Alja Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har rett og slett blitt tjukk.... På et års tid har jeg lagt på meg mange kilo. Det sees til og med i fjeset og på armene mine nå... Problemet: Jeg bare KLARER ikke å slutte å spise snop, samt komme meg ut for å trene. Jeg får det fader ikke til. Jeg eier ikke viljestyrke! Jeg er redd jeg kommer til å ende opp som diabetiker. Blodårene mine tetter seg vel snart om jeg ikke gjør noe. Hva gjorde DU for å få snudd det før det "var for sent" ? Jeg trenger virkelig noe motivasjon og tips her. Slike treningsforum og bilder av fitte jenter får meg bare til å spise mer ....
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har rett og slett blitt tjukk.... På et års tid har jeg lagt på meg mange kilo. Det sees til og med i fjeset og på armene mine nå... Problemet: Jeg bare KLARER ikke å slutte å spise snop, samt komme meg ut for å trene. Jeg får det fader ikke til. Jeg eier ikke viljestyrke! Jeg er redd jeg kommer til å ende opp som diabetiker. Blodårene mine tetter seg vel snart om jeg ikke gjør noe. Hva gjorde DU for å få snudd det før det "var for sent" ? Jeg trenger virkelig noe motivasjon og tips her. Slike treningsforum og bilder av fitte jenter får meg bare til å spise mer .... Jeg kjenner meg godt igjen Så dessverre kan gi deg tips, men lykke til Anonymous poster hash: 43e6d...168 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har rett og slett blitt tjukk.... På et års tid har jeg lagt på meg mange kilo. Det sees til og med i fjeset og på armene mine nå... Problemet: Jeg bare KLARER ikke å slutte å spise snop, samt komme meg ut for å trene. Jeg får det fader ikke til. Jeg eier ikke viljestyrke! Jeg er redd jeg kommer til å ende opp som diabetiker. Blodårene mine tetter seg vel snart om jeg ikke gjør noe. Hva gjorde DU for å få snudd det før det "var for sent" ? Jeg trenger virkelig noe motivasjon og tips her. Slike treningsforum og bilder av fitte jenter får meg bare til å spise mer .... ta seg sammen, rett og slett! Bare du vil nok får du det til Anonymous poster hash: 30104...f35 6
Alja Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg kjenner meg godt igjen Så dessverre kan gi deg tips, men lykke til Anonymous poster hash: 43e6d...168 Det er så suuuuugent! Jeg virkelig HATER å trene, men det trengs sååååå sårt!
Alja Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2015 ta seg sammen, rett og slett! Bare du vil nok får du det til Anonymous poster hash: 30104...f35 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Man må trene jævlig mye for å forbrenne så mye at man kan fråtse i snop. Jeg vet at det er vanskelig, men det er nok lettere å få vekta til å stoppe/gå ned om du prøver å kutte litt ut på godteriet. Kutt litt og litt ned, sett deg en grense på hva du kan spise hver dag, og ikke ha mer tilgjengelig (om det er mulig). Og finn en grense som er overkommelig, spiser du feks 200 gram sjokolade hver dag så prøv å kutte ned til 150 eller 100 - ikke til 20, for det klarer du uansett ikke med en gang. Kanskje er det også noe du kan bytte ut deler av snopet med, feks søt frukt som mango eller plommer. Anonymous poster hash: ec93e...2da 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Mitt beste tips er å bli virkelig interessert i trening! Ja, det er faktisk mulig selv om du kanskje ikke er det nå Jeg hatet å trene tidligere, og jeg digga å sitte foran pcen og spise godt (det gjør jeg jo fortsatt til en viss grad). Jeg var i motsetning så tynn at folk antok meg for å være anorektiker (noe jeg ikke var). Plutselig en dag bestemte jeg meg å begynne og trene styrke, og etter hvert som interessen steg når jeg så progresjon, steg interessen for riktig mat også. Det frister lite å kun spise sjokolade etter å ha trent, da får man jo lite ut av treningen.. Når man trener tung styrke, kan man spise mye mer og muskler forbrenner fett! I dag har jeg trent i 1 år, og tenker å stille i bodyfitness om ikke lenge (hele 10 kg tyngre med bare litt mer fett på kroppen). Vet