Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om vi alle går sammen og rapporterer gruppen?

Ebay gruppen ble jo stengt (men det var pga falske varer eller noe). Jeg er så drittlei regimet til Tanja at nå må hun straffes. Hun er faen meg gal

Anonymkode: cc0e9...540

Så lenge gruppen ikke bryter med fbs regelverk, kommer den ikke til å bli stengt

Anonymkode: 87ee8...8ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En blogg om gruppa vil ikke hjelpe, denne tråden hjelper blant annet ikke. For å nå det rette publikum trenger man trolig å publisere via MFB som vil slette det før mer enn maks et par hundre har sett linken. Og ikke alle som ser en link klikker. Ikke alle som klikker leser. Og ikke alle som leser bryr seg. 

En anonym blogg som plukker fra hverandre All logikk eller mangel på sådan, alle stjålne oppskrifter og dobbeltmoral osv ville gitt gjengen i denne tråden en ryddig oversikt, men ville neppe hatt noen effekt på gruppedynamikken til MFB eller gjøre stort annet enn å irritere T og kanskje vekket et par halvfans opp fra psykosen. 

Dessverre. Tror det som må til er at en kommersiell aktør rister henne i nakkeskinnet om hun tas i "plagiat" eller løgn on hvem som kopierer hvem. Eller at noen journalist/kåsør gjør noe tilsvarende i en større nettavis, og direkte latterliggjør gruppa på en såpass lettfattelig måte at det når medlemmene. Men den også er tveegget. Mange vil da melde seg inn for å peke og le de også... 

Anonymkode: d0d34...47d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ett "Hallelujah" noensinne har vært på sin plass så er det til vedkommende i gult (siden jeg ikke hadde gullfarge..)

Tråden var allerede slettet da jeg så den, så fikk bare opp det som var kommet mens siden sto oppe og jeg gjorde noe annet. Hovedinnlegget var skrevet av rosa, og var "Hvem er admin?" Var to kommentarer over dette som jeg ikke fikk frem.

Tråden er slettet, men vedkommende er -utrolig nok- fortsatt medlem i gruppa.

Edit; Sladd

Endret av Monstrum
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vedkommende gul sjel vinner i joker på lørdag. 

Anonymkode: d0d34...47d

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Monstrum skrev:

Hvis ett "Hallelujah" noensinne har vært på sin plass så er det til vedkommende i gult (siden jeg ikke hadde gullfarge..)

Tråden var allerede slettet da jeg så den, så fikk bare opp det som var kommet mens siden sto oppe og jeg gjorde noe annet. Hovedinnlegget var skrevet av rosa, og var "Hvem er admin?" Var to kommentarer over dette som jeg ikke fikk frem.

Tråden er slettet, men vedkommende er -utrolig nok- fortsatt medlem i gruppa.

Profilbildet ditt er synlig 😊😊

All ære til det medlemmet som turte å si i fra - og fryktelig synd at admin ikke er tøff nok til å la innlegget stå. 

Endret av Marisana
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.6.2017 den 12.13, AnonymBruker skrev:

har du en veldig lukket profil? de sier i alle fall selv at de ikke godkjenner folk der det er lite synlig info...

Anonymkode: 1d786...c1a

Såpass... hva er det de vil vite om folk da? Må man oppgi livshistorie for å bli medlem 😂

Anonymkode: ff0c7...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såpass... hva er det de vil vite om folk da? Må man oppgi livshistorie for å bli medlem 😂

Anonymkode: ff0c7...112

Det er bare det at hvis det står lite på profilen din tror de at du har en falsk profil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Marisana skrev:

Profilbildet ditt er synlig 😊😊

All ære til det medlemmet som turte å si i fra - og fryktelig synd at admin ikke er tøff nok til å la innlegget stå. 

Takk! Har endret nå :)
Er du en knupp og fjerner det gamle bildet fra sitatet ditt og @Marisana ? :)

Endret av Monstrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det problem for mfb å opplyse om at gruppen beriker henne?hun er jo f...så snar å linke til bloggen,bare folk spr et enkelt spørsmål som ikke skulle tilsi link til bloggen.

Er folk helt trange i øverste etasje?

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det problem for mfb å opplyse om at gruppen beriker henne?hun er jo f...så snar å linke til bloggen,bare folk spr et enkelt spørsmål som ikke skulle tilsi link til bloggen.

Er folk helt trange i øverste etasje?

Det virker som at det skal ties ihjel. medlemmer som tar opp dette blir fort kneblet. Enkelte har blitt borte fra gruppa... 

Anonymkode: 100ad...85f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nye som legger ut dritfine bilder og skikkelige oppskrifter har ikke fått en eneste kommentar fra grunnleggeren. ( Han karen som fikk advarsel nevnt før i tråden). Synes det er så smålig av henne, men er ikke overrasket heller. Ingen har dandert og tatt bedre bilder enn han så lenge jeg har vært medlem. Skulle ønske jeg bodde nærmere han slik at jeg kunne meldt meg på matkurs.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en trussel for T, så han blir nok kastet ut snart. Siden han tross alt vet hva han driver med, og får mer likes enn henne. Det var det jeg sa for noen dager siden. Hun takler ikke konkurranse siden hun er "verdensmester"

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Juliannaos skrev:

Han nye som legger ut dritfine bilder og skikkelige oppskrifter har ikke fått en eneste kommentar fra grunnleggeren. ( Han karen som fikk advarsel nevnt før i tråden). Synes det er så smålig av henne, men er ikke overrasket heller. Ingen har dandert og tatt bedre bilder enn han så lenge jeg har vært medlem. Skulle ønske jeg bodde nærmere han slik at jeg kunne meldt meg på matkurs.

Typisk. Dette vet vi. Har vistes fra dag en. Kommer det noen som kan mat....ingen kommentar. Ikke første gang. Kommer det noe flott på siden, så vær sikker...da kommer det link til blogg. Med en j..teit setning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Ardwinna skrev:

Eg døyr... Her skjer det ting i natta (viktigste utdrag kopiert inn i imgur)!

http://i.imgur.com/nJc4BpK.jpg

http://i.imgur.com/O16LHR4.jpg

http://i.imgur.com/O8knBZl.png

:ler:

Legg merke til hvordan T oppretter nye regler for å finne unnskyldning for å linke til bloggen!

Den siste er jo helt fantastisk! Sååå sur og grinete da gitt. Og det var ikke medlemmet, men T som er det. :ler: 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ardwinna skrev:

Eg døyr... Her skjer det ting i natta (viktigste utdrag kopiert inn i imgur)!

http://i.imgur.com/nJc4BpK.jpg

http://i.imgur.com/O16LHR4.jpg

http://i.imgur.com/O8knBZl.png

:ler:

Legg merke til hvordan T oppretter nye regler for å finne unnskyldning for å linke til bloggen!

Skulle akkurat linke ril det samme selv :alice: så vanvittig festlig!!

Anonymkode: 1860a...a32

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plutselig lov med PM til T? Trodde det var "prikkbelastning" eller direkte utkastelsesgrunn?

Anonymkode: 9f10d...1d3

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...