Gå til innhold

Russerne ordner opp.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Artig å se i Syria og kampen mot IS for tiden.

Russerne kom brått på banen, bomber i fleng og har nå satt inn krigsskip mot IS.

Dette vil gi raske og vedvarende resultater, de har sagt de kjører på i 4-6 mndr.

Jaggu godt å se at noen tar handling og er effektive som pokker.

På sidelinja står NATO og Jens med småbombingen og flisespikkeriet sitt. De har ikke utrettet en dritt siden de satte i gang. Russerne har gjort mer på en uke enn NATO til sammen, siden de begynte.

På toppen av det hele bruker NATO og Jens tid på å klage over at russerne var innom Tyrkias luftrom i noen sekunder. Snakk om å se helheten her.

Men de er nok for opptatte med å bombe sykehus med leger og pasienter i istedet.

Herregud for noen tafatte tullinger NATO og Jens August er.

Anonymous poster hash: bc0d2...1aa
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreds til Russland og Putin. De åpner også for et bredt samarbeid og ber gjerne NATO og USA om å peke ut IS mål de kan bombe. 

• Liker 5
Skrevet

Russland er no dritt og Puting er en dritt, men jeg kjenner at jeg kanskje heier på Russland akkurat her. Det er idiotisk av USA å alliere seg med muslimske ekstremister. At de ikke heter "IS" betyr ikke at de ikke er tvers igjennom onde, de også.

Et lite problem er naturligvis at dette vil styrke Iran, men...

• Liker 1
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg støtter Russland fult ut med å bombe i Syria. Akkurat som jeg støtter NATO\USA. Og jeg synes det er direkte kvalmende at NATO\USA er så hykleriske at de kritisere Russland for å gjøre det de gjør.

• Liker 2
Skrevet

Russland er no dritt og Puting er en dritt, men jeg kjenner at jeg kanskje heier på Russland akkurat her. Det er idiotisk av USA å alliere seg med muslimske ekstremister. At de ikke heter "IS" betyr ikke at de ikke er tvers igjennom onde, de også.

Et lite problem er naturligvis at dette vil styrke Iran, men...

Russland er ikke noe dritt. Russland er et fantastisk land med et fantastisk folk og en fantastisk historie og fantastisk kultur. Men desverre har Russland alt for ofte ikke de beste regjeringene og det er ingen tvil at det russiske folk fortjener mye mer frihet en det de har,

Russland\Russere fortjener all den frihet vi har her i vesten. 

Putin har jeg aldri likt. Den siste gode leder Russland hadde var Aleksander II som regjerte mellom 1855 og 1881. 

Kritiser Russland når de fortjener kritikk men det alt for mye ufortjent kritikk av Russland her i vesten.

Kritiser Russland for Ukraina der fortjener de kritikk. Det de gjorde der var skammelig.

Men å kritisere Russland for Syria er direkte hyklerisk og ufortjent. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde vert fint om de faktisk bomba IS...

• Liker 2
Skrevet

Vg direkte :23:37 Del

USA: – Få russiske angrep rammer IS og al-Qaida

Mindre enn 10 prosent av Russlands angrep i Syria har rammet IS eller opprørere med bånd til al-Qaida, ifølge USAs regjering.

– Angrepene har stort sett vært rettet mot opposisjonsgrupper som ønsker en bedre framtid for Syria og som ikke ønsker at Assads regime beholder makten, sier John Kirby, talsperson for USAs utenriksdepartement.

• Liker 2
Skrevet

Vg direkte :23:37 Del

USA: – Få russiske angrep rammer IS og al-Qaida

Mindre enn 10 prosent av Russlands angrep i Syria har rammet IS eller opprørere med bånd til al-Qaida, ifølge USAs regjering.

– Angrepene har stort sett vært rettet mot opposisjonsgrupper som ønsker en bedre framtid for Syria og som ikke ønsker at Assads regime beholder makten, sier John Kirby, talsperson for USAs utenriksdepartement.

Ja du kan forsette å tro blint på alt USA sier. 

Personlig er jeg like skeptisk til hva Amerikanerene sier som det russerene sier. 

• Liker 3
Skrevet

Godt noen tar tak når vesten kun sitter å ser på.

• Liker 1
Skrevet

Ja du kan forsette å tro blint på alt USA sier.

Personlig er jeg like skeptisk til hva Amerikanerene sier som det russerene sier.

