Gå til innhold

Hva gjør dere for å "jukse" på utsende? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Farger håret og sminker meg. Enn så lenge har jeg ikke hatt behovet for å gjøre noe mer, selv om jeg gjerne skulle hatt mindre nese...

 

Kunne skrevet dette selv. Farget håret og sminker meg litt, liker å se naturlig ut, men nesen min... Ikke fornøyd, den er ikke stor, men hater hvordan den ser ut. 

Anonymous poster hash: 65f34...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg setter på vipper et par ganger I året. Thats it. 25 år. Er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Ikke fordi jeg er så veldig pen, men fordi det er så.. meg.

Kan legge til at jeg er fysisk aktiv og spiser sunt, og merker veldig godt at det hjelper på selvtilliten.

 

Av alle svarene jeg har lest - i alle KG's fora - uansett topic - i alle de årene jeg har vært her inne, 

så er dette det aller beste svaret noensinne. Ever,

 

:blomst:  :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger håret (er temmelig grå)

Maskara på jobb, mer sminke på fest, ellers ingen ting.

Er nøye med hudpleie og munnhygiene.

Trener og spiser sunt, kler meg klassisk i plagg som kler min kroppsform.

Anonymous poster hash: 21a56...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her inne er veldig konkrete, kommer til å glemme noe, men here goes:

 

Jeg striper håret

Bleker tennene litt, men ser helt naturlig ut

Bruker sminke, og vippetang 

Hvis jeg går med litt tettsittende klær, liker jeg å bruke push-in strømpis som går over midjen, men det gjør ikke akkurat store forskjellen

Push up-BH

Barberer meg overalt 

Napper og fyller inn brynene - viktig for meg 

Thats it 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter på vipper et par ganger I året. Thats it. 25 år. Er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Ikke fordi jeg er så veldig pen, men fordi det er så.. meg.

Kan legge til at jeg er fysisk aktiv og spiser sunt, og merker veldig godt at det hjelper på selvtilliten.

 

 

Av alle svarene jeg har lest - i alle KG's fora - uansett topic - i alle de årene jeg har vært her inne, 

så er dette det aller beste svaret noensinne. Ever,

 

:blomst:  :hug:

Ja, kloke ord! Det er litt av grunnen til at jeg ikke egentlig vil fikse på nesa som jeg er veldig misfornøyd med. Hvis jeg gjør den smalere så er det jo ikke meg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare farget håret tidligere, og gått i solarium noen ganger. Det hender jeg bruker sminke. Jeg er egentlig fornøyd med eget utseende, og det jeg ikke er fornøyd med, skyldes overvekt. Det gjør jeg noe med på den naturlige måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farget håret før, men nå er det naturlig fordi jeg planlegger å la det vokse seg langt.

Ellers så har jeg fiksa tennene og har en god hudpleie rutine (Rens, retionol serum, solfaktor, fuktighetskrem, AHA/BHA peel 2 ganger i uka). Farger brynene mine og vokser leggene ect.

 

Det er vell det. Min filosofi med tanke på utseende er å ha bra hud, hår og tenner samt en fin garderobe. Da er jeg fornøyd med meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i USA har det kommet en type laser til å fjerne de mørke ringene under øynene. Det har jeg sykt lyst til å gjøre hvis muligheten byr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Farger håret når jeg har råd til det.

- Har tatt botox i synnarynka 1 gang. Har ikke helt bestemt meg om jeg har lyst til å gjøre det igjen.

- Restylane i kvisearr i ansiktet.

- Tar solarium et par ganger i mnd

- Bruker sminke om jeg skal ut blandt folk. Ikke nødvendigvis mye, men plages med fet hud så bruker minimum et mineralpudder og mascara.

- Bruker gode renseprodukter til huden (når jeg har råd)

- Botox i armhulene mot svetting

 

Har valgt å ikke fortelle alle og enhver om botoxen og restylane. Alt for mange blander seg inn i at det er sååå dyrt og ikke nødvendig. Nei det er kanskje ikke nødvendig for alle, men jeg velger å bruke mine egne penger på det jeg har lyst til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som gjør noe annet enn å farge håret må ha elendig selvtillit. Glad jeg er født pen :)



Anonymous poster hash: 8cd6e...e57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

De som gjør noe annet enn å farge håret må ha elendig selvtillit. Glad jeg er født pen :)

Anonymous poster hash: 8cd6e...e57

 

 

 

 

Hvis du er født så forferdelig pen og med en slik fantastisk selvtillit , er det rart du har et slikt behov for å rakke på andre??   Tenker det heller er motsatt jeg,   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er født så forferdelig pen og med en slik fantastisk selvtillit , er det rart du har et slikt behov for å rakke på andre??   Tenker det heller er motsatt jeg,   :fnise:

 

Hhahahahaaaha  :skratte:  :skratte:

 

 

Jeg rakker da ikke ned på andre?? med mindre de forandrer nesen slik at det er åpenbart? eller tar spraytan slik at de blir skjoldete? Grusomt stygt og vitner bare om dårlig selvtilit :)

Anonymous poster hash: 8cd6e...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 22 år.

- Farger håret

- Barberer meg under armene, legger, lår, mus. Vokser armene og ansikt (ikke øyenbryn) fritt for hår.

- Restylane i lepper

- Napper og tegner bryn

- Sminke

Hater utseendet mitt. Skulle ønske jeg var naturlig pen.

Anonymous poster hash: 63fe6...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brystreduksjon (fikk det dekket), ikke noe jeg holder hemmelig akkurat.

 

Ellers kun vanlige ting som sminke og hårfjerning.



Anonymous poster hash: c32f3...6f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at dere hater dere selv når dere må barbere "musa". IIiiiiiik!



Anonymous poster hash: 8cd6e...e57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at dere hater dere selv når dere må barbere "musa". IIiiiiiik!

Anonymous poster hash: 8cd6e...e57

Sikter du til meg? (skrev at jeg barberte bl.a. mus over her)

Altså, er jo ikke BARBERING som gjør at jeg hater utseendet mitt - det er alt det andre (restylane, mye sminke osv.). Er du virkelig så fjern at du ikke skjønte det?

Anonymous poster hash: 63fe6...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har farget håret i en lang periode, egentlig bare fordi jeg synes min egen hårfarge er så ufattelig kjedelig, men nå prøver jeg sakte men sikkert å gå over til min naturlige farge fordi jeg er så lei av å bruke tid og penger på å ta etterveksten hele tiden :P

 

Napper bryn.

Fjerner hår her og der.

Bruker mascara for å se litt mer våken ut, og ansiktskrem med litt farge som jevner ut hudtonen; kanskje concealer hvis jeg har kviser eller ekstra mørke ringer under øynene..

Når jeg bruker mer sminke anser jeg det ikke for å være juks (i og med at jeg til vanlig begrenser meg til det overnevnte), men heller pynt - som å ha på smykker eller sette opp håret fint.

Bruker litt løse klær for å skjule midtpartiet mitt, som jeg er veldig misfornøyd med for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...