Gå til innhold

Han er så sinnssykt kjekk, men et år yngre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går vg2 nå, og har begynt på nye skole. Det er to gutter jeg har lagt godt merke til her.

 

En som går i klassen, som er utrolig kjekk, og en annen som går vg1.

 

Han i klassen virker så søt, morsom og hyggelig, men jeg klarer ikke få meg til å snakke med han. Vi har ingen fag sammen bortsett fra fellesfaga (6 timer), og i pausene er han hele tiden med sine venner. Jeg har så klart prøvd å liksom smile til han og spørre han om ting, og selvom han svarer tror ikke han legger så mye merke til meg... Hva skal jeg gjøre? Vi skal bytte plasser på fredag, og sitter og bare krysser fingrene for at vi skal havne sammen! Jeg er ikke akkurat stygg, og jeg er smiler alltid og selv om jeg bare vil grine, så smiler jeg hele tida. 

 

Også over til nr 2.

 

Han på vg1 er seriøst det fineste mennesket jeg noen gang har sett, men har et år yngre enn meg, og det dreper meg. Føler meg skikkelig ekkel som ser på han i smug og liker han siden han er yngre. Hadde ikke gjort noe om vi ikke kunna ha hvert kjærester heller faktisk, så lenge vi bare kunne hvert venner. Vi har noen fellesvenner, men er ikke så ofte sammen med fellesvennene våres, så aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å begynne en samtale med han. 

 

Har lagt merke til at han ser på meg noen ganger, og får helt hjertebank av det. Når jeg ser at han ser på meg, og får blikkontakt, bare skynder jeg meg å ta bort blikket. Tør aldri holde det. Vil liksom smile tilbake, men føler meg skikkelig ekkel. 

 

For dere som kanskje ikke skjønner det, så er det VELDIG tabu at en jente som er født i 1998 skal være sammen med en gutt som er født i 1999, i hvert fall her jeg bor. 

 

Har dere noen tips eller lignende? Takk på forhånd



Anonymous poster hash: 17d80...ca5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går vg2 nå, og har begynt på nye skole. Det er to gutter jeg har lagt godt merke til her.

En som går i klassen, som er utrolig kjekk, og en annen som går vg1.

Han i klassen virker så søt, morsom og hyggelig, men jeg klarer ikke få meg til å snakke med han. Vi har ingen fag sammen bortsett fra fellesfaga (6 timer), og i pausene er han hele tiden med sine venner. Jeg har så klart prøvd å liksom smile til han og spørre han om ting, og selvom han svarer tror ikke han legger så mye merke til meg... Hva skal jeg gjøre? Vi skal bytte plasser på fredag, og sitter og bare krysser fingrene for at vi skal havne sammen! Jeg er ikke akkurat stygg, og jeg er smiler alltid og selv om jeg bare vil grine, så smiler jeg hele tida.

Også over til nr 2.

Han på vg1 er seriøst det fineste mennesket jeg noen gang har sett, men har et år yngre enn meg, og det dreper meg. Føler meg skikkelig ekkel som ser på han i smug og liker han siden han er yngre. Hadde ikke gjort noe om vi ikke kunna ha hvert kjærester heller faktisk, så lenge vi bare kunne hvert venner. Vi har noen fellesvenner, men er ikke så ofte sammen med fellesvennene våres, så aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å begynne en samtale med han.

Har lagt merke til at han ser på meg noen ganger, og får helt hjertebank av det. Når jeg ser at han ser på meg, og får blikkontakt, bare skynder jeg meg å ta bort blikket. Tør aldri holde det. Vil liksom smile tilbake, men føler meg skikkelig ekkel.

For dere som kanskje ikke skjønner det, så er det VELDIG tabu at en jente som er født i 1998 skal være sammen med en gutt som er født i 1999, i hvert fall her jeg bor.

Har dere noen tips eller lignende? Takk på forhånd

Anonymous poster hash: 17d80...ca5

Du tuller nå? Tabu? Hvor er det du bor da? Langt nedi vesten?

Anonymous poster hash: 84c24...98a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli voksen.

Anonymous poster hash: ee2ff...077

Hahaha dagens!

Anonymous poster hash: 84c24...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tabu å være sammen med en som er yngre enn deg så skjønner jeg ikke helt hva slags tips du ønsker å få her.

 

Uansett hva som blir sagt her på forumet så forandrer det ikke på fakta. Du kommer fortsatt til å være ett år eldre.

 

Så... tips måtte vært noe sånt som .. Drit i tabuene. Flytt et annet sted. Glem gutten. 

 

Eller som nevnt over her: Bli voksen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er tabu der du bort så får du bare glemme han. Det kommer til å bli skikkelig bygdesnakk om dere om dere ble et par. Nei, sånt hadde du ikke tålt, best å la det være.



Anonymous poster hash: 3f863...c1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går vg2 nå, og har begynt på nye skole. Det er to gutter jeg har lagt godt merke til her.

En som går i klassen, som er utrolig kjekk, og en annen som går vg1.

Han i klassen virker så søt, morsom og hyggelig, men jeg klarer ikke få meg til å snakke med han. Vi har ingen fag sammen bortsett fra fellesfaga (6 timer), og i pausene er han hele tiden med sine venner. Jeg har så klart prøvd å liksom smile til han og spørre han om ting, og selvom han svarer tror ikke han legger så mye merke til meg... Hva skal jeg gjøre? Vi skal bytte plasser på fredag, og sitter og bare krysser fingrene for at vi skal havne sammen! Jeg er ikke akkurat stygg, og jeg er smiler alltid og selv om jeg bare vil grine, så smiler jeg hele tida.

