Gå til innhold

Hvordan ikke bli betatt så sinnsykt fort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist uke fikk jeg avslag på/andre date. Med en fyr som jeg hadde hatt en date med og ligget med. Jeg ble så sinnsykt betatt etter den ene daten at avslaget gikk veldig inn på meg og jeg kjenner enda at jeg er lei meg, etter en uke.

Etter første date innbilte jeg meg at han var veldig lik meg i interesser og verdier, og egentlig alt. Jeg så allerede for meg hvordan vi skulle tilbringe helger på kule reiser og hvor bra bildene på Facebook av oss ville bli. Jeg innbilte meg at han var det jeg alltid hadde ønsket, både personlighetsmessig og utseendemessig.

Ja, jeg vet, det er ganske crazy. Problemet er vel at dette skjer med nesten alle jeg treffer som jeg synes er OK. Og når avslagene kommer, så er det ganske ille for meg. Så spørsmålet er vel, hvordan lar jeg være? Hva kan jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: 05369...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter har en tendens til å bli følelsesmessig knyttet til menn de ligger med. Så eneste rådet er å ikke hoppe til køys med en gang.



Anonymous poster hash: 157cc...3e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gi dem en liten avstand og test dem litt før du velger å bli mer seriøs. Som anonym skriver, ikke ligg med dem med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme problemet! Dødskjipt når de ikke er interessert, og jeg allerede har lagt så mange bra planer i hodet mitt. Da faller alt litt i grus for meg.



Anonymous poster hash: 8fb6d...064
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Sist uke fikk jeg avslag på/andre date.

Jeg så allerede for meg  hvor bra bildene på Facebook av oss ville bli.

Hva kan jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: 05369...cec

Kanskje bedømme menn etter litt andre kriterier? :vetikke:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her - bruk mer tid på å faktisk bli kjent med fyren! Dersom han dumper deg på date nr. 2 er han jo definitivt ikke den fyren du trodde han var. Prøv å se hvem han egentlig er, hvilke verdier han har - og om du liker det - ikke om han passer inn i forestillingen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde meg også, etter jeg hadde sex  med han...

Så jeg skjønte etter det at det ligger noe i det at man knytter seg fortere etter man har hatt sex...

Så jeg går ikke i den fella igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis man blir fort betatt uten å ha sex da? Jeg takler ikke dette med dating, går bare og venter på å bli dumpa og det er så slitsomt! Blir like lei meg uansett om jeg har hatt sex eller ei. Dumpa blir jeg uansett, er som den filmen Good luck Chuck. Anbefaler deg å holde deg unna menn ts, de er ikke verdt alt stresset. 



Anonymous poster hash: f3962...46a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig å ikke se for langt fremover helt i starten. Jeg pleide å drømme om hvordan vi kom til å bli når vi ble sammen, og alle tingene vi skulle gjøre. Da var det klart at det var mye tøffere å bli dumpa av en date da. 

 

Min nye taktikk er å gå på date og tenke at dette kun er en kompis.

Og ikke ligg med dem på første date, det tror jeg er å be om trøbbel hvis du lett blir knyttet til folk.



Anonymous poster hash: 7a799...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat på samme måte og dette har jo ført til mye kjipe perioder i livet for å si det sånn! Nå f eks går jeg rundt og er superdeppa fordi jeg ble avvist etter ca 2 måneder med dating med en fyr jeg syntes var helt fantastisk og jeg gjorde akkurat som deg; så for meg fremtiden, så for meg å feire jul sammen og alt mulig tull. (Sa ikke dette til han altså!) Vi hadde også sex forholdsvis tidlig, på tredje date. 

 

Nå sitter jeg og er helt ødelagt, klarer ikke konsentrere meg om NOE, føler meg rett og slett deprimert! Det er jo helt forferdelig, at noen man ikke kjenner ordentlig engang, skal få påvirke livet ditt så mye.. 

 

Det jeg skal sørge for neste gang er jo å IKKE ha sex før jeg vet at vi er i et forhold og at vi er ENIGE om at vi er i et forhold. Jeg gidder ikke ha sex med noen for at de skal teste det ut og så "plutselig" finne ut at det ikke var en god match alikevel. 



