Gå til innhold

Møtte gutt på byen, han spør om å møtes igjen. Ignorere eller svare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BoxingDay

Spørsmålet var hva som var snillest måte å avvise noen på, ikke hva han må tåle å høre.

En mann på 33 år har da godt av å få høre at han er for gammel for de fleste 20-åringer.

Endret av BoxingDay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor TS skal være så innmari snill og skånsom i denne situasjonen som hun beskriver. 

Har ikke sagt at hun må noe som helst. For min del kan hun fortelle fyren at han er pedo, men nå diskuterte jeg med tibbie hva som var snillest.

 

Du er jo trolig enig med meg i hva som er snillest siden ditt motiv for å følge rådet til tibbie er å sette fyren på plass og ikke å være "så innmari snill og skånsom".

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann på 33 år har da godt av å få høre at han er for gammel for de fleste 20-åringer.

Summers snakker tydeligvis om noe som er mer på siden av denne trådens tema. Han ønsker heller å diskutere hvilken avslagsmåte som er mest skånsom sånn generelt sett.

Trådens tema omhandler imidlertid ei jente på 20 som lurer på hvordan hun skal avvise en mann på 33 som prøver å sjekke henne opp. Og da mener jeg at hun godt kan informere ham om at han er altfor gammel for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarkastisk eller mener du at den snilleste måten å avvise noen på er å poengtere at de er for gamle?

For gammel for meg er ikke det samme som åsi at en person er gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke gutt/jente når man er 33 år gammel, da har man levd voksenlivet i 15 år og kan trygt defineres som kvinne eller mann 😉

Jeg har planer om å være jente til jeg er 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg svare han eller ignorere?

 

Hva ville du ønske at en mann gjorde om du sendte han en hyggelig melding for å spørre om han hadde lyst å møte deg? Ignorere deg eller i det minste gi deg et svar?

 

Der har du svaret ditt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint si nei takk uten å oppgi grunn, men kan liksom ikke helt se for meg at han dåner om du påpeker aldersforskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville selvsagt svart han hvis han var en hyggelig mann. Hadde sagt "Takk for at du spør. Det var hyggelig å bli kjent med deg i går. Sier allikevel nei takk til å treffes flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...