Også over til nr 2.

Han på vg1 er seriøst det fineste mennesket jeg noen gang har sett, men har et år yngre enn meg, og det dreper meg. Føler meg skikkelig ekkel som ser på han i smug og liker han siden han er yngre. Hadde ikke gjort noe om vi ikke kunna ha hvert kjærester heller faktisk, så lenge vi bare kunne hvert venner. Vi har noen fellesvenner, men er ikke så ofte sammen med fellesvennene våres, så aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å begynne en samtale med han.

Har lagt merke til at han ser på meg noen ganger, og får helt hjertebank av det. Når jeg ser at han ser på meg, og får blikkontakt, bare skynder jeg meg å ta bort blikket. Tør aldri holde det. Vil liksom smile tilbake, men føler meg skikkelig ekkel.

For dere som kanskje ikke skjønner det, så er det VELDIG tabu at en jente som er født i 1998 skal være sammen med en gutt som er født i 1999, i hvert fall her jeg bor.

Har dere noen tips eller lignende? Takk på forhånd

Anonymous poster hash: 17d80...ca5

Cry me a river😢

Anonymous poster hash: ce6c4...b24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herregud er du fem år eller?



Anonymous poster hash: 78bf7...3ea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller nå? Tabu? Hvor er det du bor da? Langt nedi vesten?

Anonymous poster hash: 84c24...98a

 

Hæ?  :klo:

Anonymous poster hash: 440e5...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cry me a river😢

Anonymous poster hash: ce6c4...b24

Det er faktisk favorittsitatet mitt :)

Anonymous poster hash: 84c24...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klo:

Anonymous poster hash: 440e5...787

Haha det var bare et utsagn som jeg ikke mente så mye med :P Ble bare litt oppgitt over hele greia ;)

Anonymous poster hash: 84c24...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Føler du deg såå mye voksnere enn de som er ET ÅR yngre enn deg? Seriøst? Hallo jeg har ligget med ei på 40 og jeg er 25 år! Ingen regel sier at dama må være yngre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er folk her så frekke? Det er tabu her jeg bor. Jeg driter langt opp idet, men bor på en liten plass hvor alle kjenner alle. 

 

Bare glem det. Dere sal liksom være de voksne her, men det er dere som oppfører dere som barn. Om dere syns dette er så innmari teit og barnslig kan dere bare la være å svare, istedenfor å være store i kjeften og være så frekke. Det er faktisk utrolig sårende. Dere er de voksne, på tide å oppføre seg som det.

 

Jeg sier ikke at jeg ikke er med gutten fordi JEG føler meg voksen, men fordi folk her hadde begynt å snakke og det hadde blitt noe stort ut av det. OG jeg har jo nevnt at jeg ikke MÅ bli sammen med han, bare bli kjent med han. 



Anonymous poster hash: 17d80...ca5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Må bare le litt her. Det er utrolig hvor overraska jeg blir på KG for hver dag. Er det mulig liksom? Over 60% her er voksne, men alle oppfører seg jo som barn. 

 

La den stakkars jenta være nå da. Dere vet da vel ingenting om hvor jenta bor og hvordan miljøet der er, gjør dere vel?

 

Her jeg bor, i nærheten av Oslo, er det faktisk aldri jenter på min alder som er sammen med gutter yngre enn seg, ikke så vidt jeg vet iallefall. For dere voksne virker dette sikkert tåpelig, men for oss yngre, er det faktisk ikke det.

 

Til ts: Jeg syns du burde ta sjansen på begge guttene. Kanskje du kan glemme han som er yngre enn deg en stund? Gå for han som er i klassen din. Smil til han, når du er alene, gå bort til han, og spør han om hjelp med småting om du får muligheten (selvom du ikke trenger hjelp). Det er veldig bra at du smiler og virker glad, det kan få folk til å legge merke til deg litt ekstra og så folk kan få et positivt inntrykk av deg.

 

Når det gjelder han som er yngre, kan du kanskje begynne å henge litt med de felles vennene deres, og smile til han når dere får øyekontakt. Som jeg har nevnt før så legger man ekstra merke til folk som smiler, der gjør iallefall jeg :)

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Snerk

Løsningen er å vokse opp og bli mer selvstendig. Trasig å gå gjennom hele videregående uten å tillate seg selv å bli kjent med enkelte folk kun på grunnlag av andres irrelevante innvendinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen er å vokse opp og bli mer selvstendig. Trasig å gå gjennom hele videregående uten å tillate seg selv å bli kjent med enkelte folk kun på grunnlag av andres irrelevante innvendinger.

Jeg klarer dessverre ikke å ikke tenke på hva andre mener om meg, ettersom jeg levde på den måten gjennom hele barneskolen og det endte med å bli mobba og baksnakka. Var så vidt jeg klarte å skaffe meg venner på ungdomskolen. Er det da rart at jeg tenker på hva andre mener om meg?

Anonymous poster hash: 17d80...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å få mye svar her. Enten så må du drite i hva andre mener om deg å bli bedre kjent med gutten, eller så glemmer du hele greia. Forstår at det var vondt for deg at du hadde vansker med å få venner på barne/ungdomskolen, men ærlig talt, det er vel ingen av vennene du har nå som er villige til å avslutte vennskapet pga en gutt som er 1 år yngre?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...