Gå til innhold

Hva gjør dere for å "jukse" på utsende? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Laser for fjerning av hår (i profesjonell salong). Helt nødvendig da jeg så ut som en ekstra hårete gorilla fra tærne til hodet (har PCOS) .

 

Nettopp satt litt restylane, veldig fornøyd, ble ganske naturlig

 

Skal ta fraksjonert laser for å fjerne porer, et arr og litt antydning til rynker i ansiktet

 

Har tatt vippeextensions, men vurderer å slutte, syns ikke det blir bra nok

 

Begynte å farge/stripe håret i sommer, har gjort det 2 ganger hos frisør hittil

 

Nå er jeg i en periode der jeg mister MYE hår. Når den perioden er over skal jeg ta extensions for å få mer fylde

 

Har lyst å få satt på negler jevnlig, men det får bli når jeg er ferdig å studere og får bedre råd.

Anonymous poster hash: 55b21...fcd

 

 

Napper også bryn og bruker sminke og rettetang.

 

Kommer til å operere hele kroppen når jeg er ferdig med slanking (tatt gastric sleeve). Puppene henger allerede som to tomme bananskall.

Anonymous poster hash: 55b21...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Laser for fjerning av hår (i profesjonell salong). Helt nødvendig da jeg så ut som en ekstra hårete gorilla fra tærne til hodet (har PCOS) .

 

Nettopp satt litt restylane, veldig fornøyd, ble ganske naturlig

 

Skal ta fraksjonert laser for å fjerne porer, et arr og litt antydning til rynker i ansiktet

 

Har tatt vippeextensions, men vurderer å slutte, syns ikke det blir bra nok

 

Begynte å farge/stripe håret i sommer, har gjort det 2 ganger hos frisør hittil

 

Nå er jeg i en periode der jeg mister MYE hår. Når den perioden er over skal jeg ta extensions for å få mer fylde

 

Har lyst å få satt på negler jevnlig, men det får bli når jeg er ferdig å studere og får bedre råd.

Anonymous poster hash: 55b21...fcd

 

 

 

 

Napper også bryn og bruker sminke og rettetang.

 

Kommer til å operere hele kroppen når jeg er ferdig med slanking (tatt gastric sleeve). Puppene henger allerede som to tomme bananskall.

Anonymous poster hash: 55b21...fcd

 

 

Har også planer om å bleke tennene!

 

Beklager for mye tilleggsinnlegg her.

Anonymous poster hash: 55b21...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som sier at dere bare farger håret, og det er alt! Regner med at dere sminker dere også? De fleste av dere hvert fall. Det må jo også gjelde som "juksin" av utseendet.

Min liste:

-sminker meg så og si daglig, men ikke så mye. (Cc-cream i ansiktet pluss litt rouge, hudfarget øyenskygge og mascara. Fikser øyenebrynene, og lipgloss ol.)

-Farger håret to toner mørkere enn mitt eget.

-også har jeg silikon da, det må vel regne under her også, selv om det er permanent.

Anonymous poster hash: a0b4c...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo og så klart filer jeg negler og bruker neglelakk og barberer ben, under armer, underliv, og napper øyenbryn.

Gøy hvor mye man egentlig "jukser" om man tar med alle slike ting også!

Anonymous poster hash: a0b4c...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- farger håret

- sminker meg (foundation og mascara)

- napper øyebryn

- barberer armhule, kjønn og legger

Og det var det, så vil nå påstå at what you see is what you get  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Alle dere som sier at dere bare farger håret, og det er alt! Regner med at dere sminker dere også? De fleste av dere hvert fall. Det må jo også gjelde som "juksin" av utseendet.

