Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tittet inne på siden til thaidamen. Ser ut som hun er opptatt av mat. Flotte bilder også. Da får vi se hvor lenge hun blir....de som kan noe, har en tendens til å forsvinne....skjønner ikke😉

Anonymkode: d8fcb...cf7

ikke lett å forstå. har hun lagt ut link til siden sin :overrasket: da er det starten på slutten :( i såfall ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, pet skrev:

:fnise: dobbel fløte så klart :P

Klart det. All væske som tilsettes skal erstattes med fløte. Eventuelt creme fraiche eller rømme siden det er tykkere, for da blir det eeeeenda bedre siden man kan ha mer i uten at konsistensen blir for tynn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Matmonsen skrev:

Hahahaha, når de ser at stemmene går i mot den retningen de selv ønsker, så legger de til et ekstra alternativ med "for". Jeg bare lurer på hvordan de egentlig skal skille på de to kategoriene.. summerer de opp stemmene? Eller dobler antallet for det av de to "for"-alternativene som har mest stemmer? Eller er det slik at hvis f.eks. 40% stemmer i mot, 30% "for" på det ene alternativet, og 30% "for" på det andre, så vil "i mot" alternativet vinne avstemningen fordi det har flest stemmer?

Hva om de summerer de to "for"-alternativene... Hva vil de velge å gjøre? Stenge ukritisk, eller stenge med måte? Det blir jo isåfall ikke rettferdig for de som sa "for, men med måte", hvis adminsene etterpå velger å "stenge ukritisk"..

Det jeg gjetter at vil skje her, er at alternativene med "for ukritisk stenging" og "for, men med måte" summert sammen vil vinne, og at alternativet for ukritisk stenging har flest stemmer. Da velger adminsene å kjøre på med ukritisk stemming.

Uff de er bare så tragisk uprofesjonelle der inne. Det er så til å rive seg i håret av. Endrer alternativene midtveis når folk allerede har stemt osv.. og uten å informere om hvordan stemmene vil telles.

Ærlig talt!!!! Dette er bare antagelser. Du er klar over at medlemmer kan legge til alternativer eller??? Kommentaren din blir rapportert.

Anonymkode: 2beb6...e65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!!!! Dette er bare antagelser. Du er klar over at medlemmer kan legge til alternativer eller??? Kommentaren din blir rapportert.

Rapportert til øverste hold aka T da anonymkode 2beb6...e65?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juliannaos skrev:

🙄🙄 Har ikke rapportert noe som helst til T. Går fint an å rapportere her inne vettu.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, pet skrev:

ikke lett å forstå. har hun lagt ut link til siden sin :overrasket: da er det starten på slutten :( i såfall ..........

Jeg mente facebooksiden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🙄🙄 Har ikke rapportert noe som helst til T. Går fint an å rapportere her inne vettu.

Hva var det som var så ille med innlegget du rapporterte? 

Anonymkode: e07c6...258

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😘😉😘😉😘😘😉😘😉😉😘😉😉🎀😉😉🎀😉😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får se da. Kommer vel....medlemmer har talt. Vi skal prøve dette en stund, så får vi se hvordan det går. Så får vi aminer ta det opp til ny vurdering igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente facebooksiden

Så fint at hun ikke la ut link i mfb, men de liker heller ikke at gjester kan ut fra profil finne sider til nydelig mat. flaut å si men sant

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i kveld avstemningen blir avgjort? Eller vil de la den gå i håp om flere stemmer på rett plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan medlemmer gjøre det???

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jeg ikke klar over nei, men takk for opplysningen :-)

Om hvem som helst kan legge til alternativer så er det slurv fra adminenes side. Det var de som tok initiativet til avstemningen, og da må de jo sørge for at den går for seg på riktig måte. Stemmene skal jo uansett telles enten det er admin eller medlemmer som legger til alternativene. Så punktene mine er fortsatt like gyldige. Rapporter i vei hvis du føler for det, jeg kan ikke se hvordan kommentaren min er i strid med reglene her.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan medlemmer gjøre det???

Nederst i meningsmålingen står det "Legg til meningmålingsalternativ".

Hvem som helst kan legge til alternativer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Matmonsen skrev:

Det var jeg ikke klar over nei, men takk for opplysningen :-)

Om hvem som helst kan legge til alternativer så er det slurv fra adminenes side. Det var de som tok initiativet til avstemningen, og da må de jo sørge for at den går for seg på riktig måte. Stemmene skal jo uansett telles enten det er admin eller medlemmer som legger til alternativene. Så punktene mine er fortsatt like gyldige. Rapporter i vei hvis du føler for det, jeg kan ikke se hvordan kommentaren min er i strid med reglene her.

Punktene dine er ikke gyldige på en flekk. Å komme med antagelser strider mot reglene her ja. Har sett før at kommentarer har blitt slettet her inne pga antagelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi du er admin, det. :fnise:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Hvilke meningsmåling blir det da? Dette er jeg enig i, at det er slurvete gjort. Ikke slik en lager meningsmåling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...