Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ei svarte datteren "du hjelper ikke mammaen din litt en gang nå... utrolig uprofesjonelt." 😂

T vil ha en stor jobb i å slette medlemmer i dag gitt, og ikke bare det, hun må jo slippe inn de nye på sin nye svindel-side også. Må ikke bli overbelastet nå T, pass på helsa. 😂

Anonymkode: 246ee...78f

Jeg venter i spenning på hvor lang tid det tar før kommentaren min/spm om ikke Tanja er uføretrygdet, blir slettet. Tatt screenshots. For en gjeng uproffe og usaklige admins osv: Tanja ønsker ingen kritikk. Hvem tror de at de er egentlig?

Anonymkode: 26fbc...a70

• Liker 7
Skrevet

Sletting av kommentarer på høyt nivå.. Første minuttet var 30 kommentarer fjernet 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Under datteren til Tanja sin kommentar om at det er mamma sin bedrift: F0869EC6-1BB2-4B20-87ED-A56D515A3120.thumb.jpeg.57ab5f892aff52a84c03e492089d5836.jpeg

Anonymkode: 26fbc...a70

• Liker 17
Skrevet

Jeg _fatter ikke_ at den gruppa er så populær.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Vampen skrev:

Hahahahaha, jæklar! :ler: :ler:

Dette må i fullt alvor være noe av det DUMMESTE jeg har sett på en stund. Jeg har null problemer med å tilstå at min dømmende ræv ser på alle som faktisk betaler for dette som noe begrenset. :ler: 

Livets harde skole vet du, T's klassekamerater som gjør alt for å støtte henne. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, kahaki skrev:

Jeg _fatter ikke_ at den gruppa er så populær.

Putepopulær. 

Litt som å se på My fat and fabulous life, Kardashians eller Ricki Lake i gamle dager. Godt å føle seg som den skarpe skjeen i melposen i blant. 😊

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Zoey skrev:

Putepopulær. 

Litt som å se på My fat and fabulous life, Kardashians eller Ricki Lake i gamle dager. Godt å føle seg som den skarpe skjeen i melposen i blant. 😊

Når jeg er deprimert og føler jeg er på bunnen av livet, ja da sjekket jeg ut mat fra bunnen for å se at, jo det er faktisk mulig å synke lavere i livet og vips, så føler jeg meg mye bedre 😁

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme det frister å melde meg inn, holde lav profil, ta masse prt scr av de hemmelige vipoppskriftene også etterhvert begynne å legge ut her i tråden. 

Vil jo ta litt tid før de lister ut hvem jeg er. 😜

Anonymkode: 6fd85...025

• Liker 16
Gjest førstedamen
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme det frister å melde meg inn, holde lav profil, ta masse prt scr av de hemmelige vipoppskriftene også etterhvert begynne å legge ut her i tråden. 

Vil jo ta litt tid før de lister ut hvem jeg er. 😜

Anonymkode: 6fd85...025

Jeg er gjerne med å spleise på medlemskapet ditt som kg muldvarp 😂

AnonymBruker
Skrevet

528C691E-EED0-4E1B-A212-9F36B2388E9C.thumb.jpeg.7900ae56381910c75f7b7717f0de3af6.jpeg91C5F025-33DE-44FB-A8AF-D0785CF5DE95.thumb.jpeg.8e8b83471d879391afae7a21306a0cf4.jpeg

Anonymkode: 67bbd...fd6

• Liker 21
Skrevet

Hvordan må en slik bedriftFacebookgruppe forholde seg til feks GDPR? 

• Liker 16
Gjest Justsaying
Skrevet

«Synes det er skammelig at folk ikke respekterer andre sine ønsker. Mamma spesifiserer at negativ kritikk ønskes ikke. Er dette veldig vanskelig for folk? Dette er HELT frivillig. Spørsmål kan bli sendt til de som er nevnt. Tråden ønskes å være positiv. IKKE negative kommentarer fra folk som ikke har andre ting å bry seg om»

Totalt sperra for en realistisk verden 🤣 Negativ kritikk ønskes ikke, beklager å skuffe altså men tror Tanja og Co burde flytte til The Beach, fra filmen med DiCaprio

AnonymBruker
Skrevet

Rosa er prinsessa sjøl

mfb4.thumb.jpg.640fa0679eaa83830a98fd866175ea0f.jpg

Håper det går an å zoome inn på det?

Anonymkode: 347f1...9df

• Liker 18
Skrevet

Hvor gammel er datteren? Synes ingenting om at hun diskuteres og utleveres ut her dersom hun er umyndig. 

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Marimba skrev:

Hvor gammel er datteren? Synes ingenting om at hun diskuteres og utleveres ut her dersom hun er umyndig. 

Helt enig. Jeg mener datteren er 15-16, for jeg tror moren hennes skrev om konfirmasjonsmaten hun ville ha for ett års tid siden. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden den forrige ble litt lang, lager jeg et ekstra innlegg for litt sånn småkommentarer her og der:

mfb1.jpg.a630a38b9333ce474c7ce822f746b826.jpgmfb5.jpg.c5d021cb3234c485576ba21abad4ddc5.jpgmfb2.thumb.jpg.5295d9c0cb62145be10bd9335c49a94b.jpgmfb6.thumb.jpg.4b1ebcd461426055954f45890c2fb15b.jpg

Håper ikke det blir monsterspam for dere 

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Marimba skrev:

2 minutter siden, Marisana skrev:

Helt enig. Jeg mener datteren er 15-16, for jeg tror moren hennes skrev om konfirmasjonsmaten hun ville ha for ett års tid siden. 

Åh, det tenkte jeg ikke på.. Men hun skriver jo offentlig da, gruppen har like mange medlemmer som det er innbyggere i en større norsk by.. 

Men hvis det er regelbrudd, bare slett :) 

• Liker 5
Skrevet

Ifølge insta er datteren født i 01. Så hun er eller blir 18. 

• Liker 6
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datteren skrev nå "Da får du starte din egen bedrift. Dette er mamma sin bedrift og ho gjør det ho ønsker for å oppfylle sin visjon", visjon om å svindle ikke bare staten med det norske folk, gud så stolt hun må være av sin mor. 

Noen må melde fra til nav

• Liker 12
Gjest Justsaying
Skrevet
12 minutter siden, Marimba skrev:

Hvis hun er umyndig burde moren henne holde henne unna å diskutere «bedrifts-anliggende»

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...