Gå til innhold

Kva tenkjer de om gutar som bolar?


BoleGuten

Anbefalte innlegg

Og veit de eigentleg korleis ein bolar ser ut? Kven av desse trur du at driv med steroid?

 

Døme 1: Jay Cutler (kroppsbyggjar)

http://muscle.persiangig.com/image/BranchWarren-JayCutler/big/JayCutler%20(1).jpg

 

Døme 2: Greg Plitt (fitnessmodell)

http://i4.mirror.co.uk/incoming/article4999413.ece/ALTERNATES/s615b/Greg-Plitt.jpg

 

Døme 3: Christian Bale (skodespelar)

http://www.musclemeasure.com/wp-content/uploads/2009/06/christian-bale.jpg

 

 

Svaret er: alle.

 

 

Etter min erfaring har ikkje jenter eit røyndomsnært bilete av kven som er ein bolar og kven som ikkje er. Dei er sikre på at døme 1 er ein bolar, men er godtruande nok til å tru at døme 2 og 3 er naturlege.

 

Meg og kameratane mine er store, men ikkje i nærleiken av storleiken til ein kroppsbyggjar, men større enn det som er mogleg på naturleg vis. Me har liggje saman med mange truskuldige antibolejenter, og me finn det løgleg at dei kan seie at dei har sterk mothug mot gutar som driv med steroid, samstundes som dei siklar på kroppen til gutar som oss, som openbart ikkje er naturlege.

 

Om du nokon gong har liggje med ein gut med kropp lik Plitt eller Bale, er det sannsynleg at du har liggje med ein bolar. Tykkje du vel om det?

Man ser jo at alle de boler. Jeg elsker at menn er større enn meg (jeg er tynn, men høy), jeg liker å føle meg liten og søt, så jo større jo bedre. Jeg tenner på bolere, men jeg kommer aaaldri til å være i forhold med en. Bol + følelser = kaos. De har som oftest ekstrem sexdrift, som er positivt, men de har også ekstremt sinne, sjalusi, og så mye tid de bruker på utseende og det å være perfekt, så sier det seg selv at de er narcissister/psykopater. Om de er gode i senga er jo like forskjellig som hos ikke-bolere. Digge er de.. Men skru av følelser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det som er så lite tiltrekkende med det er før det første:
- de er ofte mer jålete enn jenter.

- kroppsfokuset er overdrevent.

- alkohol er bannlyst i perioder, men steroider forsvarer de i hytt og gevær.

- de får en sånn overdrevent stor nakke. det ser litt ut som okser.

- de påstår at proteinpulver faktisk virker, noe jeg ikke tror på.

- sexdriften er massiv til å begynne med, og det samme er humøret men dette daler. det er et løfte!

- forbildene dems er arnold og sånn. deilig kar... :sarkasme:



Anonymous poster hash: bbd7e...6d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det som er så lite tiltrekkende med det er før det første:

- de er ofte mer jålete enn jenter.

- kroppsfokuset er overdrevent.

- alkohol er bannlyst i perioder, men steroider forsvarer de i hytt og gevær.

- de får en sånn overdrevent stor nakke. det ser litt ut som okser.

- de påstår at proteinpulver faktisk virker, noe jeg ikke tror på.

- sexdriften er massiv til å begynne med, og det samme er humøret men dette daler. det er et løfte!

- forbildene dems er arnold og sånn. deilig kar... :sarkasme:

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

 

 

At du faller for menn med de personlighetstrekkene du lister her har lite med steroider å gjøre...

 

Skal kommentere de uthevede punktene dine. Alkohol er rus og folk blir dumme i hodet av det, det bryter ned kroppen og man føler seg ikke bra dagene derpå. Steroider gir for det første ingen rus overhode, for det andre bygger opp organismen fysiologisk.

 

Til forskjell hva du noen gang har hørt om så inngår det egne preparater itillegg til selve steroidene, disse

stimulerer kroppen til å normalisere hormonnivåene. Spesielt etter en periode med steroide bruk, gjøres dette riktig så får man ingen problemer med verken sex-drift, humør svinginger, kolestrol, høyt blodtrykk.

 

Ja jeg vet det er mange menn\gutter som kjører steroider og ikke vet hvordan de verken går av steroider eller noenting. Du vil alltid ha dumme folk enten de går på fylla eller på steroider. 

 

Til forskjell fra du og de fleste tror så er ikke steroider for dumme folk, de har ingenting igjen for det. 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: c8125...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At du faller for menn med de personlighetstrekkene du lister her har lite med steroider å gjøre...

 

Skal kommentere de uthevede punktene dine. Alkohol er rus og folk blir dumme i hodet av det, det bryter ned kroppen og man føler seg ikke bra dagene derpå. Steroider gir for det første ingen rus overhode, for det andre bygger opp organismen fysiologisk.

 

Til forskjell hva du noen gang har hørt om så inngår det egne preparater itillegg til selve steroidene, disse

stimulerer kroppen til å normalisere hormonnivåene. Spesielt etter en periode med steroide bruk, gjøres dette riktig så får man ingen problemer med verken sex-drift, humør svinginger, kolestrol, høyt blodtrykk.

 

Ja jeg vet det er mange menn\gutter som kjører steroider og ikke vet hvordan de verken går av steroider eller noenting. Du vil alltid ha dumme folk enten de går på fylla eller på steroider. 

 

Til forskjell fra du og de fleste tror så er ikke steroider for dumme folk, de har ingenting igjen for det. 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: c8125...851

 

jeg faller overhode ikke for dette. jeg skriver jo det stikk motsatte.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo at alle de boler. Jeg elsker at menn er større enn meg (jeg er tynn, men høy), jeg liker å føle meg liten og søt, så jo større jo bedre. Jeg tenner på bolere, men jeg kommer aaaldri til å være i forhold med en. Bol + følelser = kaos. De har som oftest ekstrem sexdrift, som er positivt, men de har også ekstremt sinne, sjalusi, og så mye tid de bruker på utseende og det å være perfekt, så sier det seg selv at de er narcissister/psykopater. Om de er gode i senga er jo like forskjellig som hos ikke-bolere. Digge er de.. Men skru av følelser ;)

Veldig vanlig at disse gutta blir impotente pga all dopbruken.

Anonymous poster hash: d80dc...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg faller overhode ikke for dette. jeg skriver jo det stikk motsatte.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

 

 

Jeg skriver rett ut at personlighetstrekkene til personer du her beskriver ikke har noe med steroider å gjøre. De er slik enten man er på eller av steroider. Dumme folk er like dumme enten de tar steroider eller ikke.

Anonymous poster hash: c8125...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...