Anonymous poster hash: a0b4c...1cb

Sminker meg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskara daglig

Epilering og barbering

Striper håret iblant

Bleker tennene (men ikke nok til å få særlig effekt)

Parfyme

Har lyst til å gjøre noe med røde prikker i ansiktet etter kviser (ikke arr) hvis det finnes noen behandling for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger vipper og bryn, vokser underlivet og barberer armhulene jevnlig. Barberer/vokser legger og lår ved behov evt når jeg orker. Bruker maskara på de øverste øyenvippene og concealer under øynene til vanlig, litt mer ved spesielle anledninger. Filer og polerer negler på hender og tær.

Har en plan om å operere puppene om ca ti år uavhengig om jeg får barn eller ikke, jeg skal ikke ha de større, bare heist litt opp. 

Er 27år.



Anonymous poster hash: be94b...739
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger/striper håret en gang i blant (type en gang i året kanskje?)

Maskara, eyeliner, øyebrynsfarge, foundation, øyeskygge og eller leppestift/lipgloss innimellom

 

Hadde regulering da jeg var yngre.
Ellers trener jeg og prøver å spise sunt.



Anonymous poster hash: 569aa...a29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sminker meg (alt fra bare bryn til full krigsmaling)

- Farger håret (både lyst, mørkt, rosa, blått..)

- Barberer under armer, underlivet og av og til leggene

- Steller og lakkerer neglene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerner diverse hår.

Farger hår på hodet, bryn og vipper.

Tar solarium.

Sminker meg.

Anonymous poster hash: f4d86...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt intet! Hva er det egentlig menn kan gjøre for å jukse på utseendet, bortsett fra å ikke nevne høyde på Tinder? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt intet! Hva er det egentlig menn kan gjøre for å jukse på utseendet, bortsett fra å ikke nevne høyde på Tinder? :P

 

Det er jo hårfarge og plastikkkirurgi for menn også :P

Endret av melly666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Striper håret i blant hvis jeg vil ha noe litt nytt og bruker maskara og eyeliner. Kler meg i flatterende klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 42Har hatt hairextesions, men er 9 år siden. La inn 225 cc silikon for 10 år sidenHar tatt litt juvederm i linjer over munnenBleker håret.Utført sklerorisering på et par årer på beina. Tar solarium kanskje 8 ganger i året That`s it.  Jeg er ikke interessert i å begynne med botox, har mindre rynker og linjer enn venninner som er 10 år yngre.  Anonymous poster hash: cc6e3...e54

42 år, bleket håret og har silikon? Det har ikke falt deg inn at du kanskje er for gammel for bimbostilen?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Farger håret og sminker meg(men om jeg vil kalle det for juksing av utseende vet jeg ikke helt)

Når jeg hører om juksin av utseende tenker jeg at det er mer passende å plassere de de som tar plastisk operasjon,restylane osv i den kategorien,men jeg mener ikke det på noe dømmende måte.Folk får gjøre som de selv ønsker :)



Anonymous poster hash: a0fd1...763
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg tar på foundation, jeg er mann så det er vel å jukse litt ;)

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 år, bleket håret og har silikon? Det har ikke falt deg inn at du kanskje er for gammel for bimbostilen?

 

Svigermoren min er 65 år og bleker fortsatt håret. Hun har kort hår som hun styler hver dag og så stripes det hos friøren slik at hun ikke har grått hår. Det blir stripet i forskjellige blonde farger for å få spill i det. Hun ser veldig flott ut på håret. Folk med mørkt hår farger det jo når det blir grått, så da må de med lyst hår også få gjøre noe når det blir grått. Man trenger ikke å ha langt ihjebleket hår om man bleker det.

 

Og silikon: Det kommer jo omtrent "alle" 40 år gamle damer til å ha om en 10-20 år.

Anonymous poster hash: 55b21...fcd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar på sminke; kun mascara og lipgloss til daglig. Har fin hud og trenger ikke så mye mer.

Til fest bruker jeg eyeliner, rouge og skygge også.

Men foretrekker all over en naturlig look. Er ikke fan av duckface/tatto eyebrows-stilen.

Har fundation og concealer, men bruker det svært sjeldent. Synes det dreper gløden i huden.

Endret av Annaleigh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...