Gå til innhold

Hva faen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ærlig talt, TS! Du er bare kåt fordi hun la ut et fint bilde. Du skriver at du ønsker å holde mulighetene åpne med andre damer (på tross av at du er middelaldrende, I might add) og hun ønsker seg et forhold. La nå denne stakkars dama få slippe å få hjertet sitt knust av deg en tredje gang.

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bruke Ts sin emnetittel tilbake til han:

Hva faen????

Hva tror du at du er egentlig? Få litt sosial innsikt og manerer, la denne jenta være i fred og ikke skriv noe mer til hun. Du virker ufyselig !!!!



Anonymous poster hash: e873d...aaf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun svarer sånn når du selv sier du var feig og fadet henne ut...

Hun gidder ikke mer fra deg og ble nok rimelig provosert over at du kommenterte bildet hennes, etter at du har sluttet å snakke med henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun svarer sånn når du selv sier du var feig og fadet henne ut...

Hun gidder ikke mer fra deg og ble nok rimelig provosert over at du kommenterte bildet hennes, etter at du har sluttet å snakke med henne..

 

Vet jeg har driti på draget men da jeg fadet henne ut var det ikke nødvendigvis for å date andre.Mest for å bare få ting litt på avstand for jeg følte meg veldig sårbar.Var også redd hun kom til å forvente for mye av meg enn jeg kunne gi der og da.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg har driti på draget men da jeg fadet henne ut var det ikke nødvendigvis for å date andre.Mest for å bare få ting litt på avstand for jeg følte meg veldig sårbar.Var også redd hun kom til å forvente for mye av meg enn jeg kunne gi der og da.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Du skulle tatt det som en mann og sagt det til henne. Da hadde nok ting vært ganske annerledes nå.

Anonymous poster hash: 34777...978

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest sjokkert over alderen på TS. Så barnslig oppførsel hadde jeg ikke forventet fra noen som har fylt 20.

Anonymous poster hash: 67016...3e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle tatt det som en mann og sagt det til henne. Da hadde nok ting vært ganske annerledes nå.

Anonymous poster hash: 34777...978

Enig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, TS! Du er bare kåt fordi hun la ut et fint bilde. Du skriver at du ønsker å holde mulighetene åpne med andre damer (på tross av at du er middelaldrende, I might add) og hun ønsker seg et forhold. La nå denne stakkars dama få slippe å få hjertet sitt knust av deg en tredje gang.

 

Har aldri brukt henne for sex!Vi har bare hatt sex en gang.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest sjokkert over alderen på TS. Så barnslig oppførsel hadde jeg ikke forventet fra noen som har fylt 20.

Anonymous poster hash: 67016...3e0

 

Ventet på at den måtte komme..

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ille ikke svart noe tilbake. 

 

Har ikke svart noe mer etter dette.

 

Skjønner at hun er sur og klandrer henne ikke.Det som er rart er hvorfor hun ikke bare unfriender meg på facebook dersom hun virkelig hater meg sånn?

Får meg jo til å øyne et håp.

 

Spurte henne forrige uke om hun datet noen ny men hun svarte nei.Tok det også som et tegn på at hun kanskje er interessert i meg fortsatt?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke svart noe mer etter dette.

Skjønner at hun er sur og klandrer henne ikke.Det som er rart er hvorfor hun ikke bare unfriender meg på facebook dersom hun virkelig hater meg sånn?

Får meg jo til å øyne et håp.

Spurte henne forrige uke om hun datet noen ny men hun svarte nei.Tok det også som et tegn på at hun kanskje er interessert i meg fortsatt?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Kryp litt for henne nå. Snakk med henne. Spør om dere kan ta en prat. Vær åpen og ærlig og vis at du er sårbar. Det kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 34777...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke svart noe mer etter dette.

 

Skjønner at hun er sur og klandrer henne ikke.Det som er rart er hvorfor hun ikke bare unfriender meg på facebook dersom hun virkelig hater meg sånn?

Får meg jo til å øyne et håp.

 

Spurte henne forrige uke om hun datet noen ny men hun svarte nei.Tok det også som et tegn på at hun kanskje er interessert i meg fortsatt?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

 

Fordi unfriending er for 14 åringer. Voksne greier å ha et respektfult bekjentskap selvom de ikke holder på lenger og selvom de er sure eller såret.

Hun gir deg håp fordi hun har deg på facebook? Wow...... Du er helt virkelighetsfjern

Hvorfor skal et "nei" på at hun dater noen bety at hun er interessert i deg? Hvis hun ikke dater noen så er det jo ikke noe poeng i å juge. Herregud. Kanskje hun fremdeles helbreder seg selv og rydder opp i de forvirra følelsene sine som du forårsaka på hun, fremdeles for alt du vet.

Jeg datet ingen på 3,5 år etter jeg ble playet og såret av en som gang på gang sa fine ord om at han ville bli sammen men dumpet meg for andre.