Anonymous poster hash: 888b9...3e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har det akkurat på samme måte og dette har jo ført til mye kjipe perioder i livet for å si det sånn! Nå f eks går jeg rundt og er superdeppa fordi jeg ble avvist etter ca 2 måneder med dating med en fyr jeg syntes var helt fantastisk og jeg gjorde akkurat som deg; så for meg fremtiden, så for meg å feire jul sammen og alt mulig tull. (Sa ikke dette til han altså!) Vi hadde også sex forholdsvis tidlig, på tredje date. 

 

Nå sitter jeg og er helt ødelagt, klarer ikke konsentrere meg om NOE, føler meg rett og slett deprimert! Det er jo helt forferdelig, at noen man ikke kjenner ordentlig engang, skal få påvirke livet ditt så mye.. 

 

Det jeg skal sørge for neste gang er jo å IKKE ha sex før jeg vet at vi er i et forhold og at vi er ENIGE om at vi er i et forhold. Jeg gidder ikke ha sex med noen for at de skal teste det ut og så "plutselig" finne ut at det ikke var en god match alikevel. 

Anonymous poster hash: 888b9...3e2

 

 

Problemet er at de fleste menn lyver.. de kan lett vente noen måneder de, og si at de vil ha forhold. Så har man sex da, og poof er de borte. 

Anonymous poster hash: f3962...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Problemet er at de fleste menn lyver.. de kan lett vente noen måneder de, og si at de vil ha forhold. Så har man sex da, og poof er de borte. 

Anonymous poster hash: f3962...46a

 

 

Da har jeg i hvertfall prøvd. Man kan jo ikke garantere seg mot alt her i livet.. men jeg tror jeg vil føle meg bedre hvis vi har sex etter en god stund og han kanskje rekker å få følelser, enn hvis vi gjør det nesten med én gang slik jeg gjorde nå sist.. 

Anonymous poster hash: 888b9...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_TSX80

 

Hva hvis man blir fort betatt uten å ha sex da? Jeg takler ikke dette med dating, går bare og venter på å bli dumpa og det er så slitsomt! Blir like lei meg uansett om jeg har hatt sex eller ei. Dumpa blir jeg uansett, er som den filmen Good luck Chuck. Anbefaler deg å holde deg unna menn ts, de er ikke verdt alt stresset. 

Anonymous poster hash: f3962...46a

 

Du kan jo ikke gå å vente på å bli dumpa! Det er jo å be om å utstråle noe andre ikke vil ha - usikkerhet, og dårlig selvbilde. Det er nok en bedre taktikk å forsøke å legge bort forventningene, være deg selv - og vise at du både er rasjonell, har egne meninger og "krav" til den du dater.

 

Klarer du å øve inn å endre utstrålingen, er det du som styrer etterhvert - og da hjelper det lite hva mannen tenker om deg, han vil være interessert uansett..

 

 

Det er veldig viktig å ikke se for langt fremover helt i starten. Jeg pleide å drømme om hvordan vi kom til å bli når vi ble sammen, og alle tingene vi skulle gjøre. Da var det klart at det var mye tøffere å bli dumpa av en date da. 

 

Min nye taktikk er å gå på date og tenke at dette kun er en kompis.

Og ikke ligg med dem på første date, det tror jeg er å be om trøbbel hvis du lett blir knyttet til folk.

Anonymous poster hash: 7a799...4a3

 

Og så er jeg veldig enig i dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme problemet med å bli fort betatt.. Det samme skjedde med meg for en tid siden. Hadde ikke planer om å ligge med han, men siden kjemien var så god og han virket så gira så skjedde bare sexen omtrent med en gang. Hørte ikke Noe mer etterpå. Hender fortsatt jeg tenker på ham.

Sinnsykt surt siden vi klikket så bra. Skal definitivt huske på det til en annen gang, at menn ofte har helt andre motiver enn oss, mens vi føler noe følelsesmessig, kan det bare være sex for dem, selv om man klikker aldri så bra. Dette er jo ikke noe nytt, så føler meg litt dum som lot meg lure igjen. Klemmer til deg, du kommer garantert til å møte noen som faller pladask tilbake en gang:)

Anonymous poster hash: a97c7...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nicecar

