Gå til innhold

Vil nordmenn begynne å rømme landet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men Canada er om mulig ENDA "verre" enn Europa. De tar mot en halv million innvandrere hvert år. Mange av dem fra Midt-Østen og Asia.

De tar imot 30.000 pr år fordelt på 35.000.000 innbyggere. Det tilsvarer 4000 i Norge. Mesteparten kommer fra Mexico og Columbia, deretter kommer Kina. Muslimer begrenser de virker det som .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvite selvhatende mennesker finner man dessverre over hele kloden.

Tviler på at det kommer til å finne noen hvite land i den vestlige verden om to generasjoners tid.

Anonymous poster hash: af744...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så nordmenn som klager på at invandrere kommer til Norge. Vil dra til andre land

 

 

noen som ser ironien ?

 

 

Anonymous poster hash: 7eb31...600

 

 

Nå er det vell en liten forskjell mellom en Nordmann som har utdanning som flytter, kontra en analfabet som skal snylte på NAV resten av livet.. synes du ikke?

Anonymous poster hash: 874d1...5d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er det vell en liten forskjell mellom en Nordmann som har utdanning som flytter, kontra en analfabet som skal snylte på NAV resten av livet.. synes du ikke?

Anonymous poster hash: 874d1...5d7

 

Og etter din mening er det det alle flyktninger er? Analfabeter som skal snylte på NAV resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar imot 30.000 pr år fordelt på 35.000.000 innbyggere. Det tilsvarer 4000 i Norge. Mesteparten kommer fra Mexico og Columbia, deretter kommer Kina. Muslimer begrenser de virker det som .

Det stemmer ikke. Det er flere hundre tusen innvandrere hvert år. Jeg kan ikke finne noen dokumentasjon for at det skulle være 500.000, så der får jeg ta sjølkritikk for dårlig kildesjekk.

Men wikipedias artikkel om innvandring til Kanada sier at de tar mot ca en kvart million innvandrere i året. Av forskjellige slag. De har et program for arbeidsinnvandring for folk som har ferdigheter som de trenger, og et program for familiegjenforening.

Den største gruppen innvandrere er selvsagt økonomiske innvandrere, dvs folk som kommer dit for å jobbe.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Det stemmer ikke. Det er flere hundre tusen innvandrere hvert år. Jeg kan ikke finne noen dokumentasjon for at det skulle være 500.000, så der får jeg ta sjølkritikk for dårlig kildesjekk.

Men wikipedias artikkel om innvandring til Kanada sier at de tar mot ca en kvart million innvandrere i året. Av forskjellige slag. De har et program for arbeidsinnvandring for folk som har ferdigheter som de trenger, og et program for familiegjenforening.

Den største gruppen innvandrere er selvsagt økonomiske innvandrere, dvs folk som kommer dit for å jobbe.

Det har jeg også lest, jeg måtte google i inspirasjon av tråden i går.

Målet deres er tidligere på 2000 tallet har vært å ta i mot rundt 250.000 og det har de fått til, men som du sier, dette er hovedsakelig arbeidsinnvandrere, ressurssterke person som både kan språkene og har høy utdanning i motsetning til hva Norge tar inn.

Uansett, både New Zealand og Australia har vell samme programmet for de med ferdigheter som de trenger. De ønsker mennesker som vil innrette seg og kommer til å bidra til samfunnet.

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei. Overlater ikke landet til våre nye landsmenn sånn uten videre. 

Anonymous poster hash: 1562b...90a

 

Da tror jeg du vil slite. Landet vårt er allerede i ferd med å bli tatt over. Jeg er så overrasket over at ikke politikerne ser det og gjør noe. 

Anonymous poster hash: 170fd...a54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...