Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her var det jammen meg mye interessant å lese. Jeg er selv admin i mat fra bunnen og skjønner jo at ingen av dere har tatt dere bryet med å lese reglene som er satt for gruppen, hvor det forklares hvorfor linking ikke er tillatt.

Og her har dere tydeligvis ikke forstått hva som menes med åpningstider, vi stenger veggen for nye innlegg hver kveld,blant annet for å unngå at det ligger 20 viruslinker på veggen på morgenen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye "fra bunnen av" må maten være?   Den kaka med blå sukkerpasta f.eks.  Er sukkerpastaen laget fra bunnen av, er sølvkulene det?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde lest reglene som er satt for gruppen, så hadde du visst det, DreamOn. Med vennlig hilsen Admin i Mat fra Bunnen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg gått glipp av noe her? Hva er greia med denne facebookgruppa? Mat fra bunnen er jo bra, da. Altså, å lage mat fra bunnen :) 



Anonymous poster hash: 0e373...126
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gått glipp av noe her? Hva er greia med denne facebookgruppa? Mat fra bunnen er jo bra, da. Altså, å lage mat fra bunnen :)  Anonymous poster hash: 0e373...126

Enkelte presenterer oppskrifter fra kokebøker eller fra nettet som noe de har funnet på helt selv. Var ei som spurte etter ei kakeoppskrift som en annen hadde lagt ut. Var fristende å kommentere med hvilken kokebok oppskrifta var fra...

Anonymous poster hash: 6bf9b...66f

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ufattelig teit når en person har laget noe, så skriver de feks "Har laget Tanja's kjøttkaker".... Det er vel ikke hennes oppskrift? Hun har vel bare funnet oppskriften på nettet som alle andre? :P



Anonymous poster hash: 3ea46...30e
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst rota meg inn i feil sandkasse. Dere får more dere uten meg, men prøv å være litt greie mot hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg har lurt på i den gruppe er følgende: massevis av folk legger ut bilde av maten sin, så skriver de at de legger ut oppskrift om folk vil ha (fordi da får de massevis av kommentarer), og så legger de ut en oppskrift fra en annen person sin matblogg f.eks., uten å henvise til denne. Er det i det hele tatt lov?

 

Jada, Guri, jeg ser at dette er verdens beste boller, som nå heter Guris boller, men det er jo oppskriften som fru Timian har laget selv.. f.eks.



Anonymous poster hash: f636b...c2c
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, hva er det med denne Tanja som er så fantastisk?

Siden minst en admin er her inne og leser kan helt sikkert hun svare på det! ;) Endret av daemonia
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte presenterer oppskrifter fra kokebøker eller fra nettet som noe de har funnet på helt selv. Var ei som spurte etter ei kakeoppskrift som en annen hadde lagt ut. Var fristende å kommentere med hvilken kokebok oppskrifta var fra...

Anonymous poster hash: 6bf9b...66f

 

Åh... det er ikke bra!

Anonymous poster hash: 0e373...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,jeg også reagerer på at det ikke er lov å poste linker der inne.

Mange bare legger ut oppskrifter uten å kreditere den som faktisk har laget den. Hvis man fikk lov til å legge ut linker så kunne man lettere ha lagt ut oppskrifter som ikke er egne. Blir mye klipp og lim nå.

Noe som irriterer meg er de visdomsordene som postes sammen med dagens oppskrift. Jeg bare synes sånt er så teit.

Anonymous poster hash: 523b3...8a1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte presenterer oppskrifter fra kokebøker eller fra nettet som noe de har funnet på helt selv. Var ei som spurte etter ei kakeoppskrift som en annen hadde lagt ut. Var fristende å kommentere med hvilken kokebok oppskrifta var fra...

Anonymous poster hash: 6bf9b...66f

Sikker på at de ikke har endret noe da? Noen gram mindre av noe f.eks., for da er det jo uten tvil deres helt egne oppskrift.

Anonymous poster hash: 31ab0...fd7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at de ikke har endret noe da? Noen gram mindre av noe f.eks., for da er det jo uten tvil deres helt egne oppskrift.

Anonymous poster hash: 31ab0...fd7

Da burde man allikevel skrive at man fant oppskriften på nett,men endret på x og y.

Anonymous poster hash: 7ac0f...e7e

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...