Gå til innhold

Kva tenkjer de om gutar som bolar?


BoleGuten

Anbefalte innlegg

Tenker at de ikke har mye oppe i hodet,som påfører kroppen sin dritt.

Dessuten ser det fullstendig latterlig ut.Turn off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart gutter velger å bruke steroider...

 

legal-steroids-before-after-6.jpg



Anonymous poster hash: 015a8...339
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting med penis:)

Jeg tenker om gutter som boler, på samme måte som jeg tenker om jenter som tar restylane, botox og silikon.

ikke? noen påstår det. kanskje det er det at kroppen blir så stor at det bare virker sånn.

 

 

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hqdefault.jpg

 

Jeg tenker: kylling!

Anonymous poster hash: 015a8...339

 

hjelp.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke rart gutter velger å bruke steroider...

 

legal-steroids-before-after-6.jpg

Anonymous poster hash: 015a8...339

 

 

 

Ikke rart gutter velger å bruke steroider...

 

legal-steroids-before-after-6.jpg

Anonymous poster hash: 015a8...339

 

det der er jo bare dårlig retusjering.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ikke rart gutter velger å bruke steroider...

 

legal-steroids-before-after-6.jpg

Anonymous poster hash: 015a8...339

 

Synes han var mye penere på bildet til venstre, jeg.

Anonymous poster hash: 1d073...9b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke? noen påstår det. kanskje det er det at kroppen blir så stor at det bare virker sånn.   Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Noen påstår også at de kommuniserer med gud, og at tarotkort fungerer.

Stoler du på det også? Kildekritikk, min venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de ikke har mye oppe i hodet,som påfører kroppen sin dritt.

Dessuten ser det fullstendig latterlig ut.Turn off!

velbygde steroidekropper er jo det jenter verden over nærmest kaster seg etter ;) Så det er ikke så rart mange tar snarveien i grunn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påstår også at de kommuniserer med gud, og at tarotkort fungerer.

Stoler du på det også? Kildekritikk, min venn.

Ettersom testosteron kan omdannes til østrogen er det da ikke et helt galt forslag. Dette er årsaken til at menn som går på anabole steroider kan utvikle bryster og få mindre testikler. 

 

 

Anonymous poster hash: dacd2...9dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom testosteron kan omdannes til østrogen er det da ikke et helt galt forslag. Dette er årsaken til at menn som går på anabole steroider kan utvikle bryster og få mindre testikler.

Anonymous poster hash: dacd2...9dd

Ja Morten Heierdal reiser vel rundt i Norge og har foredrag om akkurat dette.

Anonymous poster hash: ccf33...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke rart gutter velger å bruke steroider...

 

legal-steroids-before-after-6.jpg

Anonymous poster hash: 015a8...339

 

 

Han kunne fint fått det resultatet på under ett år uten steroider,  med litt "strict" kosthold, god søvn og lite alkohol og drittmat. 

 

 

 

Ettersom testosteron kan omdannes til østrogen er det da ikke et helt galt forslag. Dette er årsaken til at menn som går på anabole steroider kan utvikle bryster og få mindre testikler. 

 

 

Anonymous poster hash: dacd2...9dd  

 

De fleste som bruker stacker testo og deca eller eq bruker også andre midler som østrogen blocker, potensmiddel og noe mot bitch-tits. Ballene blir mindre i den perioden du er på testo, men det er reversibelt med bruk av riktig etter terapi. Bitch-tits og hårvekst problemer er ikke reversibelt såvidt jeg har forstått.

 

 

Når alt det er sagt forstår jeg godt at enkelte tyr til snarveien, oppmerksomheten du får på byen av jenter utrent og fit er som dag og natt og det har jeg erfart selv. I de periodene hvor jeg er fit og går ut så er det så mye lettere og dra damer at det nesten er skremmende. En slim-fit skjort/t-skjorte gjør susen når du er jacked for å si det sånn, at jenter sier de ikke bryr seg om det er tull og tøys.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velbygde steroidekropper er jo det jenter verden over nærmest kaster seg etter ;) Så det er ikke så rart mange tar snarveien i grunn.

 

Noen jenter, tenker jeg vi sier.