Jeg ble sinnsykt betatt av en mann, han virket så ordentlig av seg. Og siden jeg er så forsiktig av meg pga erfaring med drittsekker så tenkte jeg at dette kanskje var en mann jeg burde gi en sjanse. Vi hadde en fantastisk kjemi, møttes så og si hver eneste dag i noen uker. Så begynte vi å ha sex, etter det forsvant han. Jeg var visstnok ikke så interessant lenger. Kjenner det gjør sinnsykt vondt å tenke på det, og det føles håpløst å tenke på at uansett hva man gjør så kan man ikke gardere seg. Drittsekker er og forblir drittsekker, og de er flinke til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat på samme måte og dette har jo ført til mye kjipe perioder i livet for å si det sånn! Nå f eks går jeg rundt og er superdeppa fordi jeg ble avvist etter ca 2 måneder med dating med en fyr jeg syntes var helt fantastisk og jeg gjorde akkurat som deg; så for meg fremtiden, så for meg å feire jul sammen og alt mulig tull. (Sa ikke dette til han altså!) Vi hadde også sex forholdsvis tidlig, på tredje date.

Nå sitter jeg og er helt ødelagt, klarer ikke konsentrere meg om NOE, føler meg rett og slett deprimert! Det er jo helt forferdelig, at noen man ikke kjenner ordentlig engang, skal få påvirke livet ditt så mye..

Det jeg skal sørge for neste gang er jo å IKKE ha sex før jeg vet at vi er i et forhold og at vi er ENIGE om at vi er i et forhold. Jeg gidder ikke ha sex med noen for at de skal teste det ut og så "plutselig" finne ut at det ikke var en god match alikevel.

Anonymous poster hash: 888b9...3e2

Ikke ha sex før man er enige om at man er i et forhold? Det hadde fått varsellampene mine til å blinke, selv om jeg faktisk er interessert i et forhold. Det er jo ikke vanlig å definere seg som er par før man har holdt på en stund og vet det virkelig er seriøst, og for meg inkluderer det (blant mye annet) at man har hatt sex.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha sex før man er enige om at man er i et forhold? Det hadde fått varsellampene mine til å blinke, selv om jeg faktisk er interessert i et forhold. Det er jo ikke vanlig å definere seg som er par før man har holdt på en stund og vet det virkelig er seriøst, og for meg inkluderer det (blant mye annet) at man har hatt sex.

Da får varsellampene dine blinke så mye de bare orker ;) min erfaring er at menns "varsellamper" blinker hvis man har sex på 2 date for da er man er løs hore som har sex med hvem som helst og hvis man vil vente blinker lampene for da er man en prippen kjerring som ikke vil ha sex og som prøver å pushe han ut i friendzone. Det blir aldri riktig uansett. Jeg er rett og slett drittlei av å ha sex med menn uten at det betyr at vi i det minste er ekslusive og at han kan date kun meg, neeeida, det er visst for mye å forvente det! Her skal man pule rundt i øst og vest for å "teste" ut potensielle damer for forhold. Nei takk...

Anonymous poster hash: 888b9...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får varsellampene dine blinke så mye de bare orker ;) min erfaring er at menns "varsellamper" blinker hvis man har sex på 2 date for da er man er løs hore som har sex med hvem som helst og hvis man vil vente blinker lampene for da er man en prippen kjerring som ikke vil ha sex og som prøver å pushe han ut i friendzone. Det blir aldri riktig uansett. Jeg er rett og slett drittlei av å ha sex med menn uten at det betyr at vi i det minste er ekslusive og at han kan date kun meg, neeeida, det er visst for mye å forvente det! Her skal man pule rundt i øst og vest for å "teste" ut potensielle damer for forhold. Nei takk...

Anonymous poster hash: 888b9...3e2

Hvis du er drittlei av det, så lar du jo selvfølgelig være. ;) I mitt hode innebærer sex eksklusivitet, og jeg ser ikke noe poeng i å holde på med flere samtidig. Det holder med en, spør du meg. :P Likevel er det nok mange menn som er litt skeptisk til å data alt for lenge uten sex, blant annet av grunnene du nevner. Det gjelder selv om man er interessert i forhold. Så om målet er å vente for å luke ut de som ikke er interessert i et forhold, tror jeg det er en dårlig strategi, det var egentlig bare det jeg ville påpeke.

Menn under 30 som dømmer noen for å ha sex på andre date tror jeg forresten bare du finner blant ganske spesielle grupper. Jeg kjenner ingen. Flere av mine kompiser er samboere med noen de lå med første gang de møttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...