Gå til innhold

Menn som ser på Disney filmer = Turn off


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ELSKER disneyfilmer. Nostalgien lenge leve:) og så legger man stadig merke til de mer modne vitsene de har lagt inn etterhvert, som man ikke la merke til som yngre. Stas

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja så bare fordi du der dobbelt så gammal som meg, så betyr ikke det jeg sier noen ting? Veldig modent av deg. Vet du hva, du får bare leve det kjedelige liv. Kjenner nok av voksne som ser på Disney uten å være flau over det. Den som burde være flau er du som skal være så kjedelig å voksen

Du er nok et barn, fordi du gjør en logisk sluttning som tilsier at fordi jeg ikke ser på disneyfilmer eller andre barnefilmer så er jeg kjedelig, men jeg har faktisk sett mange interessante filmer i år. Å se tegnefilm eller to timer med dårlig CGI gir meg absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ganske sneversynt eller sær om man ikke kan finne noe glede i å se Wall-E, Et kongerike for en llama, den første Monsters-filmen m.m. Disney lager for det første mange filmer som visuelt er svært vakre med  teknisk/estetisk ikke rent lite imponerende scener. De har også ofte litt humor til glede særlig for voksne seere, selv om den ikke alltid er all verden - men ser man en film for 3+, er det greit.

 

Mange av dem har også en enkel og søt hisotire som er et kjenneteng ved gamle klassikere filmsnobber elsker, fra en enklere tid da alt ikke var action, intriger og pupper. Mange vil nok kalle hisotrien i også disse filmene for barnslige.  Selvfølgelig er ikke tegnede eller animerte Disneyfilmer Felini eller Tornatore, men det er ikke det de prøver på heller. Hvis valget står mellom en dame som vil sitte i sofaen med meg og le av Disneyfilmer, eller til og med tvinge meg til å gaule sammen med henne på "Let it go" (grøss) med et vinglass som mikrofon, og en dame som alltid vil se håpløse, lavkvalitets "chickflicks", er i hvert fall valget enkelt. Og en dame som er så humørløs og kjip at en mann med kontakt med sitt indre barn er turn off, ja da er hun nok ingen match for meg uansett. Humørløse kjipinger er det vanskelig for meg å fungere sammen med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingenting galt i å se eller like Disney filmer, flere av dem er kule og inneholder mange sjarmerende karakterer. Men å ha det som en favoritt og klenge seg over denne sjangeren, alltid bare se på Disney film, er litt små-spesielt. Det er litt kjedelig også, er mange andre filmer og sjangere enn kule tegnefilmer. Men det er absolutt ikke noe "turn-off" å se og like disse filmene. 

Endret av 20052014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ganske sneversynt eller sær om man ikke kan finne noe glede i å se Wall-E, Et kongerike for en llama, den første Monsters-filmen m.m. Disney lager for det første mange filmer som visuelt er svært vakre med  teknisk/estetisk ikke rent lite imponerende scener. De har også ofte litt humor til glede særlig for voksne seere, selv om den ikke alltid er all verden - men ser man en film for 3+, er det greit.

 

Mange av dem har også en enkel og søt hisotire som er et kjenneteng ved gamle klassikere filmsnobber elsker, fra en enklere tid da alt ikke var action, intriger og pupper. Mange vil nok kalle hisotrien i også disse filmene for barnslige.  Selvfølgelig er ikke tegnede eller animerte Disneyfilmer Felini eller Tornatore, men det er ikke det de prøver på heller. Hvis valget står mellom en dame som vil sitte i sofaen med meg og le av Disneyfilmer, eller til og med tvinge meg til å gaule sammen med henne på "Let it go" (grøss) med et vinglass som mikrofon, og en dame som alltid vil se håpløse, lavkvalitets "chickflicks", er i hvert fall valget enkelt. Og en dame som er så humørløs og kjip at en mann med kontakt med sitt indre barn er turn off, ja da er hun nok ingen match for meg uansett. Humørløse kjipinger er det vanskelig for meg å fungere sammen med.

Humørløs? Du menr vel humorløs, og det er ikke sånn at ikke like disney == ingen humor. Da tenker jeg at det kanskje er du som mangler kontakt med noe.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt sånn tull. Skjønnheten og udyret blant annet burde være obligatorisk for alle menn å se slik at de kan lære hvordan en ekte mann skal se ut og oppføre seg, nemlig Gaston :hjerter:

 

Endret av MinnisMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Humørløs? Du menr vel humorløs, og det er ikke sånn at ikke like disney == ingen humor. Da tenker jeg at det kanskje er du som mangler kontakt med noe.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

