SunnivaOslo Skrevet 16. november 2015 #181 Skrevet 16. november 2015 Det var sååååå Glenn som sa "help" på radioen nå da☺☺☺☺☺ 3
Sitronmelis Skrevet 16. november 2015 #182 Skrevet 16. november 2015 Det var sååååå Glenn som sa "help" på radioen nå da☺☺☺☺☺TROR DU? Håper det! Men jeg tenkte det kanskje var noen i Alexandria også, siden vi så veggen begynte å slå sprekker på slutten av forrige episode. Kanskje Zombiene har kommet seg inn? 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #183 Skrevet 16. november 2015 Var det Glenn som sa "help" på walkie-talkien på slutten der? Først tenkte jeg det var Rick, og at han kom seg unna i forrige episode ved hjelp av Sasha, Daryl og Redhead. Men at de tre ble ofret (Rick kom jo alene) for å redde Rick kunne ikke være...-så kom jeg på Glenny boy! Han lever! Garantert! Anonymkode: 4f90f...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #184 Skrevet 16. november 2015 Det var sååååå Glenn som sa "help" på radioen nå da☺☺☺☺☺Jeg tror som du ser også det. DET ER DET!!!! DET MÅ DET VÆRE!!! kanskje... Anonymkode: 4f90f...8ed 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 16. november 2015 #186 Skrevet 16. november 2015 Det er ikke Glenn på radioen. Hører det på stemmen, dessverre... det er nok en i Alexandria, eller muligens noen andre som kommer over walkie-talket signalet til Daryl.Men selvfølgelig er det lov å håpe, jeg også håper det er Glenn. Noe sier meg at han ikke er død, men kan ikke helt sette fingeren på det Håper i det minste vi får vite før mid-season finale. Er det neste episode, btw?
SunnivaOslo Skrevet 17. november 2015 #187 Skrevet 17. november 2015 Det er ikke Glenn på radioen. Hører det på stemmen, dessverre... det er nok en i Alexandria, eller muligens noen andre som kommer over walkie-talket signalet til Daryl.Men selvfølgelig er det lov å håpe, jeg også håper det er Glenn. Noe sier meg at han ikke er død, men kan ikke helt sette fingeren på det Håper i det minste vi får vite før mid-season finale. Er det neste episode, btw?han fikk jo ikke No "in memorium"på talking dead etter den episoden og daryl sa "rick?...anybody?"så hørte man zombie lyder og help..radiofrekvensen er nok litt for langt unna Alexandria men kanskje nær der han Glenn er? Håper det ihvertfall☺☺☺☺
Gjest Caroline91 Skrevet 17. november 2015 #188 Skrevet 17. november 2015 Norman Reedus har sagt at det IKKE var Glenn på walkie-talkien... Men, det kan jo hende han bare sier det fordi han ikke får lov til å røpe noe da!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #189 Skrevet 17. november 2015 Hvis det ikke er Glenn på radien kommer jeg til å bli så sykt skuffa! Her venter vi på å få bekreftet eller avkreftet om han er død også hører vi en utmattet stemme på walkietalkien som ber om hjelp, også skal det bare være en random fyr i en grøft eller noe? Nei fy faen, da blir jeg sur. Anonymkode: ec4f3...3b5 2
Mann 42 Skrevet 17. november 2015 Forfatter #190 Skrevet 17. november 2015 han fikk jo ikke No "in memorium"på talking dead etter den episoden og daryl sa "rick?...anybody?"så hørte man zombie lyder og help..radiofrekvensen er nok litt for langt unna Alexandria men kanskje nær der han Glenn er? Håper det ihvertfall☺☺☺☺Det er ikke akkurat avgjørende bevis at Talking Dead ikke listet ham som død. Og vi vet jo ikke hvor langt unna Alexandria de befant seg da dette nødropet kom inn på radioen. Og ærlig talt: Sjansene for at Glenn skulle overlevd er så mikroskopiske at det er helt urealistisk å vente på at han skal dukke opp igjen. Kanskje de gjør det med vilje, og lar dette være en evig cliffhanger. "Hvor er Glenn?"
LilleCa Skrevet 17. november 2015 #191 Skrevet 17. november 2015 Etter å ha sovet på saken, så tror jeg at det var han blonde fyren på talkie walkien.. Han som knabbet tingene til Daryl. 1
Fotballflue Skrevet 17. november 2015 #192 Skrevet 17. november 2015 Etter å ha sovet på saken, så tror jeg at det var han blonde fyren på talkie walkien.. Han som knabbet tingene til Daryl. talkie walkie
Fotballflue Skrevet 17. november 2015 #194 Skrevet 17. november 2015 Herregud! det er så mye walking dead, talking dead, walkie talkie, talkie walkie her, så det er ikke rart man blir litt forvirra
Mann 42 Skrevet 18. november 2015 Forfatter #195 Skrevet 18. november 2015 Etter å ha sovet på saken, så tror jeg at det var han blonde fyren på talkie walkien.. Han som knabbet tingene til Daryl. Det virker nok mer sannsynlig. "Peace, bro.... Help?"
