Mons Skrevet 1. april 2016 #107 Skrevet 1. april 2016 En rå og voldelig video til en catchy låt. Faktisk noe av det bedre jeg har hørt/sett på lenge. 1
Gjest Aucaman Skrevet 1. april 2016 #108 Skrevet 1. april 2016 Hadde en lenger periode med en sterk fascinasjon for tysk metalcore, blant annet nettopp Caliban. Perioden dabbet av etter å ha hørt ihjel Heaven Shall Burns Endzeit, men kom over denne litt tilfeldig for noen uker siden. Sounden har helt klart utviklet seg i retningen tatt av blant annet Asking Alexandria, men fraværet av gråtevokalmedautotune gjør at denne fremstår som et ypperlig eksempel på at bandet fortsatt skaper interessant musikk innenfor metalcorens normer, som alt for sjeldent brytes av band i sjangeren.
DeLorean Skrevet 4. april 2016 Forfatter #109 Skrevet 4. april 2016 Takk for bidrag folkens. Får gi litt liv her jeg og. Jerry Cantrell fra AIC. Rifforama! 2
DeLorean Skrevet 4. april 2016 Forfatter #110 Skrevet 4. april 2016 Oh yeah baby Bassinga på slutten. Fabelaktig! 2
Mons Skrevet 4. april 2016 #111 Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, DeLorean skrev: Oh yeah baby Bassinga på slutten. Fabelaktig! Cool man Bassisten kunne sklidd rett inn i en topp funk-gruppe. Sånn musikk starter i ballene, og man ender opp i en eargasm. Favorittkost til mine store vintage høyttalere. Jeg har hørt Rush mange ganger uten å lytte, men det gjorde jeg nå. Bra! Det blir mer. Svenskene står for mye bra metal og prog for tiden. Evergrey lager metal som svinger bra. Her metal der prog-elementene ikke er så veldig fremtonet. Trommene er bra, men de gjemmer bassen i lydbildet. Bare et lite stønn...har skrevet om det før.
DeLorean Skrevet 16. april 2016 Forfatter #112 Skrevet 16. april 2016 Ikke glem denne tråden da folkens! Legger inn en groovy låt med medlemmer fra King`s X, The Dixie Dregs og Dream Theater. Enjoy! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå