Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noe som hjelper mot hetetokter? (Utenom å stå ute på trappa i bare undertøyet og skremme naboene?)
Jeg holder på å bli gal.

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg allerede er så svett, så kan jeg kanskje dra på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det gulasj-suppe og hvitløksbrød til middag.
Det passer bra med litt deilig høstmat, for å si det sånn. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å endre passord i nettbanken, men det går visst ikke an? :huh:
Jeg har jo bank ID på mobil for å logge inn, men noen ganger når jeg handler på nett så må jeg skrive inn passordet mitt, mener jeg. Det er lenge siden det var endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, loffen skrev:

Prøver å endre passord i nettbanken, men det går visst ikke an? :huh:
Jeg har jo bank ID på mobil for å logge inn, men noen ganger når jeg handler på nett så må jeg skrive inn passordet mitt, mener jeg. Det er lenge siden det var endret.

Akkurat det har jeg null peil på. Men, ang hetetokter så tror jeg det skal kunne gå ann å få hormonplaster fra legen.  Men jeg vet egentlig ikke. 

Tror jeg har skrevet verdens minst hjelpsomme innlegg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ut av det med bank id? Husker jeg måtte ringe banken sist, men husker ikke hvordan jeg gjorde det, så lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne du endre bankid passordet når du logget inn i nettbanken. Men sjekket nå i min bank(Dnb) og der var det ikke slik lenger. Jeg bruker bare bankid på mobil, så  det er kanskje kjempe lenge siden det var slik? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det godt med hvitløksbrød? Er ikke du mer en loff-person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MarianneE skrev:

Akkurat det har jeg null peil på. Men, ang hetetokter så tror jeg det skal kunne gå ann å få hormonplaster fra legen.  Men jeg vet egentlig ikke. 

Tror jeg har skrevet verdens minst hjelpsomme innlegg. :lol:

:fnise:

Veldig!
Jeg vil ikke ta hormoner tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SPOCA skrev:

Fant du ut av det med bank id? Husker jeg måtte ringe banken sist, men husker ikke hvordan jeg gjorde det, så lenge siden. 

 

1 time siden, Jerle skrev:

Før kunne du endre bankid passordet når du logget inn i nettbanken. Men sjekket nå i min bank(Dnb) og der var det ikke slik lenger. Jeg bruker bare bankid på mobil, så  det er kanskje kjempe lenge siden det var slik? :klo:

Jeg bruker jo bare bank ID på mobil, lenge siden jeg brukte passordet. Kanskje de har sluttet med passord? :vetikke:
Kan jo spørre banken kanskje.
Prøvde det samme som deg i går Jerle, fant ikke ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, minister-mio skrev:

Var det godt med hvitløksbrød? Er ikke du mer en loff-person?

:velkommen:
 

Det var liksom hvitløksbaguett, som er en slags loff vel. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått en lang tur i skogen med en venninne, det var ekstremt hyggelig altså.
:)  *tilfredssmil*

Ble sliten. Torsk til middag. Har pesto, det kan vel kombineres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aprops passord, jeg tenkte bytte på KG også. Men der jeg skal skrive inn, kommer det opp en infoboks:


'Denne forbindelsen er ikke sikker. Innlogginger spesifisert her kan bli komprommitert. Les mer'
Jeg leser mer: https://support.mozilla.org/no/kb/insecure-password-warning-firefox?as=u&utm_source=inproduct

Og oppe til venstre ved adressen, under 'vis sideinfo' står det at 'tilkoblongen er ikke sikker'. Tilkobling til dette nettstedet er ikke privat. Informasjon du sender kan leses av andre (som f.eks. meldinger, passord, kredittkort osv.)
Informasjon som ikke er kryptert kan leses av andre mens den overføres.' Og mer av det samme..

Jeg har spurt om dette på Ris og Ros for lenge siden, men får vi ikke ordentlig svar, og det ser ikke ut som det blir gjort forsøk på å endre dette.
Synes det er utrolig dårlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...