Gjest canacas Skrevet 18. november 2015 #196 Skrevet 18. november 2015 Var det Glenn som sa "help" på walkie-talkien på slutten der? Først tenkte jeg det var Rick, og at han kom seg unna i forrige episode ved hjelp av Sasha, Daryl og Redhead. Men at de tre ble ofret (Rick kom jo alene) for å redde Rick kunne ikke være...-så kom jeg på Glenny boy! Han lever! Garantert! Anonymkode: 4f90f...8edJa, og Rick kom seg til porten dagen før walkie talkie meldingen "help" kom også.. Så ville vært katastrofe om de hadde misset timeline så ille.... Det var en lys (ikke lett å si om det var mann eller kvinne) stemme, og det ble sagt forsiktig. En person i fare. Enten tosken som stjal tingene til Daryl eller Enid kanskje? Har hun funnet tingene til Glenn? Men samtidig virker hun veldig einstøing, så hun ber vel ingen om hjelp etter at hun har stukket fra dem alle. Eller? På IMDB forumet til Walking Dead leste jeg en interessant vinkling på skuddet til Nicholas. Vi ser at han retter pistolen mot hodet, og Glenn blir splattet med blod i en vinkel som ikke stemmer helt med skuddet (jeg har ikke peil på pistoler og skuddskader så jeg vet ikke). Vi ser ikke Nicholas når vi hører skuddet. Kan det være andre folk i byen som skyter Nicholas før han skyter seg selv? Jeg må se klippet på nytt, men har han ett gapende hull i hodet når han faller? Kan det kanskje være noen som er der, får ut Glenn og som holder han fanget? Snakk om å gripe etter halmstrå, jeg liker Glenn-karakteren. Det var jo han som reddet Rick i aller første episode, kalte han dumbass :-)
WalkerTexas Skrevet 18. november 2015 #197 Skrevet 18. november 2015 Den siste episoden var BRA! (Endelig litt Daryl ) Interessant twist det som skjer mellom Abraham og Sasha. (A man just knows...! Altså, get over yourself, haha!)Jeg syns imidlertid det var litt usannsynlig at hun blonde jenta skulle legge blomster på de døde i den leiren - de måtte jo ha tenkt tanken at det kunne være farlig! Det er ikke gitt at en død person er død under en zombie - apokalypse! Det ville vært en mer naturlig reaksjon i begynnelsen, når man ikke allerede hadde opplevd så mange skrekkscenarioer. Jeg forstår at hun var følelsesmessig engasjert i dem, men likevel - hun må ha lidd like store, større tap fra før til nå. Men ja, hjerteskjærende og intenst!Jeg tror ikke det var Glenn på radioen, tanken slo meg ikke engang før jeg så det inne på FB - siden. Det må være Alexandria eller de som stjal tingene til Daryl. Glenn kommer tilbake i siste spilleminutt i sesongfinalen - hvis han da ikke kommer tilbake, bare for å bli drept av Negan, på samme måte som Beth. Er litt redd for det, at de lurer oss til å tro han er død, så lykke, så - kræsj. Jeg hadde faktisk glemt at det var han som reddet Rick i første sesong!
WalkerTexas Skrevet 18. november 2015 #198 Skrevet 18. november 2015 Og ærlig talt: Sjansene for at Glenn skulle overlevd er så mikroskopiske at det er helt urealistisk å vente på at han skal dukke opp igjen. Kanskje de gjør det med vilje, og lar dette være en evig cliffhanger. "Hvor er Glenn?"De gjorde jo dette med Merle, vi fikk jo ikke vite før lenge etter at han faktisk hadde overlevd å bli etterlatt på taket. Så... alt er mulig Jeg håper de beholder Glenn, han er en god karakter. Hvem vil dere si er det moralske kompasset på dette punktet? Morgan så kanskje ut til å ta rollen, men.... Rick, absolutt ikke. Sasha seiler muligens opp, eller, med tanke på hvordan hun takler Abraham.
Gjest canacas Skrevet 18. november 2015 #199 Skrevet 18. november 2015 Argh, hørte på walkie talkien scenen igjen. Det er en rar stemme. Ikke Glenns, ikke Enids, og minner ikke om han douchebag'en som stjal tingene til Daryl heller. Det er bare to episoder igjen før de torturerer oss med 2 måneders pause. HVEM BER OM HJELP!! Eller spør? Det høres ut som ett spørsmål....
jabx Skrevet 18. november 2015 #200 Skrevet 18. november 2015 Jeg syns imidlertid det var litt usannsynlig at hun blonde jenta skulle legge blomster på de døde i den leiren - de måtte jo ha tenkt tanken at det kunne være farlig!Typisk billig Walking Dead-dritt. De ligger liksom helt stille, og ingen (inkludert Daryl) tenker på at de kan være zombier. Særlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå