Gå til innhold

Halloween-kostyme - støtende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg vurderer å kle oss ut som Syria-flyktninger til Halloween. Er det fullstendig smakløst eller en god ide? 



Anonymous poster hash: 4494b...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke det litt kjedelig?

Er litt vanskelig for andre å skjønne hva dere er kledd ut som siden flyktninger generelt går i vanlige klær.



Anonymous poster hash: 313b1...d84
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir ikke det litt kjedelig?

Er litt vanskelig for andre å skjønne hva dere er kledd ut som siden flyktninger generelt går i vanlige klær.

Anonymous poster hash: 313b1...d84

 

jo, ser den. Vi tenker at han skal ha tre-dagersskjegg, prøve å selge kule-penner e.l. for å få penger til den neste tog-billetten. Jeg skal ha hijab og redningsvest. Begge skal ha pass i hånden og spørre hvor nærmeste asyl-mottak evt. ambassade er. Det blir altså en rolle vi spiller hele kvelden

Anonymous poster hash: 4494b...b47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Syriaflyktning?   Merkeklær og Iphone.    Er det i det hele tatt noen som kommer til å skjønne at du har kledd deg ut?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fyflate. Dere er bra heslige. Jeg hadde kasta egg på dere.

 

Emigrantene kler seg helt vanlig, så jeg tror ikke mange hadde blitt så fornærmet om du kom i T-skjorte og olabukse på fest.    :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emigrantene kler seg helt vanlig, så jeg tror ikke mange hadde blitt så fornærmet om du kom i T-skjorte og olabukse på fest.    :filer:

 

 

 

jo, ser den. Vi tenker at han skal ha tre-dagersskjegg, prøve å selge kule-penner e.l. for å få penger til den neste tog-billetten. Jeg skal ha hijab og redningsvest. Begge skal ha pass i hånden og spørre hvor nærmeste asyl-mottak evt. ambassade er. Det blir altså en rolle vi spiller hele kvelden

Anonymous poster hash: 4494b...b47

 

 

 

Hvis du leser teksten DreamOn, så får du med deg litt av hvert. Men det lærte du kanskje ikke på "livets harde skole"?

 

Jeg skjønner ikke at det går an å ha så lite respekt for folk i nød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...