Gå til innhold

Lerkeliten er ikke prøver altså


Lerkeliten

Anbefalte innlegg

Tusen tusen takk alle sammen!! 💝💕 

I dag har vi vært på tidlig ultralyd og det var helt fantastisk 🙌🏻 Vi fikk se bittelille og høre hjertelyden 😍 Embryoet målte 9,73 mm og hjertet slo 148 slag i minuttet - helt perfekt!  Gyn sa at det stemte kjempegodt med at jeg er 7+1 i dag og hun ga oss 95% sjans for at alt kom til å gå bra 🙀😻 Fikk jammen tårer i øynene av å se og høre det lille hjertet.. 

Formen ellers er fin! Bare veldig trøtt... 😴 Har litt symptomer men vil ikke kalle det plager 😅 Kjenner fortsatt litt menssmertelignende i magen og merker at jeg har litt hardere/tregere mage enn før. Kjenner også litt på hormonene.. kan bli veldig(!) sinna for småting og fort grine 🙊 Men stort sett er humøret på topp altså 😊 

Nå gleder jeg meg masse til å ta påskeferie! Skal en tur på fjellet og det er meldt sol ☀️🐥 Blir deilig å slappe av og ha litt fri fra jobb nå.. Tar påskeferie med senka skuldre 😁

Nå skal jeg titte litt på ul-bildene før jeg legger meg. Lurer på om vi klarer å vente helt til uke 18 for ny ultralyd 😅 Kanskje jeg burde ringe legen også å bestille time før påske? Når er det vanlig å ha første legetime? 🤔

Ønsker alle en kjempefin kveld 💛

 

Endret av Lerkeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjerteslag! Finnes det noe bedre? :yvonne:

Det virker som det er veldig forskjellig fra sted til sted når første legetime er, min første kontroll var cirka 8+0. Andre steder godtar dem ikke før uke 12, da det er først da man tar blodprøver også videre. Så spørs vel veldig på hvor man bor, skader ikke ringe uansett. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...