Anonymous poster hash: f2e61...db5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Noen jenter, tenker jeg vi sier.

Anonymous poster hash: f2e61...db5

 

 

Mange tror de er veltrent når de i realiteten er på en kur eller gjør det nå og da og tenker ikke på at de er på noe.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo på samme måte som alle gutter/mannfolk som er mot silikon og som har skrytt de store, naturlige puppene mine opp i skyene.... Bortsett fra at jeg faktisk HAR silikon 😉 Tar man en fornuftig mengde silikon under brystmusklene så trenger det nemlig ikke å synes i det hele tatt. Sikkert på samme måte som med boling. Jenter og kvinner lures ikke en tøddel mer enn menn og gutter lures 😉

Anonymous poster hash: c3db4...186

Nuvel. Tror ikke du skal ta for altfor god fisk at liksom ingen ser det. Det er faktisk enkelt å se når kombinerer m kroppstype,form på puppene osv. Jeg ser det veldig godt men gidder ikke si "åh jeg ser du har kjøpt puppene dine ".

Anonymous poster hash: db36a...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synlig at alle disse tre mennene i HI tar anabole steroider, men nå jobber jeg i helsevesenet så kan være derfor jeg legger merke til sånt.

Man kan fint få en flott kropp uten å ta stoffer som både er ulovlige og skadelige for kropp og helse. Mannen min er et eksempel ;) Vi løfter forøvrig vekter begge to.

Anonymous poster hash: 60c2f...c1e

Hvordan ser du det? Hvordan gir jobb i helsevesenet slike egenskaper?

Anonymous poster hash: 12dd0...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PseudonymBruker

Hvordan ser du det? Hvordan gir jobb i helsevesenet slike egenskaper?

 

Det er vel naturlig at når man jobber med kropper 5-7 dager i uka, så får man øye for ting som andre ikke gjør. Er vel også eksempler på jordmødre og leger som kan se på jenter at de er gravide før "folk flest" legger merke til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel naturlig at når man jobber med kropper 5-7 dager i uka, så får man øye for ting som andre ikke gjør. Er vel også eksempler på jordmødre og leger som kan se på jenter at de er gravide før "folk flest" legger merke til det. 

 

Det vil jeg tro, men jeg tviler på man kan legge merke til om noen har brukt noe eller ikke, foruten ekstreme eksempler og de som faktisk misbruker AAS på det groveste. Jeg forsvarer på ingen måte AAS, selv mild bruk, men det finnes nyanser her.

 

Ta for eksempel menn som får tilført eksogen testosteron som medisin fordi egenproduksjonen deres er for lav. Dette er ikke så vanlig i Norge enda, men har blitt veldig vanlig i USA. Får du for eksempel testikkelkreft og må fjerne en eller begge, er dette standard protokoll.

 

Om en mann da får tilført testosteron og når forholdsvis normale nivåer eller kanskje i øvre del av skalaen - vil det da synes på kroppen hans at han bruker steroider om han begynner å løfte vekter?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alt det er sagt forstår jeg godt at enkelte tyr til snarveien, oppmerksomheten du får på byen av jenter utrent og fit er som dag og natt og det har jeg erfart selv. I de periodene hvor jeg er fit og går ut så er det så mye lettere og dra damer at det nesten er skremmende. En slim-fit skjort/t-skjorte gjør susen når du er jacked for å si det sånn, at jenter sier de ikke bryr seg om det er tull og tøys.

 

 

Jeg er i mitt livs beste form i dag og er meget godt trent, men pussig nok høvlet jeg over langt flere jenter i en periode jeg var litt mer chubby og også mindre velkledd. Mulig jeg bare har blitt litt mer kresen og ikke er like aggressiv som jeg en gang var, men det er noe jeg har lagt merke til.

:)

Endret av JakeGreen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påstår også at de kommuniserer med gud, og at tarotkort fungerer.

Stoler du på det også? Kildekritikk, min venn.

nei, men jeg stoler på det at disse typene er alt for passiv-agressive pga steroider.

 

jeg tror på dette med penisen. har selv sett det. den blir skikkelig liten av det over lang tid.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...