 

Kryp litt for henne nå. Snakk med henne. Spør om dere kan ta en prat. Vær åpen og ærlig og vis at du er sårbar. Det kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 34777...978

NEI. Ts det gjør du bare ikke. Snakke med henne? Du fortjener ikke hennes tid. Spørre om å ta en prat, om hva da? Beklager jeg har vært en drittsekk kan du noen gang stole på meg igjen? Sorry mac det sa du forrige gang også, "fool me once shame on you fool me twice shame on me"

Anonymous poster hash: e873d...aaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har ikke svart noe mer etter dette.

 

Skjønner at hun er sur og klandrer henne ikke.Det som er rart er hvorfor hun ikke bare unfriender meg på facebook dersom hun virkelig hater meg sånn?

Får meg jo til å øyne et håp.

 

Spurte henne forrige uke om hun datet noen ny men hun svarte nei.Tok det også som et tegn på at hun kanskje er interessert i meg fortsatt?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Nei, ikke rart at hun ikke unfriender deg på facebook. Det hadde ikke jeg gjort uansett om jeg var interessert eller ikke. Det er jo bare hyggelig. Ville ikke tenkt at hun var så sur. Men det behøver ikke å bety at hun er interessert fordi hun sier som det er at hun ikke dater noen ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg liker henne jo! Det er bare at jeg sliter med å binde meg eller noe,vet ikke helt.

Tidligere var jeg sikker på jeg var klar for et forhold med henne,og spurte om hun var det.Hun sa ja,og vi ble enige om å prøve.Deretter feiga jeg bare ut. Dette har skjedd to ganger og jeg skammer meg over det!Fikk kalde føtter av å tenke på alle greiene med forhold,forpliktelse og hva som skjer om det går til helvete.Ignorerte henne i noen måneder da hun spurte om vi skulle treffes. Dårlig gjort ja,men vi skværa opp etter de månedene da jeg tok kontakt igjen.

Trodde hun var kommet over dette men. Jeg prøver jo så godt jeg kan.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Dette var da en svært så intens og langvarig greie til at dere (i følge deg) kun har hatt sex EN eneste gang? Hvorfor ønsker du egentlig å snøre henne inn for en tredje runde om du ikke har tenkt til å ligge med henne og o tillegg ønsker å holde alle muligheter åpne? Vil du bare at hun skal gå rundt og være ulykkelig forelsket i deg fordi du har behov for bekreftelse?

Anonymous poster hash: 719cb...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi unfriending er for 14 åringer. Voksne greier å ha et respektfult bekjentskap selvom de ikke holder på lenger og selvom de er sure eller såret.

Hun gir deg håp fordi hun har deg på facebook? Wow...... Du er helt virkelighetsfjern

Hvorfor skal et "nei" på at hun dater noen bety at hun er interessert i deg? Hvis hun ikke dater noen så er det jo ikke noe poeng i å juge. Herregud. Kanskje hun fremdeles helbreder seg selv og rydder opp i de forvirra følelsene sine som du forårsaka på hun, fremdeles for alt du vet.

Jeg datet ingen på 3,5 år etter jeg ble playet og såret av en som gang på gang sa fine ord om at han ville bli sammen men dumpet meg for andre.

 

NEI. Ts det gjør du bare ikke. Snakke med henne? Du fortjener ikke hennes tid. Spørre om å ta en prat, om hva da? Beklager jeg har vært en drittsekk kan du noen gang stole på meg igjen? Sorry mac det sa du forrige gang også, "fool me once shame on you fool me twice shame on me"

Anonymous poster hash: e873d...aaf

 

 

Fordi vi begge har aktiv profil på datingnettsider.

Hvis hun virkelig ville hatt meg vekk kunne hun jo bare jugd og sagt hun hadde møtt en ny?

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mest sjokkert over alderen på TS. Så barnslig oppførsel hadde jeg ikke forventet fra noen som har fylt 20.

Anonymous poster hash: 67016...3e0

Man blir ikke mer moden med årene som voksen, man blir bare styggere. 

 

Trist, men sant.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da en svært så intens og langvarig greie til at dere (i følge deg) kun har hatt sex EN eneste gang? Hvorfor ønsker du egentlig å snøre henne inn for en tredje runde om du ikke har tenkt til å ligge med henne og o tillegg ønsker å holde alle muligheter åpne? Vil du bare at hun skal gå rundt og være ulykkelig forelsket i deg fordi du har behov for bekreftelse?

Anonymous poster hash: 719cb...482

 

Dette er ikke ei jente som har sex med hvem som helst.Sex hadde vi ikke før etter å ha kjent hverandre en god stund.Hun betrodde faktisk til meg etterpå at hun ikke hadde hatt sex med noen på over 3 år!

Vi har ellers gjort mye annet sammen.Vært på pub og cafe,sett filmer,spist middag (som jeg har laga).Er ikke kun ute etter sex!

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har hatt forhold før,men det endte ikke så bra.Kan vel si jeg tok litt skrekken der.Umoden kan jeg være men jobber med saken.Problemet er at noen ganger føler jeg meg klar og så merker jeg senere at jeg ikke er det likevel.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

 

Kan jeg spørre: du ble vel ikke skilt for 2 år tilbake ?

Anonymous poster hash: 54332...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan jeg spørre: du ble vel ikke skilt for 2 år tilbake ?

Anonymous poster hash: 54332...3b6

 

 

Aldri vært gift.

Anonymous poster hash: c3463...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...