Gå til innhold

Kva tenkjer de om gutar som bolar?


BoleGuten

Anbefalte innlegg

Og veit de eigentleg korleis ein bolar ser ut? Kven av desse trur du at driv med steroid?

 

Døme 1: Jay Cutler (kroppsbyggjar)

http://muscle.persiangig.com/image/BranchWarren-JayCutler/big/JayCutler%20(1).jpg

 

Døme 2: Greg Plitt (fitnessmodell)

http://i4.mirror.co.uk/incoming/article4999413.ece/ALTERNATES/s615b/Greg-Plitt.jpg

 

Døme 3: Christian Bale (skodespelar)

http://www.musclemeasure.com/wp-content/uploads/2009/06/christian-bale.jpg

 

 

Svaret er: alle.

 

 

Etter min erfaring har ikkje jenter eit røyndomsnært bilete av kven som er ein bolar og kven som ikkje er. Dei er sikre på at døme 1 er ein bolar, men er godtruande nok til å tru at døme 2 og 3 er naturlege.

 

Meg og kameratane mine er store, men ikkje i nærleiken av storleiken til ein kroppsbyggjar, men større enn det som er mogleg på naturleg vis. Me har liggje saman med mange truskuldige antibolejenter, og me finn det løgleg at dei kan seie at dei har sterk mothug mot gutar som driv med steroid, samstundes som dei siklar på kroppen til gutar som oss, som openbart ikkje er naturlege.

 

Om du nokon gong har liggje med ein gut med kropp lik Plitt eller Bale, er det sannsynleg at du har liggje med ein bolar. Tykkje du vel om det?

Endret av BoleGuten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Var sammen med en som bola en gang. Aldri igjen. Har absolutt ikke noe behov for at menn jeg er sammen med ser ut som de to siste bildene, og går ikke ut med sånne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg veit at det e det styggaste eg ser.

noke så tragisk. ikkje er det sunt heller.

hvis de som bolar til dømes hadde valgt vanlig sunn trening i steden for, tror eg de ville sett bedre ut også.

 

eg veit at dette kan gå hardt ut over både hjertet, og temperamentet. eg ser ikkje ein positiv ting med det.



Anonymous poster hash: bbd7e...6d3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eg veit at det e det styggaste eg ser.

noke så tragisk. ikkje er det sunt heller.

hvis de som bolar til dømes hadde valgt vanlig sunn trening i steden for, tror eg de ville sett bedre ut også.

 

eg veit at dette kan gå hardt ut over både hjertet, og temperamentet. eg ser ikkje ein positiv ting med det.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

 

 

 

eg veit at det e det styggaste eg ser.

noke så tragisk. ikkje er det sunt heller.

hvis de som bolar til dømes hadde valgt vanlig sunn trening i steden for, tror eg de ville sett bedre ut også.

 

eg veit at dette kan gå hardt ut over både hjertet, og temperamentet. eg ser ikkje ein positiv ting med det.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

 

ikkje gløym penisen også.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, sier jeg bare.

Ja til naturlig spreke, veltrente mannfolk. Konstruerte kropper er ikke pent.



Anonymous poster hash: 984a5...5e4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje gløym penisen også. Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

Skjer ingenting med penis:)

Jeg tenker om gutter som boler, på samme måte som jeg tenker om jenter som tar restylane, botox og silikon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg datet en gang en som bolet,og det kom som et sjokk på meg.Han hadde en atletisk kropp,som på bildene i siste link i HI.Han hadde trent og drevet med idrett i mange år og fremstod som sunn.Derfor mistenkte jeg det aldri,før han begynte å prate om at han snart skulle ta "en kur" som han kalte det.Og deretter fortalte hva det var.Så kan være enig med TS i at bolere ikke alltid kan gjenkjennes på utseendet.

 

Når det er sagt,så sidestiller jeg boling med misbruk av rusmidler,alkoholisme,piller og annet misbruk.Det er usunt og potensielt skadelig,og år med en slik livsstil setter det sine spor.Jeg ønsker meg en mann som er opptatt av helse og kropp på en sunn og naturlig måte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter flest synes vel det er negativt at en person boler. Samtidig så virker det som at de ikke har de samme standardene når det kommer til ONS. Da kan det virke som at de som boler gjør det bedre enn gjennomsnittet på sjekkemarkedet. Om dette skyldes kroppen eller selvtilliten som følger med kroppen det vet jeg ikke. 

 

Hovedgrunnen til at noen får mye mer muskler enn andre av å trene skyldes for det meste genetikk. Folk med mye type 1 muskelfibrer og høyt VO2 max-opptak er gjerne de som har mest problemer med å få store muskler. Mange proffboksere er av den utholdende typen, men bruker sannsynligvis anabole steroider for å øke muskelmasse (boksing er i hovedsak en utholdenhetsidrett).  

