Gå til innhold

Halloween-kostyme - støtende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du leser teksten DreamOn, så får du med deg litt av hvert. Men det lærte du kanskje ikke på "livets harde skole"?

 

Jeg skjønner ikke at det går an å ha så lite respekt for folk i nød. 

 

Jeg har 8 års videregående skole og fagskoleutdanning på toppen.  Så din "livets harde skole" kan du dra litt lengre ut på landet med.   90% av de såkalte "flyktingene"  er kledd akkurat som nordmenn og man skal leite lenge etter kvinner i hijab.

 

Uansett, smakløst som faen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du leser teksten DreamOn, så får du med deg litt av hvert. Men det lærte du kanskje ikke på "livets harde skole"?

 

Jeg skjønner ikke at det går an å ha så lite respekt for folk i nød. 

De er ikke i nød. De som er i nød sitter igjen i Syria og har ikke økonomi til å flykte. 

Anonymous poster hash: f621d...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De er ikke i nød. De som er i nød sitter igjen i Syria og har ikke økonomi til å flykte. 

Anonymous poster hash: f621d...a1a

 

 

Hvor skorter det på logikken?

 

De er i nød i Syria - og så får de komme hit og er trygge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På halloween festen min i fjor kom tre fyrer utkledd som ebola. De slipper f*** meg ikke inn i mitt hus igjen.

TS; jeg håper du er et troll. Hvis ikke må du være ribbet for alt av innsikt og sosiale antenner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kle seg ut som ABB, en trafikkskadd, eller kanskje en kreftpasient hvis man først skal latterliggjøre andre menneskers lidelse?

 

Men for all del, go ahead. Vær forberedt på at dere kommer til å miste noen venner og få en del kjeft i løpet av kvelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På halloween festen min i fjor kom tre fyrer utkledd som ebola. De slipper f*** meg ikke inn i mitt hus igjen.

TS; jeg håper du er et troll. Hvis ikke må du være ribbet for alt av innsikt og sosiale antenner.

 

Hvordan kler man seg ut som ebola? 

Anonymous poster hash: 44545...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem av det britiske Kongehuset har jo kledd seg ut som nazist, så det er bare å kjøre på med flyktningtema.. Anything goes når en skal kle seg ut, tydligvis..

Dere kan jo ta den helt ut med en gummibåt rundt livet, og "druknede" dukker i ei snor etter.. Sånn bare for å "toppa heile driden".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ufattelig få av flyktningene som har hijab. Syria er jo en av landene som har lagt ned et forbud mot hodedekkende plagg på universiteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kler man seg ut som ebola?

Anonymous poster hash: 44545...18e

Det har jeg ikke tenkt å si noe om, vil ikke inspirere flere ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ufattelig få av flyktningene som har hijab. Syria er jo en av landene som har lagt ned et forbud mot hodedekkende plagg på universiteter!

Det er jo nettopp fordi de har lært seg å hate muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg sjekket er dette Norge ikke USA.

 

 

Må folk virkelig kopiere alt de gjør i USA.

 

 

Folk klager på at norsk kultur blir tatt over av muslimer. Men det er jo tydelig at det er Amerikansk kultur som blir tatt over. Siden norsk kultur har vi jo fjærnet for lenge siden og latt alt bli amerikanisert.



Anonymous poster hash: 51d22...aa1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men faen da! Det er nok jall som tråkker rundt her i landet! Kle dere i helt hvitt! Spøkelse/kkk :D

Anonymous poster hash: 70abb...b48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men faen da! Det er nok jall som tråkker rundt her i landet! Kle dere i helt hvitt! Spøkelse/kkk :D

Anonymous poster hash: 70abb...b48

 

KKK? Har du mistet hjernen din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syriaflyktning?   Merkeklær og Iphone.    Er det i det hele tatt noen som kommer til å skjønne at du har kledd deg ut?

Tror det er et fåtall av flyktningene som har merkeklær. Flyktningene kommer ikke her fordi de har penger. De rømmer fra krig

Anonymous poster hash: e6a91...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sist jeg sjekket er dette Norge ikke USA.

 

 

Må folk virkelig kopiere alt de gjør i USA.

 

 

Folk klager på at norsk kultur blir tatt over av muslimer. Men det er jo tydelig at det er Amerikansk kultur som blir tatt over. Siden norsk kultur har vi jo fjærnet for lenge siden og latt alt bli amerikanisert.

Anonymous poster hash: 51d22...aa1

 

Folk klarer knapt å finne ord på norsk lengre. Det er fullt av skrivefeil og merkelige ord osm ikke finnes

 

Btw: Det eter fjernet, ikke fjærnet

Anonymous poster hash: e6a91...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser teksten DreamOn, så får du med deg litt av hvert. Men det lærte du kanskje ikke på "livets harde skole"?

 

Jeg skjønner ikke at det går an å ha så lite respekt for folk i nød. 

 

Elisabeth Norheim, er det deg??

Anonymous poster hash: a7efd...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...