Gå til innhold

Seksuell trakassering mot damer i det offentlige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ABen jeg siterte prater om at norske menn også trakasserer seksuelt Si meg hvem har ansvaret for disse mannfolka når de er i en ung kritisk alder? Jo det er norske mødre.(og i mindre grad fedre, hurra for alene mødre!)

Selvfølgelig kan man ikke legge all skyld på mødre, de kan bare gjøre så mye. Men har man unge og driter på den så sier det jo seg selv at det vokser opp til å bli kvinnefiendtlig.

 

 

Det er selvfølgelig begge foreldre, lærere og samfunnet for øvrig som har ansvaret for at de skal oppføre seg skikkelig mot kvinner!    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, å klå på folk mot sin vilje er seksuell trakassering. Det spiller ingen rolle hvor deilig du synes rumpa er. Det er straffbart uansett. Hadde du klappa på den deilige rumpa mi hadde jeg klappa deg på ballene dine med kneet mitt igjen. Så enkelt er det. Du vet ikke hvem du kødder med før du prøver deg

Anonymous poster hash: bca65...5af

Håper du får hjelp slik at du lærer deg å selvbeherskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får hjelp slik at du lærer deg å selvbeherskelse.

Du forsvarer ikke deg selv du altså? Jeg gjør det beklageligvis for de mannfolka som ser ned på kvinner og tar seg til rette

Anonymous poster hash: bca65...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forsvarer ikke deg selv du altså? Jeg gjør det beklageligvis for de mannfolka som ser ned på kvinner og tar seg til rette

Anonymous poster hash: bca65...5af

Jo, jeg forsvarer meg. Men om noen tar på meg har jeg vett til å ikke starte med å skade dem.

For din del er det vell også en sjanse for at vedkommende vil forsvare seg når du angriper han, og det kommer du trolig ikke heldig ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig begge foreldre, lærere og samfunnet for øvrig som har ansvaret for at de skal oppføre seg skikkelig mot kvinner!    

 

Det forutsetter selvsagt at kvinner også oppfører seg skikkelig. Noe kvinner i stadig mindre grad gjør.

Anonymous poster hash: aa6b4...8a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er feil. Du har ingen rett til og bestemme hvor jeg fester mitt blikk.

hvis blikk er trakassering så har det gått litt for langt.

 

men at man reagerer på et klapps på stumpen - det må man få lov til hvis man syntes det er ubehagelig.

Anonymous poster hash: 141f2...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flertallet av kvinner stemmer på innvandringsvennlige partier. Ergo er det riktig å si at flertallet av kvinner er for innvandring. Konsekvensene av innvandring er multikultur, deriblant et kvinnefiendtlig syn, med bl. a. seksuell trakassering. Dermed er det også riktig å si at flertallet av kvinner lager ris til egen bak. Anonymous poster hash: d12ea...c67

Hvor har du denne resonnering din fra? Hva med alle mennene som stemmer på innvandringsvennlige partier?

Det er du som er tett i knotten. Anonym er du også.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får hjelp slik at du lærer deg å selvbeherskelse.

Du skjønner altså ikke at det er ubehagelig å bli tafset på av en fremmed mann?

Klapser du en fremmed kvinne på rumpa, må du også regne med at du får deg en karamell tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner altså ikke at det er ubehagelig å bli tafset på av en fremmed mann?

Klapser du en fremmed kvinne på rumpa, må du også regne med at du får deg en karamell tilbake.

 

Du burde nok jobbe litt med leseforståelsen. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke skjønner at det er ubehagelig å bli klådd på når man ikke ønsker det. Jeg har skrevet at om du skader andre, potensielt veldig alvorlig, fordi du fikk et klaps på stumpen så har du et problem. 

Det er nok også en viss fare for at du selv blir mest skadet om du mister besinnelsen og angriper en mann. Forhåpentligvis vil han klare å forsvare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok jobbe litt med leseforståelsen. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke skjønner at det er ubehagelig å bli klådd på når man ikke ønsker det. Jeg har skrevet at om du skader andre, potensielt veldig alvorlig, fordi du fikk et klaps på stumpen så har du et problem. 

Det er nok også en viss fare for at du selv blir mest skadet om du mister besinnelsen og angriper en mann. Forhåpentligvis vil han klare å forsvare seg.

 

 

 

Jeg har fiket til flere menn som har tatt meg på rumpa.  de ber om det, enkelt og greit.   Problemet er IKKE mitt, det er hans problem helt alene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fiket til flere menn som har tatt meg på rumpa.  de ber om det, enkelt og greit.   Problemet er IKKE mitt, det er hans problem helt alene. 

 

Ja han har et problem. Det har også de som ikke klarer å styre seg og tyr til vold når det ikke er nødvendig. 

 

Jeg har aldri funnet det nødvendig å slå når en kvinne har klådd på meg. Det holder å si at det ikke er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok jobbe litt med leseforståelsen. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke skjønner at det er ubehagelig å bli klådd på når man ikke ønsker det. Jeg har skrevet at om du skader andre, potensielt veldig alvorlig, fordi du fikk et klaps på stumpen så har du et problem.

Det er nok også en viss fare for at du selv blir mest skadet om du mister besinnelsen og angriper en mann. Forhåpentligvis vil han klare å forsvare seg.