mange tyr til tredemølle og jogging for å bli "fit", jeg mener bestemt at en av de strammeste og mest veldreide fysikkene får man av styrketrening. Skal sies at jeg tok kontakt med en coachinggruppe som endret livet mitt. Ja, det er dyrt, men du lærer enormt mye som du tar med deg livet ut! Og kroppen skal vi jo leve i lenge, så det er jo en knallgod investering Lykke til!! Anonymous poster hash: 94a86...967 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 http://i.imgur.com/LwB4S0f.jpg Se på dette bildet. Det er det som skjer når man er så tiltaksløs som deg. Anonymous poster hash: a432e...630 5
Alja Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2015 http://i.imgur.com/LwB4S0f.jpg Se på dette bildet. Det er det som skjer når man er så tiltaksløs som deg. Anonymous poster hash: a432e...630 Hun så jo søt ut hun da 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #10 Skrevet 24. oktober 2015 Er det mulig. Utifra bildet du postet i "hvordan ser folk ut her inne?" tråden er du tynn og definitivt ute etter oppmerksomhet. Buhu da. Anonymous poster hash: de68e...4bb 14
Alja Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg vet at det bare er å ta seg sammen og alt det der. Jeg har prøvd sååå mange ganger før, og jeg feiler hver gang. Kanskje gjør jeg det ikke med rett folk. Jeg tror jeg må få meg en sånn motivasjonsperson som kan piske meg hit og dit... Tusen takk for gode tips dere der oppe
Alja Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #12 Skrevet 24. oktober 2015 Er det mulig. Utifra bildet du postet i "hvordan ser folk ut her inne?" tråden er du tynn og definitivt ute etter oppmerksomhet. Buhu da.Anonymous poster hash: de68e...4bb JAAA, for man kan se det sååå godt ut i fra et velposert bilde av kun ansiktet. Ler meg i hjel av deg nå faktisk. Alle kan se smashing ut på et ansiktsbilde. 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 JAAA, for man kan se det sååå godt ut i fra et velposert bilde av kun ansiktet. Ler meg i hjel av deg nå faktisk. Alle kan se smashing ut på et ansiktsbilde. Var faktisk ikke så utrolig vanskelig å se Anonymous poster hash: de68e...4bb 3
Alja Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2015 Var faktisk ikke så utrolig vanskelig å se Anonymous poster hash: de68e...4bb ok, spennende! 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 Hva med å kutte ut all tida du bruker på KG og heller skape en god livsstil? Og slutt å kjøpe godteri. Anonymous poster hash: 694d5...2ce 5
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2015 #16 Skrevet 24. oktober 2015 Trøst deg med at et kaloriredusert kosthold står for 80% av slankingen og bare 20% av trening om den er moderat. Så du må ikke nitrene, legg heller om kostholdet. 2
Alja Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #17 Skrevet 25. oktober 2015 Hva med å kutte ut all tida du bruker på KG og heller skape en god livsstil? Og slutt å kjøpe godteri. Anonymous poster hash: 694d5...2ce Det er jo det som er problemet. Jeg får det rett og slett ikke til.. Men øy, jeg bruker ikke SÅ mye tid på kvinneguiden. Det er mest i helgene og litt på kveldene ellers. 1
Alja Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #18 Skrevet 25. oktober 2015 Trøst deg med at et kaloriredusert kosthold står for 80% av slankingen og bare 20% av trening om den er moderat. Så du må ikke nitrene, legg heller om kostholdet. Hva burde jeg fokusere på da? Dietter? Vanlig husmannskost i litt mindre porsjoner? Lavkarbo, osv. Erfaringsmessig blir jeg koko av dietter...
ClosedParadise Skrevet 25. oktober 2015 #19 Skrevet 25. oktober 2015 Spis ofte og lite. Jeg spiser ca hver 3 time og kiloene faller av
Alja Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #20 Skrevet 25. oktober 2015 Spis ofte og lite. Jeg spiser ca hver 3 time og kiloene faller av Hvordan klarer du å spise så ofte? Her spiser jeg gjerne bare to ganger til dagen, men i DIGRE porsjoner. Og masse snop i mellom... Hva spiser du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå