noen forklare meg hva TS i det hele tatt har gjort galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva TS i det hele tatt har gjort galt?

Er vel det at han har prøvd å bli sammen med henne to ganger tidligere for så få kalde føtter og nå ønsker å smiske litt med henne for å "mulighetene sine åpne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva TS i det hele tatt har gjort galt?

"Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger"

Så har han i hvert fall gjort et realt forsøk. Det var da frivillig av henne å prøve et forhold med en hun burde visst var noe "ustabil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så har han i hvert fall gjort et realt forsøk. Det var da frivillig av henne å prøve et forhold med en hun burde visst var noe "ustabil".

Realt forsøk? Han har lurt henne trill rundt to ganger, og sagt at de er sammen  , for så å bare fadet henne og ut forsvunnet ! Ikke rart denne jenta har fått han oppi vrangstrupen !

Anonymous poster hash: e873d...aaf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Realt forsøk? Han har lurt henne trill rundt to ganger, og sagt at de er sammen  , for så å bare fadet henne og ut forsvunnet ! Ikke rart denne jenta har fått han oppi vrangstrupen !

Anonymous poster hash: e873d...aaf

 

27bd67ff789391f3b20953ee701bf576.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hvor gamle er dere, ts?

Anonymous poster hash: dca16...b2d

 

 

Jeg er i starten av 40-åra.Hun er 37 tror jeg.

 

TS

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i starten av 40-åra.Hun er 37 tror jeg.

TS

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Og allikevel er du for umoden for et forhold? Hvorfor? Har du vært en player for lenge? Har du noen lange forhold bak deg i det hele tatt?

Du har vært drittsekk mot henne og eneste du har å gjøre er å krype tilbake. Men ikke forvent å få noe igjen.

Anonymous poster hash: 34777...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og allikevel er du for umoden for et forhold? Hvorfor? Har du vært en player for lenge? Har du noen lange forhold bak deg i det hele tatt?

Du har vært drittsekk mot henne og eneste du har å gjøre er å krype tilbake. Men ikke forvent å få noe igjen.

Anonymous poster hash: 34777...978

 

Har hatt forhold før,men det endte ikke så bra.Kan vel si jeg tok litt skrekken der.Umoden kan jeg være men jobber med saken.Problemet er at noen ganger føler jeg meg klar og så merker jeg senere at jeg ikke er det likevel.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt forhold før,men det endte ikke så bra.Kan vel si jeg tok litt skrekken der.Umoden kan jeg være men jobber med saken.Problemet er at noen ganger føler jeg meg klar og så merker jeg senere at jeg ikke er det likevel.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Ikke la dårlige erfaringer ødelegge for fremtiden eller for uskyldige damer. Vær heller dønn ærlig med henne og si rett ut at du sliter med å få kalde føtter. Ikke sår henne flere ganger.

Anonymous poster hash: 34777...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...