Gå til innhold

Kva tenkjer de om gutar som bolar?


BoleGuten

Anbefalte innlegg

Det er vel naturlig at når man jobber med kropper 5-7 dager i uka, så får man øye for ting som andre ikke gjør. Er vel også eksempler på jordmødre og leger som kan se på jenter at de er gravide før "folk flest" legger merke til det. 

hvem pokker gidder å jobbe med kroppen sin 5-7 dager i uken hvis man ikke er en veldig seriøs PT, eller lege? jeg tar så få av disse folka seriøst.... sånn helt seriøst. noen av de sammenligner seg selv med folk som har en 8 års utdannelse innenfor helsevesenet også. så hvis du trener og bygger kropp så kan man alt om helse? nei.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

hvem pokker gidder å jobbe med kroppen sin 5-7 dager i uken hvis man ikke er en veldig seriøs PT, eller lege? jeg tar så få av disse folka seriøst.... sånn helt seriøst. noen av de sammenligner seg selv med folk som har en 8 års utdannelse innenfor helsevesenet også. så hvis du trener og bygger kropp så kan man alt om helse? nei.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

 

 

Tror nok du misforsto den du svarer. 

Anonymous poster hash: f2e61...db5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror nok du misforsto den du svarer. 

Anonymous poster hash: f2e61...db5

 

ja. tror du har rett. beklager.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velbygde steroidekropper er jo det jenter verden over nærmest kaster seg etter ;) Så det er ikke så rart mange tar snarveien i grunn.

 

Den vitenskapen der tror jeg du nesten må finne bevis for. Bildene av disse kjøtthode bolern'e er noe av det styggeste jeg ser.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men jeg stoler på det at disse typene er alt for passiv-agressive pga steroider. jeg tror på dette med penisen. har selv sett det. den blir skikkelig liten av det over lang tid. Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Jada, hvis du sier det så. Det er fremdeles feil.

Kildekritikk er alltid lurt å lære seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den vitenskapen der tror jeg du nesten må finne bevis for. Bildene av disse kjøtthode bolern'e er noe av det styggeste jeg ser..

Da har du for lite kunnskap om hva steroidebrukere ser ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du for lite kunnskap om hva steroidebrukere ser ut som.

 

 

Det stemmer nok, og tvilsomt at KG er et sted du finner mye generell kunnskap om steroider generelt. Det er også viktig å forstå at det finnes mye forskjellige steroider der ute og noen av de kan gjøre personer aggressive og lett irritable f. eks Trenbolone (Tren)

 

velbygde steroidekropper er jo det jenter verden over nærmest kaster seg etter ;) Så det er ikke så rart mange tar snarveien i grunn.

 

Det er ikke alltid slik. Jeg tror de som drar mest er de som man ser er veltrent, men ikke på noen måte ser ut som en bodybuilder. Som f. eks: Georges St. Pierre:

 

George-St.-Pierre.png

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere mener at denne bruken av det, la oss si som han på bildet over er helt ufarlig?
hva med det om at hjertet vokser?



Anonymous poster hash: bbd7e...6d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

så dere mener at denne bruken av det, la oss si som han på bildet over er helt ufarlig?

hva med det om at hjertet vokser?

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

 

 

Du kan si det samme om alkohol. Jeg har aldri prøvd, men utifra det jeg har lest så om du gjør det under kontrollerte former med lege tilsyn som vet at du gjør det så tror jeg du kan gjøre det rimelig trygt så lenge du holder deg unna de tyngste stoffene som f. eks Tren.

 

Hjertetvokser ikke på f. eks Testosteron kur såvidt meg bekjent. 

 

GH (Growth hormone) Insulin og andre typer stoffer kan gjøre det og det er klart det ikke er bra og har konsekvenser.

 

 

Når alt det er sagt så er det såklart best å kjøre clean, for velvære, kroppen og alt. Det er klart det har visse konsekvenser og man kan få bivirkninger og det vet man jo ikke før man prøver så det beste er å holde seg unna.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere mener at denne bruken av det, la oss si som han på bildet over er helt ufarlig?hva med det om at hjertet vokser? Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Tror ikke det er noen som sier det er ufarlig. Det er livsfarlig over tid, som jeg stadig får banket inn i hodet av mine legeforeldre. Èn av mange grunner til at jeg ikke rører skvipet med ildtang en gang.

Men så er det hundrevis av forskjellige måter å ta steroider på, noen farligere enn andre. Såvidt jeg vet finnes det milde kurer som ikke er "særlig" farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si det samme om alkohol. Jeg har aldri prøvd, men utifra det jeg har lest så om du gjør det under kontrollerte former med lege tilsyn som vet at du gjør det så tror jeg du kan gjøre det rimelig trygt så lenge du holder deg unna de tyngste stoffene som f. eks Tren.

Dette er sammenfallende med mitt inntrykk også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du for lite kunnskap om hva steroidebrukere ser ut som.

 

Nei jeg ref. til bildet ..Mannen ser helt for jævlig ut. Hvorfor skal du bestemme hva jeg synes eller mener ? Bolere er og blir kyllinghjerner..

Ingen som er normale synes dette er lekkert :

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=977847&p=17200126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg ref. til bildet ..Mannen ser helt for jævlig ut. Hvorfor skal du bestemme hva jeg synes eller mener ? Bolere er og blir kyllinghjerner..

Ingen som er normale synes dette er lekkert :

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=977847&p=17200126

Hvorfor siterer du meg angående bolere, når du referer til noe jeg ikke har postet? Og her poster du en link med Christian Bale i. Syntes du hans kropp ser grusom ut? Jeg antar at ganske mange normale syntes han er lekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du for lite kunnskap om hva steroidebrukere ser ut som.

den ref. jeg til

 

og mannen ser ikke ut.. Til å spy av.

Det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ref. jeg til

 

og mannen ser ikke ut.. Til å spy av.

Det er min mening.

"Ingen normale syntes dette er lekkert" er fremdeles en helt hårreisende påstand. Men du får ha en fortsatt fin dag, skal ikke spamme ned denne tråden mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker tynne/spinkle menn, jeg. Åletrang t-skjorte på menn sier meg at han synes han selv ser dritbra ut og at han forventer at damene skal falle som fluer. Ikke spesielt sjarmerende, spør du meg.

Personlig foretrekker jeg tynne eller helt vanlige menn med kul t-skjorte med vanlig passform. Jeg synes faktisk det er mye viktigere med teksten på t-skjorta, plusspoeng for kult band eller nerdete humor :)

Anonymous poster hash: 659cf...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som tok AS, og det kommer jeg aldri til å gjenta. Han ble jo mer robot enn menneske av det regimet han holdt på med. Livet dreide seg kun om mat til faste tider, og da kylling og ris i det uendelige, trening og atter trening, også søvn. Sex gikk ikke an, da medikamentene han tok, gjorde at lillemann ikke virket. Noe mer egosentrisk og navlebeskuende enn sånne typer skal man lete lenge etter. Livet dreier seg jo ikke om annet enn kropp og muskler og hvordan de selv ser ut. Kan ikke tenke meg noe mindre givende enn å være sammen med en sånn selvdigger.

 

Helseaspektet ved det er jo et kapittel for seg, men å forsøke å få folk som boler seg til å innse fakta, er bortkastet tid. De får bare sprøyte den gifta inn i kroppen sin i fred for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at han boler, så lenge han er forsiktig og godtar at dama også gjør det. 



Anonymous poster hash: 51860...5af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...