Kjære vene - det er noe av det mest virkelighetsfjerne jeg har lest i dag.

Nå legger jeg meg og det betyr at jeg ikke gidder å diskutere mer

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene - det er noe av det mest virkelighetsfjerne jeg har lest i dag.

Nå legger jeg meg og det betyr at jeg ikke gidder å diskutere mer

Jeg vet ikke hva du svarer på der.

Men en ting er sikkert med det svaret der. Beviser du at du er hva 3-4 år gammel ?

Skrevet

Med sin aktive støtte til det sittende regimet sørger Russland for at borgerkrigen kommer til å vare lenger enn den ellers ville ha gjort

• Liker 2
Skrevet

Med sin aktive støtte til det sittende regimet sørger Russland for at borgerkrigen kommer til å vare lenger enn den ellers ville ha gjort

Pest eller kolera

Assad regimet er ikke noe bra. Men og tro at alt automatisk vil bli bedre om man får inn noen som har støtte fra vesten er litt vel naivt.

Det er jo tross alt ikke slik at regjeringen som er støttet av vestlige land er så veldig demokratiske. Er nok av diktaturer igjennom historien som kom til maken pga vestlig støtte og som har fått vestlig støtte

Demokrati i midtøsten og andre steder kan ikke komme utenfra. Det må komme innenfra noe folk i vesten ikke ser ut til å forstå.

• Liker 2
Skrevet

Artig å se i Syria og kampen mot IS for tiden.

Russerne kom brått på banen, bomber i fleng og har nå satt inn krigsskip mot IS.

Dette vil gi raske og vedvarende resultater, de har sagt de kjører på i 4-6 mndr.

Jaggu godt å se at noen tar handling og er effektive som pokker.

På sidelinja står NATO og Jens med småbombingen og flisespikkeriet sitt. De har ikke utrettet en dritt siden de satte i gang. Russerne har gjort mer på en uke enn NATO til sammen, siden de begynte.

På toppen av det hele bruker NATO og Jens tid på å klage over at russerne var innom Tyrkias luftrom i noen sekunder. Snakk om å se helheten her.

Men de er nok for opptatte med å bombe sykehus med leger og pasienter i istedet.

Herregud for noen tafatte tullinger NATO og Jens August er.

Anonymous poster hash: bc0d2...1aa

hahaha. bomber i fleng.haha mens nato er opptatt med å bombe sykehus med leger og pasienter, den var god.

Anonymous poster hash: e0f29...50e

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Russland er ikke noe dritt. Russland er et fantastisk land med et fantastisk folk og en fantastisk historie og fantastisk kultur. Men desverre har Russland alt for ofte ikke de beste regjeringene og det er ingen tvil at det russiske folk fortjener mye mer frihet en det de har,

Nei, Russland er et drittland med primitiv drittkultur. I 2015 driver de med forfølgelse av homofile. Det er helt på trynet.

Og når man finner en eller annen syk og ekkel video på nettet der man ser det verste av det menneskeheten har å tilby så er det i 90% av tilfellene produsert i Russland.

Skrevet

hahaha. bomber i fleng.haha mens nato er opptatt med å bombe sykehus med leger og pasienter, den var god.

Anonymous poster hash: e0f29...50e

Så de er opptatt med dette, sier du? Hvor mange sykehus har NATO bombet sa du, siden du påstår at de er så opptatt med det? Det må jo være ekstremt mange!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor?

Og foretrekker du at onde og brutale islamister tar over hele landet i stedet for en sekulær diktator? Diktatoren er kanskje brutal, men det går an å kommunisere med ham. De psykotiske islamistterroristene er det umulig å ha noen som helst slags kontakt med.

• Liker 1
Skrevet

Nei, Russland er et drittland med primitiv drittkultur. I 2015 driver de med forfølgelse av homofile. Det er helt på trynet.

Og når man finner en eller annen syk og ekkel video på nettet der man ser det verste av det menneskeheten har å tilby så er det i 90% av tilfellene produsert i Russland.

Her ser vi en som ikke vet en dritt om russisk kultur. 

Kanskje du skal se lenger en dine egne fordommer.

Ja Russland har sine problemer og måten homofile blir behandlet på er skammelig.

Men Russland er ikke et drittland og russisk kultur er langt i fra primitiv. 

• Liker 1
Skrevet

Russlands behandling av homofile er veldig beskrivende. Det er også det faktum at Putin har over 80% oppslutning.

Drittland.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...