Gå til innhold

Møtte gutt på byen, han spør om å møtes igjen. Ignorere eller svare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på byen i forgårs og da møtte jeg en som hadde lyst å treffe meg igjen. Han virket ok, men når jeg fikk vite alderen så ble jeg mer skeptisk. 13års forskjell! Jeg er ute etter noen på min egen alder/ + ca 5år. 

 

Han sendte en mld i dag tidlig og spurte om jeg er med å finne på noe til uken. 

Skal jeg svare han eller ignorere?

Jeg kommer uansett til å si nei takk til å møtes. 

 

Jeg sa til han på byen at jeg synes det var for stor aldersforskjell + at det virket som han kanskje var ute etter noe mer useriøst da vi pratet (men han hadde jo drukket). 

 

 



Anonymous poster hash: 0e300...481
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvor gammel er han ?

Anonymous poster hash: cce19...729

 

33, jeg er 20...

Anonymous poster hash: 0e300...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

33, jeg er 20...

Anonymous poster hash: 0e300...481

 

Jeg synes du burde ignorere han. Virker som om han er på jakt etter smårips. 

Anonymous poster hash: cce19...729

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare svar: "Takk for sist. Hyggelig å møte deg, men du er ikke helt min type, så jeg må takke nei."



Anonymous poster hash: 7d307...791
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å si neitakk enn å ignorere.

Det er sånt som gjør at menn ikke tør å ta kontakt, og vi jenter klager jo alltid på at menn tar for lite kontakt og initiativ! Så svar han i det minste!

Bare å skrive som det er, at Hei takk som spør men du har tenkt litt over dette og funnet ut at aldersforskjellen er for stor til at du kan se for deg at det kan bli noe så da er det ikke noe poeng i å møtes.



Anonymous poster hash: 733d9...3e7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan så han ut? Syns du han var kjekk å se på? Syns du han så så gammel ut? Kunne du tenkt deg han før han oppgav alderen? Og ikke alle menn på 33 er ute etter noe seriøst.. syns du skal vurdere disse tingene før du avviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan så han ut? Syns du han var kjekk å se på? Syns du han så så gammel ut? Kunne du tenkt deg han før han oppgav alderen? Og ikke alle menn på 33 er ute etter noe seriøst.. syns du skal vurdere disse tingene før du avviser.

 

Enig med dette :) Om han ikke ser "gammel" ut eller er på et veldig forskjellig livsplan for deg, så bør du kunne bli bedre kjent med han om du liker han. En date betyr jo ikke at dere må bli kjærester.

 

Men om du likevel bestemmer deg for å avvise, så bare vær superhyggelig og si at du ikke klarer å se bort fra aldersforskjellen. Men vær snill, sånn at han ikke blir flau eller føler det er noe personlig! Ingen liker det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på byen i forgårs og da møtte jeg en som hadde lyst å treffe meg igjen. Han virket ok, men når jeg fikk vite alderen så ble jeg mer skeptisk. 13års forskjell! Jeg er ute etter noen på min egen alder/ + ca 5år.

Han sendte en mld i dag tidlig og spurte om jeg er med å finne på noe til uken.

Skal jeg svare han eller ignorere?

Jeg kommer uansett til å si nei takk til å møtes.

Jeg sa til han på byen at jeg synes det var for stor aldersforskjell + at det virket som han kanskje var ute etter noe mer useriøst da vi pratet (men han hadde jo drukket).

Anonymous poster hash: 0e300...481

Syns du skal svare ham i stedet for å ignorere. "Hei, du er en fin fyr men dessverre altfor gammel for meg 😉 Ha en fortsatt fin dag!"

Anonymous poster hash: 6219c...a2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men om du likevel bestemmer deg for å avvise, så bare vær superhyggelig og si at du ikke klarer å se bort fra aldersforskjellen. Men vær snill, sånn at han ikke blir flau eller føler det er noe personlig! Ingen liker det...

Sarkastisk eller mener du at den snilleste måten å avvise noen på er å poengtere at de er for gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke gutt/jente når man er 33 år gammel, da har man levd voksenlivet i 15 år og kan trygt defineres som kvinne eller mann 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sarkastisk eller mener du at den snilleste måten å avvise noen på er å poengtere at de er for gamle?

 

Ja, for alderforskjellen er jo ikke noe man kan noe for. Jeg ville heller at en mann skal avvise meg for at jeg er for ung, enn at jeg er for dum, stygg, kjedelig eller noe annet som er personlig.

