Gå til innhold

Seksuell trakassering mot damer i det offentlige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss...

Alle er ikke like!

Anonymous poster hash: ac379...a79

 

 

 

 

:murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:  :murvegg:

Snakk om å spamme...

Anonymous poster hash: ac379...a79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uønskede blikk er også trakassering, men klaps på baken er langt grovere.

Anonymous poster hash: b4c9d...16c

 

Nå må du gi deg- "uønsket blikk"! Selvfølgelig er ikke det trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kan man diskutere hva som er seksuelltrakassering . Mange kvinner hyler om alt er trakassering. Et blikk, et lite klapp på en deilig rumpe er ikke nødvendigvis trakassering.

Jo, å klå på folk mot sin vilje er seksuell trakassering. Det spiller ingen rolle hvor deilig du synes rumpa er. Det er straffbart uansett. Hadde du klappa på den deilige rumpa mi hadde jeg klappa deg på ballene dine med kneet mitt igjen. Så enkelt er det. Du vet ikke hvem du kødder med før du prøver deg

Anonymous poster hash: bca65...5af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig er jeg enig med deg. Men vi menn er ikke like, ikke damer heller. Noen synes det er en god måte og ta kontakt på og noen kvinner liker denne form for oppmerksomhet.

Da spør man først. Kanskje noen menn liker å bli sparket i ballene. Betyr det at det er greit at jeg går rundt og gjør det på menn? For en logikk

Anonymous poster hash: bca65...5af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg klappa deg på ballene dine med kneet mitt igjen.

Anonymous poster hash: bca65...5af

Hørtes deilig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er selv svært dårlig sosialt fungerende. 

Nå tror jeg ikke vi kjenner hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør man først. Kanskje noen menn liker å bli sparket i ballene. Betyr det at det er greit at jeg går rundt og gjør det på menn? For en logikk

Anonymous poster hash: bca65...5af

Tror flere av dere bør lese hva jeg skriver og hva jeg som person mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke vi kjenner hverandre.

 

 

Og du er også dobbeltmoralsk.  Du må bestemme deg for hva du står for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Mange nordmenn har trakassert meg seksuelt. Hva skal du skylde på der da? Kommer nordmenn fra en slik kultur du beskriver eller?

Anonymous poster hash: bca65...5af

Det er kvinner som føder og oppdrar unge gutter. Om en mann blir kvinnefiendtlig så er moren delskyldig. Så hvis du ønsker en slutt på kvinnefiendtlige menn, oppdra de bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er også dobbeltmoralsk.  Du må bestemme deg for hva du står for. 

Nei ikke beskyld meg for noe moralske greier. Jeg står for det jeg alltid har sagt i slike debatter. Personlig mener jeg det er dårlig sosial kompetanse og klappe kvinner på rompa uten lov. Men det er ikke nødvendigvis trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kvinner som føder og oppdrar unge gutter. Om en mann blir kvinnefiendtlig så er moren delskyldig. Så hvis du ønsker en slutt på kvinnefiendtlige menn, oppdra de bedre.

 

 

Kvinner er selv offer for diskriminering i mange land.  I noen av disse landene er guttebarn langt mer verdt og blir oppdratt som prinser.  Videre har de et kvinnesyn lignende det vi hadde i Norge på 1700 tallet.  Selvfølgelig kan vi ikke forvente at de skal oppføre seg skikkelig mot norske kvinner når de har blitt oppdratt til å tro at kvinner er annenragns mennesker mindreverdige, dumme og bare er til for å føde barn og gjøre husarbeid. Norske kvinner er en trussel mot mye av det de har blitt lært om det andre kjønn. 

 

Les f.eks Bokhandleren i Kabul eller Tusen strålende soler så skjønner du hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke beskyld meg for noe moralske greier. Jeg står for det jeg alltid har sagt i slike debatter. Personlig mener jeg det er dårlig sosial kompetanse og klappe kvinner på rompa uten lov. Men det er ikke nødvendigvis trakassering.

 

 

Hvis du går bort å klapper en kvinne på rompa så er det selvfølgelig trakassering.  Spør 100 norske kvinner, hvor mange tror du syns det er greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner er selv offer for diskriminering i mange land.  I noen av disse landene er guttebarn langt mer verdt og blir oppdratt som prinser.  Videre har de et kvinnesyn lignende det vi hadde i Norge på 1700 tallet.  Selvfølgelig kan vi ikke forvente at de skal oppføre seg skikkelig mot norske kvinner når de har blitt oppdratt til å tro at kvinner er annenragns mennesker mindreverdige, dumme og bare er til for å føde barn og gjøre husarbeid. Norske kvinner er en trussel mot mye av det de har blitt lært om det andre kjønn. 

 

Les f.eks Bokhandleren i Kabul eller Tusen strålende soler så skjønner du hva jeg mener.

Enig med deg her. Men dessverre drar vi inn en mengde mennesker nå med et diskriminerende kvinnesyn. Og det verste er at mange kvinner i dette land ønsker det velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går bort å klapper en kvinne på rompa så er det selvfølgelig trakassering.  Spør 100 norske kvinner, hvor mange tror du syns det er greit??

Som sagt. Jeg som person mener det samme som deg. Men jeg vet også at et klapp på rompa ikke deles av alle som trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg her. Men dessverre drar vi inn en mengde mennesker nå med et diskriminerende kvinnesyn. Og det verste er at mange kvinner i dette land ønsker det velkommen.

 

 

Nå har vi jo blå regjering så det var vel ikke akkurat det som skjer nå velgerene så for seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Kvinner er selv offer for diskriminering i mange land.  I noen av disse landene er guttebarn langt mer verdt og blir oppdratt som prinser.  Videre har de et kvinnesyn lignende det vi hadde i Norge på 1700 tallet.  Selvfølgelig kan vi ikke forvente at de skal oppføre seg skikkelig mot norske kvinner når de har blitt oppdratt til å tro at kvinner er annenragns mennesker mindreverdige, dumme og bare er til for å føde barn og gjøre husarbeid. Norske kvinner er en trussel mot mye av det de har blitt lært om det andre kjønn. 

 

Les f.eks Bokhandleren i Kabul eller Tusen strålende soler så skjønner du hva jeg mener.

ABen jeg siterte prater om at norske menn også trakasserer seksuelt Si meg hvem har ansvaret for disse mannfolka når de er i en ung kritisk alder? Jo det er norske mødre.(og i mindre grad fedre, hurra for alene mødre!)

Selvfølgelig kan man ikke legge all skyld på mødre, de kan bare gjøre så mye. Men har man unge og driter på den så sier det jo seg selv at det vokser opp til å bli kvinnefiendtlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...