Nei, jeg mener humørløs. Mennesker som ikke evner å finne glede i noe som er enkelt, er som regel det. Også har du de som nekter å finne glede i noe ekelt, for det er de for avanserte til, mener de. Slike mennesker er enda verre. Folk som har behov for å distansere seg, ikke bare fra for simpel underholdning, men også fra mennesker som finner glede i ting som er for lite avansert etter vedkommendes smak, er gjerne i den siste kategorien. De kan selvfølgelig ha en sans for humor og synes enkelte ting er morsomme (særlig humor som baserer seg på skadefryd), men det betyr jo ikke at man ikke er kjip og humørløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt sånn tull. Skjønnheten og udyret blant annet burde være obligatorisk for alle menn å se slik at de kan lære hvordan en ekte mann skal se ut og oppføre seg, nemlig Gaston :hjerter:

 

 

 

 

For deg muligens. Nå glemmer du at folk er forskjellige. Jeg syns han er douche og høy på pæra. (Så er jeg også mann da og naturlig instinkt å hate konkurranse. :fnise: )

 

Skal jeg komme med motargument, så syns jeg tante Cass i Big Hero 6 er superhot. Så det så. ;)

 

For de som ikke har sett den, hun her er tante Cass:

d20217c513803dd43a022bb2c60688cd.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener humørløs. Mennesker som ikke evner å finne glede i noe som er enkelt, er som regel det. Også har du de som nekter å finne glede i noe ekelt, for det er de for avanserte til, mener de. Slike mennesker er enda verre. Folk som har behov for å distansere seg, ikke bare fra for simpel underholdning, men også fra mennesker som finner glede i ting som er for lite avansert etter vedkommendes smak, er gjerne i den siste kategorien. De kan selvfølgelig ha en sans for humor og synes enkelte ting er morsomme (særlig humor som baserer seg på skadefryd), men det betyr jo ikke at man ikke er kjip og humørløs.

Humor handler om levering for min del.

Jeg liker veldig godt enkle ting, Tree of Life er en av mine favorittfilmer, og den er veldig enkel, jeg finner stor glede i den.

Men disneyfilmer og familiefilmer gir meg ikke så mye annet, orker ikke bruke to timer av livet mitt på emosjonell manipulering og platthet. Sorry.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE turnoff! Jeg elsker å se på Disney filmer, tar meg tilbake til min gode barndom. Synea det er mer turnoff med veslevoksne folk. Elsker at kjæresten min også digger Disneyfilmer. Kommer til å se på det når jeg er 80 år og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de fleste damene heller vil ha en som ser Børning, "driiiitkul film ass!" istedenfor Toy Story, som er et klassisk mesterverk.

 



Anonymous poster hash: 2e2ce...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Humor handler om levering for min del.

Jeg liker veldig godt enkle ting, Tree of Life er en av mine favorittfilmer, og den er veldig enkel, jeg finner stor glede i den.

Men disneyfilmer og familiefilmer gir meg ikke så mye annet, orker ikke bruke to timer av livet mitt på emosjonell manipulering og platthet. Sorry.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

Det er en enormt stor forskjell på å ikke få glede av noe selv, og å mene at folk som kan finne på å få glede av noe man selv ikke finner glede i, er turn off. Det siste er et kjennetegn på en sneversynt og kjip person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en enormt stor forskjell på å ikke få glede av noe selv, og å mene at folk som kan finne på å få glede av noe man selv ikke finner glede i, er turn off. Det siste er et kjennetegn på en sneversynt og kjip person.

Handler vel litt om hvor det intellektuelle og akademiske nivået ligger. De som ligger på et nivå hvor interessefeltet er filmer skapt for barn har ikke jeg så mye til felles med. Såklart, jeg regner ikke med at alle har lest Bazin og kan filmteori, men en kveld brukt på å se løvenes konge eller croogs blir ganske bortkastet for min del.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første helg sammen - den helga samboer og jeg ble kjærester - så vi Finding Nemo.  :rodmer:

 

Og dagen før så vi The Omen.  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du er nok et barn, fordi du gjør en logisk sluttning som tilsier at fordi jeg ikke ser på disneyfilmer eller andre barnefilmer så er jeg kjedelig, men jeg har faktisk sett mange interessante filmer i år. Å se tegnefilm eller to timer med dårlig CGI gir meg absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

 

Sett Up?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett Up?

Det siste jeg så av tegnefilm var løvenes konge, da den først kom på kino. Jeg har sett trailere, og det er ikke noe for meg. Veldig motbydelig design og plastikkhet, ingen fan av cgi.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg så av tegnefilm var løvenes konge, da den først kom på kino. Jeg har sett trailere, og det er ikke noe for meg. Veldig motbydelig design og plastikkhet, ingen fan av cgi.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

Du trenger ikke se hele. Det holder med de første 15 minuttene.

IKKE les om den på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...