Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde lagt meg, men vet jeg ikke får sove, og jeg kan ikke lese på senga fordi Noen skal grytidlig opp, så da kan jeg ikke ha på leselampa, for da får jo ikke han sove heller. :glare:

 

Ser på Downton Abbey og drikker blåbærte istedet.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri! :smilbla::klemmer:

 

JAAA! Så klart! :danser: Skal du? :smilbla: Kjøpte allerede 24.sept på forhåndssalg, som medlem på Muse.mu. :biggrin:

Denne gangen med sitteplass. Så dem på Rock in Roma i sommer, det var helt MAGISK.

 

Men 40 varmegrader og 12 timer i kø i sola, 6 timer ståing.. herregud jeg har aldri vært så dødssliten i hele mitt liv. Vi satt ute under paraplyer før vi løp inn på stadion, og vaktene spylte alle i køen med høytrykkspyler. :fnise: Men sååå verdt det. 40000 klin gærne italienere, vi hoppet opp og ned og sang hele tida. :ler: (edit: og vi stod ganske nære scena! )

Nothing but Thieves varmet opp, og de var knallbra, aldri hørt dem før. De slipper debutalbumet sitt om 10 dager, det skal jeg ha. Og jeg skal på konsert med dem i Oslo 20 november! :hoppe:

 

Men Muse ass.. :hjerte: åh, som jeg gleder meg! :strix:

 

Kremt.. jada så det er likevel lov å være glad i boka mi. Jeg kan jo ikke snakke om Muse og være sur liksom. :P

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan jeg overlevde den dagen i Roma. Jeg gråt faktisk av utmattelse der på natta i 4-tiden engang da det ikke gikk buss eller metro, og alle drosjene skulle andre veien. :sjenert:

For gammel og skrøpelig for sånt, men jeg tror jeg greide det fordi det var så varmt faktisk, og all adrenalinen jeg hadde i kroppen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper vi får til å dra, kan ikke prioritere penger til billettene akkurat nå. Men regner med å få tak i billetter når det nærmer seg, alltids noen som selger. Jeg haaaater Telenor Arena riktignok, men får så gå!

 

Akkurat nå er jeg mest gira på konserten jeg skal på om to uker, Imagine Dragons i Spektrum :rodmer:

 

Roma høres helt fantastisk og helt jævlig ut samtidig :ler: Hva synes du om nye albumet? Jeg har et par sanger jeg elsker (Dead inside :hjerte: ) og resten er litt... Hm. Ikke dårlig, for all del, Muse er aldri dårlig. Men ikke så bra som jeg hadde håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater også Telenor Arena! Var der på Muse i 2013 og det var så ufattelig varmt! :ler:

 

Jeg liker det nye albumet veldig godt! :smilbla: Mine favoritter er The Handler ( eeeelsker bassen til Chris) , Reapers, Psycho, Dead Inside og Defector..  Men Drones f.eks, har jeg vel hørt bare to ganger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater også Telenor Arena! Var der på Muse i 2013 og det var så ufattelig varmt! :ler:

 

Jeg var der og! Om vi får til å reise neste år må vi møtes :nigo:

 

Ja det var uutholdelig varmt. Også 40kr for et glass vann...! Jeg blei skikkelig sinna. Skreiv på FB sida deres etterpå, og de mente at Røde Kors ga ut gratis vann til alle som ba om det... Vel, jeg spurte både vakter og de i baren og ingen nevnte noe annet enn å kjøpe vann i baren. Vi stod helt foran ved catwalken til å begynne med, og der hadde de vann som de delte ut, når konserten begynte å nærme seg en halvtime forsinka... Vi fikk beskjed om å ta én slurk og så sende glasset bakover. For dét er jo hygienisk mener jeg!

