Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den 22.3.2016 at 19.43, Caroline91 skrev:

Håper virkelig ikke dette blir det siste vi ser av Carol!

Ble litt skuffet over at hun skrev brev til Tobin (?), men ikke Daryl...

Ja, hva i all verden var det??? Daryl burde også fått et brev. Men det er vel bare han som kunne fått henne til å ombestemme seg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest 123Sol
Skrevet

Hva var greia med scenen mellom Andrea og Abraham? Skjønte ingenting, jeg... Veit at Abraham kanskje liker a, men hva mente han egentlig med 30 år og blabla? Og hvorfor fikk Andrea tårer?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Mortem skrev:

Hva var greia med scenen mellom Andrea og Abraham? Skjønte ingenting, jeg... Veit at Abraham kanskje liker a, men hva mente han egentlig med 30 år og blabla? Og hvorfor fikk Andrea tårer?

Hvem er andrea?

Anonymkode: 6bfec...879

Gjest 123Sol
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er andrea?

Hehe, feil dame...Sasha!

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Mortem skrev:

Hehe, feil dame...Sasha!

Åå, haha jeg begynte å lure!:fnise:

Gjest 123Sol
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åå, haha jeg begynte å lure!:fnise:

Skjønner jeg godt :ler:  

Skrevet
16 timer siden, Mortem skrev:

Han proklamerte sin kjærlighet for henne. At de kunne få 30 "gode år" der inne.

• Liker 1
Skrevet

Ok, hvem ble drept på slutten av denne episoden? Det gikk så fort at jeg rakk ikke å se.... 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig med Abraham? Hsn blir plutselig borte noen ganger. Kan ligge å plutselig bli litt borte i tankene sine. Har han vært en soldat?

Anonymkode: b99ab...1cb

Skrevet
5 timer siden, Invicta skrev:

Ok, hvem ble drept på slutten av denne episoden? Det gikk så fort at jeg rakk ikke å se.... 

Det så ut  som at det var Daryl. Hvis det er tilfellet så slutter jeg å se på. Enkelt og greit. 

• Liker 1
Skrevet

Håper det er en ny "Glenn" - Daryl er en av favorittene mine også. Men i denne episoden var det mange som gjorde toskete ting! Grugleder meg til finalen neste uke.

• Liker 1
Skrevet

Denne episoden var for det meste kjedelig. Men avslutningen var - BANG! Jeg lurer på hvem det er ...

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Drizzt skrev:

Denne episoden var for det meste kjedelig. Men avslutningen var - BANG! Jeg lurer på hvem det er ...

Carol som skjøt han tynne spjælingen. Daryl kan ikke dø. Han er min favoritt i serien. 

Jeg savner forresten han Shane, bestekompisen til Rick fra første sesongen. Skulle ønske de ikke drepte han ut av serien. 

Anonymkode: 51138...c58

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Carol som skjøt han tynne spjælingen. Daryl kan ikke dø. Han er min favoritt i serien. 

Jeg savner forresten han Shane, bestekompisen til Rick fra første sesongen. Skulle ønske de ikke drepte han ut av serien. 

Æsj, likte ikke han jeg :lol:  

MEN han er skikkelig badass og dritrå i Daredevil sesong 2 (på netflix) ;)   

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.

Hvis Daryl døde nå så vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør etter neste episode.........

• Liker 1
Skrevet

Daryl ble skutt i skulderen eller noe. Han som skjøt sa jo: "You'll live."

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Darkannie skrev:

Skulderen? Det var j...a mye blod som kom.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessant teori om Carol. Med så mye blod ... Er hun ikke et stykke unna da eller er alle sammen i umiddelbar nærhet av hverandre igjen?

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Darkannie skrev:

Det stoler jeg faktisk ikke noe på. Jeg har null tillitt til det showet etter det de gjorde mot Hershel :(

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Drizzt skrev:

Skulderen? Det var j...a mye blod som kom.

Interessant teori om Carol. Med så mye blod ... Er hun ikke et stykke unna da eller er alle sammen i umiddelbar nærhet av hverandre igjen?

Det var mer ett håp enn teori fra min side😊 Jeg liker begge to, så jeg håper de overlever. Som noen har skrevet lenger oppe, så vet jeg ikke hvordan serien blir uten Daryl eller Carol. Det er de som er mest stabile i gjengen. De trenger dem nå som Frelserne kommer. 

Skrevet

Når i huleste er det Negan kommer da? Siste episode eller kanskje ved sesongstart neste sesong igjen?

Har jo ventet på han hele denne sesongen. Først av alt så skal han jo være den verste badassen ever, men så spilles han jo også av en av de kjekkeste skuespillerne jeg vet om <3 :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...