Det er mannen som tafser som skal beherske seg. Men du skjønner vel ikke at tafsing og uønsket seksuell oppmerksomhet er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen som tafser som skal beherske seg. Men du skjønner vel ikke at tafsing og uønsket seksuell oppmerksomhet er skremmende.

 

Igjen så har du nok mye å hente på leseforståelsen. Jeg skriver over at jeg ikke har noe problem med å forstå at det kan oppleves ubehagelig. Jeg har også skrevet at jeg er enig i at den som klår uten samtykke har et problem. Samtidig understreker jeg at mennesker som ikke klarer å styre seg, og angriper og skader andre mennesker når det ikke er nødvendig, også har et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen så har du nok mye å hente på leseforståelsen. Jeg skriver over at jeg ikke har noe problem med å forstå at det kan oppleves ubehagelig. Jeg har også skrevet at jeg er enig i at den som klår uten samtykke har et problem. Samtidig understreker jeg at mennesker som ikke klarer å styre seg, og angriper og skader andre mennesker når det ikke er nødvendig, også har et problem.

Du vet jo ikke opp, ned på dine egne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo ikke opp, ned på dine egne innlegg.

 

Du hadde virket mer oppegående om du underbygget den påstanden med eksempler eller argumenter. 

Forsøk gjerne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde virket mer oppegående om du underbygget den påstanden med eksempler eller argumenter. 

Forsøk gjerne ;)

Jeg er tydeligvis ikke den eneste som liksom ikke forstår, i følge deg ditt budskap. Du formulerer deg på en særdeles dårlig måte, om du mener det motsatte av det som du faktisk skriver her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er tydeligvis ikke den eneste som liksom ikke forstår, i følge deg ditt budskap. Du formulerer deg på en særdeles dårlig måte, om du mener det motsatte av det som du faktisk skriver her inne.

Som sagt, da får du nesten komme med eksempler på at jeg skriver motstridende innlegg. Hvis ikke blir det kun tomprat fra din side, og vanskelig å ta særlig seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen så har du nok mye å hente på leseforståelsen. Jeg skriver over at jeg ikke har noe problem med å forstå at det kan oppleves ubehagelig. Jeg har også skrevet at jeg er enig i at den som klår uten samtykke har et problem. Samtidig understreker jeg at mennesker som ikke klarer å styre seg, og angriper og skader andre mennesker når det ikke er nødvendig, også har et problem.

Du taler med to tunger her. Jeg ser at du har tungt for å skjønne at menn som trakasserer og Klapser kvinner på rumpa, opplever konsekvenser av deres negative atferd.

Er mannen så dum at han velger å trakassere en kvinne, må han også leve med konsekvensene av dette.

Får han seg en på trynet, må han leve med det. Han har selv valgt det.

Det er dette som en problemstillingen her.

Anonymous poster hash: 6a7df...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du taler med to tunger her. 

Samme svar til deg, du må vise meg hvor du mener jeg skriver motstridende om det skal være noe poeng i å ta deg seriøst. 

 

Jeg ser at du har tungt for å skjønne at menn som trakasserer og Klapser kvinner på rumpa, opplever konsekvenser av deres negative atferd.

 

Da bør nok du også jobbe med leseforståelsen. Jeg har ikke noe problemer med at de som klår på andre uten samtykke opplever konsekvenser. Jeg har et problem med å akseptere at man skal bruke grov vold mot andre mennesker når det ikke er nødvendig.

 

Er mannen så dum at han velger å trakassere en kvinne, må han også leve med konsekvensene av dette.

Får han seg en på trynet, må han leve med det. Han har selv valgt det.

Det er dette som en problemstillingen her.

Anonymous poster hash: 6a7df...a4a

 

Sånn fungerer nok ikke en rettsstat, heldigvis. Det er ikke slik at hver og en av oss kan velge avstraffelsesmetoder etter eget ønske. Personen som klår har selv valgt å gjøre noe som ikke er greit. Det gir ikke deg rett til å opptre som dommer, jury og bøddel. Ei heller til å utføre straffbare handlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme svar til deg, du må vise meg hvor du mener jeg skriver motstridende om det skal være noe poeng i å ta deg seriøst.

Da bør nok du også jobbe med leseforståelsen. Jeg har ikke noe problemer med at de som klår på andre uten samtykke opplever konsekvenser. Jeg har et problem med å akseptere at man skal bruke grov vold mot andre mennesker når det ikke er nødvendig.

Sånn fungerer nok ikke en rettsstat, heldigvis. Det er ikke slik at hver og en av oss kan velge avstraffelsesmetoder etter eget ønske. Personen som klår har selv valgt å gjøre noe som ikke er greit. Det gir ikke deg rett til å opptre som dommer, jury og bøddel. Ei heller til å utføre straffbare handlinger.

Jeg kan ikke se at det er jeg som sliter med leseforståelsen.

Å bruke slike idiotiske hersketeknikker av den karakter er patetisk.

Seksuell trakassering er ulovlig.

Å forsvare seg derimot, er lov.

En kvinne som reagerer med et klask på snuten til mannen, etter å ha blitt klasket på rumpa, blir det ikke noe rettsak av.

Anonymous poster hash: 6a7df...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...