 

Jeg blir så lett dehydrert, og må ha mye å drikke. Og da blir jeg sint på at de skal tjene penger på det! Vanligvis har jeg jo med meg en vannflaske overalt, men det får jeg jo ikke lov til der. Jeg holdt på å besvime i køen til shuttlebussen etterpå, alt for sliten etter å ha stått på beina så lenge, alt for varm, og skikkelig dehydrert. Og ingen mulighet til å få tak i noe som helst å drikke da. Vi stod i over en time før vi kom oss på en buss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var der og! Om vi får til å reise neste år må vi møtes :nigo:

 

Ja det var uutholdelig varmt. Også 40kr for et glass vann...! Jeg blei skikkelig sinna. Skreiv på FB sida deres etterpå, og de mente at Røde Kors ga ut gratis vann til alle som ba om det... Vel, jeg spurte både vakter og de i baren og ingen nevnte noe annet enn å kjøpe vann i baren. Vi stod helt foran ved catwalken til å begynne med, og der hadde de vann som de delte ut, når konserten begynte å nærme seg en halvtime forsinka... Vi fikk beskjed om å ta én slurk og så sende glasset bakover. For dét er jo hygienisk mener jeg!

 

Jeg blir så lett dehydrert, og må ha mye å drikke. Og da blir jeg sint på at de skal tjene penger på det! Vanligvis har jeg jo med meg en vannflaske overalt, men det får jeg jo ikke lov til der. Jeg holdt på å besvime i køen til shuttlebussen etterpå, alt for sliten etter å ha stått på beina så lenge, alt for varm, og skikkelig dehydrert. Og ingen mulighet til å få tak i noe som helst å drikke da. Vi stod i over en time før vi kom oss på en buss også.

 

Å herregud..! Det var jo bare tragisk! Sende vannet bakover liksom. :klaske:

Vi hadde sitteplasser, jeg var så våt i Converseskoene mine at det kjentes ut som jeg hadde bade med dem på. Kan bare forestille meg hvordan det var nede på matta. Det måtte ha vært sånn som vi hadde det i Roma.

 

Der fikk vi vann til litt rimeligere pris enn Oslo, og satt på pledd på bakken et stykke unna scenen etter at vi kom inn på stadion. Ingen høytrykkspylere eller selgere som gikk med isbøtter der, men vi byttet på å gå til kiosken.

Men plutselig spratt alle opp og bare rushet forover. Vi måtte bare løpe og fikk ikke med meg drikke, pledd, alle tingene våre, nesten ikke den ene skoen min, Poden..! :ler: Noen ble bare borte, og kom seg ikke fremover, det var nesten skummelt.  Da var klokka 17:45 og Muse kom på klokka 22! En time forsinket.

 

Der stod vi jo til midnatt. Det var så sinnsykt trangt, jeg kunne sikkert løftet begge beina samtidig.  Etter en evighet fikk jeg kjøpt en flaske varm øl av en som stod foran meg, den reddet livet til meg og Snuppis, men Poden ville ikke ha. Han er jo bare 14. :P Etterpå kjøpte vi vann og rå grillpølser, herregud så tørste og sultne vi var.

Det gikk shuttle-busser inn til byen som de reklamerte med på storskjermen hele dagen, men da vi endelig fant dem, var det bare for de som hadde forhåndsbestillt billetter. :klaske:

Kommer aldri til å glemme den dagen!

Skulle ønske jeg fikk til å legge ut film jeg tok opp her.

:ler:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der blei jeg muggen, gitt :ler:

 

 

Muse... de er da ikke så bra?

(Nå ble du vel enda mer muggen.. :lol: )

 

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi må møtes! Hadde vært kos! :smilbla:

Snuppis har ståplass, hun regner med det blir lettere her enn i Italia å komme helt fremst.

Vi andre orker ikke tanken. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornebu ja, vi parkerte på Lysaker og gikk derfra. Det var ganske greit.

Nå vet jeg ikke om vi skal ha med bil. Men åh, det er jo 250 dager til ennå. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...