Gå til innhold

Hvordan ikke bli betatt så sinnsykt fort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For mange menn er sex kun sex. Mange av oss jenter, knytter et bånd til den vi har sex med (hvis intensjonen er mer enn ons). Jeg har også opplevd å bli superbetatt av menn jeg har hatt sex med fhv fort. Men det har i tillegg vært menn jeg virkelig har følt det har klikket med på alle måter. Noen har trukket seg tilbake fort, andre ble jeg sammen med i flere år. Livet og kjærligheten er et risikoprosjekt. Det gjør forferdelig vondt når den andre plutselig ikke vil mer. Og vi blir sittende igjen og lure på hva skjedde. Men man må bare ta sjansen igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist uke fikk jeg avslag på/andre date. Med en fyr som jeg hadde hatt en date med og ligget med. Jeg ble så sinnsykt betatt etter den ene daten at avslaget gikk veldig inn på meg og jeg kjenner enda at jeg er lei meg, etter en uke.

Etter første date innbilte jeg meg at han var veldig lik meg i interesser og verdier, og egentlig alt. Jeg så allerede for meg hvordan vi skulle tilbringe helger på kule reiser og hvor bra bildene på Facebook av oss ville bli. Jeg innbilte meg at han var det jeg alltid hadde ønsket, både personlighetsmessig og utseendemessig.

Ja, jeg vet, det er ganske crazy. Problemet er vel at dette skjer med nesten alle jeg treffer som jeg synes er OK. Og når avslagene kommer, så er det ganske ille for meg. Så spørsmålet er vel, hvordan lar jeg være? Hva kan jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: 05369...cec

Slutt å ligg med dem etter første date. For menn blir du mindre attraktiv da, mens du selv legger mer følelser i det enn det er. Og forhold deg til realitetene, ikke drøm deg bort i hvordan bildene blir på facebook! (Hva er det..?!?!)

Anonymous poster hash: be83f...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha sex før man er enige om at man er i et forhold? Det hadde fått varsellampene mine til å blinke, selv om jeg faktisk er interessert i et forhold. Det er jo ikke vanlig å definere seg som er par før man har holdt på en stund og vet det virkelig er seriøst, og for meg inkluderer det (blant mye annet) at man har hatt sex.

Jeg er egentlig ganske enig her!

Dessuten finnes det en mellomting mellom å ha sex på første date, og å vente til et eventuelt ekteskap.

 

For min egen del så har jeg ikke noe behov for å definere noe tidlig. Jeg kan derfor holde på med en fyr i ett års tid uten at jeg har definert det som et forhold. Hvis jeg da skal vente med sex så lenge, så blir det jo fryktelig prippen og merkelig, da går det jo nærmest over til å bli en kompis. Det er dessuten viktig å teste ut om man er en match i senga, før man eventuelt er fanget i et forhold. Det er viktig at den seksuelle delen også stemmer.

 

Det skal også sies at det at man har sex tidilig ikke nødvendigivs er synonymt med at det ikke trenger å bli noe seriøst. Ett av mine mest seriøse forhold startet som en ONS, vi var samboere i flere år. Så det der folk vaser om at for tidlig sex resulterer i at du blir dumpet. Det stemmer i allefall ikke overens med mine, og flere av mine venninners erfaringer. Men kanskje vi er unntak hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...