 

Jeg synes det er interessant hvordan de menneskene som frem til nå har vært best tilpasset evolusjonsmessig (langdistanseløpere) nå muligens sliter mer med å få avkom enn tidligere, og at vi nå for første gang siden menneskehetens opprinnelse (australopithecus africanus) ser ut til å bevege oss mer mot et muskuløst enn et utholdende folk (satt litt på spissen og kan diskuteres- dobbel X varianten av ACTN3 er såpass vanlig ++).

 

Til anonym bruker: Det skjer lite med penis, men det er en del som hevder at ballene blir mindre. 

Endret av Personenmeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og veit de eigentleg korleis ein bolar ser ut? Kven av desse trur du at driv med steroid?

 

Døme 1: Jay Cutler (kroppsbyggjar)

http://muscle.persiangig.com/image/BranchWarren-JayCutler/big/JayCutler%20(1).jpg

 

Døme 2: Greg Plitt (fitnessmodell)

http://i4.mirror.co.uk/incoming/article4999413.ece/ALTERNATES/s615b/Greg-Plitt.jpg

 

Døme 3: Christian Bale (skodespelar)

http://www.musclemeasure.com/wp-content/uploads/2009/06/christian-bale.jpg

 

 

Svaret er: alle.

 

 

Etter min erfaring har ikkje jenter eit røyndomsnært bilete av kven som er ein bolar og kven som ikkje er. Dei er sikre på at døme 1 er ein bolar, men er godtruande nok til å tru at døme 2 og 3 er naturlege.

 

Meg og kameratane mine er store, men ikkje i nærleiken av storleiken til ein kroppsbyggjar, men større enn det som er mogleg på naturleg vis. Me har liggje saman med mange truskuldige antibolejenter, og me finn det løgleg at dei kan seie at dei har sterk mothug mot gutar som driv med steroid, samstundes som dei siklar på kroppen til gutar som oss, som openbart ikkje er naturlege.

 

Om du nokon gong har liggje med ein gut med kropp lik Plitt eller Bale, er det sannsynleg at du har liggje med ein bolar. Tykkje du vel om det?

Er dere ikke bekymret for hva bruken av steroider kan gjøre med dere på sikt?

Anonymous poster hash: f2e61...db5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hqdefault.jpg

 

Jeg tenker: kylling!

Anonymous poster hash: 015a8...339

 

 

:sjokkert:

Anonymous poster hash: f2e61...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg data ein bolar ein gång(ein sånn en som gutane på avataren din) og me gjekk på byen ein laurdagskveld. Han miksa det med litt speed og vart helt galen. Dro til masse folk rundt seg og blei bårre i arresten. Han var ganske kjekke men heil kokkeliko.



Anonymous poster hash: 619f8...913
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

eg veit at det e det styggaste eg ser.

noke så tragisk. ikkje er det sunt heller.

hvis de som bolar til dømes hadde valgt vanlig sunn trening i steden for, tror eg de ville sett bedre ut også.

 

eg veit at dette kan gå hardt ut over både hjertet, og temperamentet. eg ser ikkje ein positiv ting med det.

Anonymous poster hash: bbd7e...6d3

 

 

 

 

Nei takk, sier jeg bare.

Ja til naturlig spreke, veltrente mannfolk. Konstruerte kropper er ikke pent.

Anonymous poster hash: 984a5...5e4

 

 

Men korleis kan de skilje mellom ein bolar og ein vanleg veltrent mann? De må hugse på at mange som har ein naturleg oppnåeleg kropp, likevel tyr til «hjelpemidlar». Ikkje fordi dei vil sjå ut som muskelberg, men fordi dei kan oppnå eit resultat dei ønskje på kortare tid. På desse kan heller ikkje sjå at er bolarar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Er dere ikke bekymret for hva bruken av steroider kan gjøre med dere på sikt?

Anonymous poster hash: f2e61...db5

 

 

Eg tenkje at sjølv om det er ein risiko der, vil fordelane man oppnår, for meg, stå høgt nok til at eg er villig til å ta den risikoen. Dessutan er det bare ein veldig liten risiko som føljer steroidebruk om ein veit kva ein gjer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hqdefault.jpg

 

Jeg tenker: kylling!

Anonymous poster hash: 015a8...339

 

 

Kun ein liten del av bolarar ser slik ut.

For å vise til korleis ein vanleg bolar ser ut, er det nærare verkelegheita å bruke eit slik bilete:

 

http://cdn1.popworkouts.com/wp-content/uploads/2013/03/brad-pitt-workout-routine-body-troy-300x252.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenkje at sjølv om det er ein risiko der, vil fordelane man oppnår, for meg, stå høgt nok til at eg er villig til å ta den risikoen. Dessutan er det bare ein veldig liten risiko som føljer steroidebruk om ein veit kva ein gjer på.

 

At du er en "damemagnet"?

Anonymous poster hash: f2e61...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synlig at alle disse tre mennene i HI tar anabole steroider, men nå jobber jeg i helsevesenet så kan være derfor jeg legger merke til sånt.

Man kan fint få en flott kropp uten å ta stoffer som både er ulovlige og skadelige for kropp og helse. Mannen min er et eksempel ;) Vi løfter forøvrig vekter begge to.

Anonymous poster hash: 60c2f...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...