 

(Jeg må nesten skrive "for ung", da jeg aldri ville prøvd meg på en som er 13 år yngre enn meg. Da er han 11 år :P )

Tror ikke akkurat at en 33-åring vil føle seg som en gammel bestefar fordi ei jente avviser han pga alderforskjellen :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for alderforskjellen er jo ikke noe man kan noe for. Jeg ville heller at en mann skal avvise meg for at jeg er for ung, enn at jeg er for dum, stygg, kjedelig eller noe annet som er personlig.

 

(Jeg må nesten skrive "for ung", da jeg aldri ville prøvd meg på en som er 13 år yngre enn meg. Da er han 11 år :P )

Tror ikke akkurat at en 33-åring vil føle seg som en gammel bestefar fordi ei jente avviser han pga alderforskjellen :P

Man kan da ofte ikke noe for at man er for dum, stygg eller kjedelig heller. Man trenger ikke fortelle hva som er galt med personen man ikke ønsker å treffe.

 

Ja mulig du hadde likt å høre at du er for ung, det å være ung eller se ung ut er jo noe mange kvinner skryter av. Spørs den dagen du blir litt eldre om du liker å få høre at du er for gammel.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ofte ikke noe for at man er for dum, stygg eller kjedelig heller. Man trenger ikke fortelle hva som er galt med personen man ikke ønsker å treffe.

Ja mulig du hadde likt å høre at du er for ung, det å være ung eller se ung ut er jo noe mange kvinner skryter av. Spørs den dagen du blir litt eldre om du liker å få høre at du er for gammel.

Sorry mac men dersom du er 33 år og sjekker opp en på 20 så må du faktisk tåle å få høre at du er for gammel!

Jeg er 34 år og jeg hadde blitt veldig overrasket dersom 9 av 10 gutter på 21 år IKKE syntes jeg var for gammel. Betyr ikke at jeg ER gammel, men at jeg er for gammel for de fleste 21-åringer.

Endret av Ultiva
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du møtte en mann, kjære deg. Ikke en gutt.



Anonymous poster hash: c4f53...655
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry mac men dersom du er 33 år og sjekker opp en på 20 så må du faktisk tåle å få høre at du er for gammel!

Jeg er 34 år og jeg hadde blitt veldig overrasket dersom 9 av 10 gutter på 21 år IKKE syntes jeg var for gammel. Betyr ikke at jeg ER gammel, men at jeg er for gammel for de fleste 21-åringer.

Spørsmålet var hva som var snillest måte å avvise noen på, ikke hva han må tåle å høre.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ofte ikke noe for at man er for dum, stygg eller kjedelig heller. Man trenger ikke fortelle hva som er galt med personen man ikke ønsker å treffe.

 

Ja mulig du hadde likt å høre at du er for ung, det å være ung eller se ung ut er jo noe mange kvinner skryter av. Spørs den dagen du blir litt eldre om du liker å få høre at du er for gammel.

 

Joh, det kan man. Er man kjedelig og dum, trenger man bare å jobbe litt med seg selv.

Dessuten ville jeg uten tvil ha foretrukket å få beskjeden "beklager, aldersforskjellen er så stor at jeg ikke klarer å se forbi det", enn beskjeden "beklager, du er så stygg at jeg ikke klager å se forbi det".

 

Selvtillitten min ville nok blitt smadret om jeg mottok siste beskjed.

Ultiva svarte deg så bra i siste avsnitt av kommentaren din, så jeg bare siterer henne i stedet for å skrive det samme:

 

Sorry mac men dersom du er 33 år og sjekker opp en på 20 så må du faktisk tåle å få høre at du er for gammel!

Jeg er 34 år og jeg hadde blitt veldig overrasket dersom 9 av 10 gutter på 21 år IKKE syntes jeg var for gammel. Betyr ikke at jeg ER gammel, men at jeg er for gammel for de fleste 21-åringer.

Endret av Tibbie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joh, det kan man. Er man kjedelig og dum, trenger man bare å jobbe litt med seg selv.

Dessuten ville jeg uten tvil ha foretrukket å få beskjeden "beklager, aldersforskjellen er så stor at jeg ikke klarer å se forbi det", enn beskjeden "beklager, du er så stygg at jeg ikke klager å se forbi det".

 

Selvtillitten min ville nok blitt smadret om jeg mottok siste beskjed.

 

Nei, er man for kjedelig og dum kan man ikke bare jobbe litt med seg selv. Man kan gjøre noe, men man har et visst potensiale, det er jo en av grunnene til at man kan ha IQ-tester. 

 

Alternativene er ikke "du er for gammel" og  "du er for stygg". Jeg har jo hele tiden sagt at det snilleste er å ikke si grunnen til at han ikke er aktuell. 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...