Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har det vært en deilig dag med sol og sikkert nesten 20 grader.
Snuppis og jeg har gått tur i skogen, jeg fikk klekket et 10km Pokémon-egg. Også var det en Eevie.. :glare: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4,5 timer søvn. Jaja, jeg som hadde planer om både ditt og datt i formiddag har bare spist havregrøt og drukket kaffe.
Pluss at jeg flyttet tomatplantene under tak. Var rene syndefloden her isted.

Og hvorfor fikk jeg hjerteklapp og svettetokt av havregrøten? :svett: 

Skrevet

Ble en liten treningsøkt pluss en rusletur i dag når været klarnet opp. Jeg møtte Dragonite i parken, kastet over 20 baller på ham, men fikk ikke tatt ham! :grine:

Nå håper jeg på en god og lang natts søvn.
Nattinatt.

Skrevet
6 timer siden, loffen skrev:

Ble en liten treningsøkt pluss en rusletur i dag når været klarnet opp. Jeg møtte Dragonite i parken, kastet over 20 baller på ham, men fikk ikke tatt ham! :grine:

Jeg antar at vi snakker Pokémon nå...? Hvis ikke blir jeg alvorlig bektmret både for hva slags skapninger som vanker i pakene på dine trakter og din oppførsel... :fnise: 

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Jeg antar at vi snakker Pokémon nå...? Hvis ikke blir jeg alvorlig bektmret både for hva slags skapninger som vanker i pakene på dine trakter og din oppførsel... :fnise: 

:ler: Jepp, en sjelden verdifull en! 

Skrevet

Ah, som det regner! :regn:

Burde gått og lagt meg, men har skikkelig lakenskrekk for tida. Dessuten ble det en veldig sen natt til i dag, da vi hadde fest. :skaal:

Så egentlig har jeg lyst til å drikke den vinflaska som ikke ble drukket opp, og se på film. :fnise:

Skrevet

Jerle jo! :klemmer:

Har vært i byen en tur. Et lite møte med banken, og innom kjøpesenteret for å få tak i frottékjøkkenhåndklær. Må jo tørke alle krystallvinglassene ordentlig så de blir blanke og fine igjen. Noen har nemlig tatt de gode gamle hådklærne til vinduspuss.. :glare:
Så da fikk han værsågod å kjøpe nye til meg. 

Det ble en kaffekopp og eplekake på konditoriet. Til frokost! Blæh.
Har ligget her i sengen etterpå med en kropp som ikke virker, men nå må jeg opp å spise ordentlig mat. :a034:Brødskive med makrell tror jeg.
Blir sofaen i dag også tydeligvis, sånn er det bare. Men jeg tok opp film i går som jeg skal kose meg med.

Satser på bedre form og at jeg orker trene eller gå en tur i morgen. :tommelsmil: 

Skrevet

Jeg vurderer å sende sms til sjefen om at jeg ikkekommer på jobb Idag fordi det er så godt å sitte under teppet I sofaen og se på at det blir høst ute..

Skrevet

Ja, nå går det mot høst. Det er helt sikkert.
Har sett film og spist resten av helgens godteri.  :P

Skrevet

Når det gjelder å tørke krystallglass. Så fikk jeg en haug linkjøkkenhåndkle med mamma etter hun hadde vært på reise i Tallin(tror jeg...). Dette fikk jeg fordi de var så gode å tørke krystallgalss med. :tongue:

For all del, jeg har mange krystallglass og de brukes hyppig, men hun burde da kjenne meg bedre enn som så? Ting som ikke kan vaskes i oppvaskmaskinen - blir ikke brukt hos meg! Dette gjelder også krystallglassene jeg har arvet etter oldeforelde som er sånn rundt 100 år. :sjenert: *Er ikke noen særlig god husmor* 

Men da fikk jeg i alle fall gitt videre tipset hennes ;)

Skrevet

:ler:

Takk for tipset Jerle!
Våre har rett og slett for høy stett til å gå inn i maskinen, ellers hadde jeg vasket de der. Derfor blir de stort sett også bare brukt når vi har gjester! :fnise:

Skrevet

Krystallglass finnes ikke her i huset. Men har noen fine stettglass i glass. Og når de skal brukes, så må de tørkes støv av... Er ikke så ofte de får en tur ut av skapet... :ler:  

Skrevet

Bruk dem til brus i helga Sauen! Blir litt ekstra stil over middagen da. :ler: 

Skrevet

Sovnet på sofaen etter middag jeg. 

En times søvn om natta er jo ikke nok. Blir helt gal av å ikke sove! Hele dagen blir bare rot, jeg går rundt i koma, og er farlig i trafikken.

Nå har jeg en skikkelig hetetokt her, sitter i bare undertøyet med åpent vindu, ute er det 12 grader, Snuppis fryser. 

:svett:

Skrevet
11 timer siden, loffen skrev:

Bruk dem til brus i helga Sauen! Blir litt ekstra stil over middagen da. :ler: 

Hadde jeg bare drukket brus i helgene så. Men her går det stort sett i vann. Og vannglass kan jeg ikke snu ryggen til, for da drikker Turbo av dem, så her går det i vannflasker... :ler:  Hender av og til at jeg kjøper en Munkholm eller to til helga, og det drikkes rett fra flaske eller boks... :skaal::ler: 

11 timer siden, loffen skrev:

Sovnet på sofaen etter middag jeg. 

En times søvn om natta er jo ikke nok. Blir helt gal av å ikke sove! Hele dagen blir bare rot, jeg går rundt i koma, og er farlig i trafikken.

Nå har jeg en skikkelig hetetokt her, sitter i bare undertøyet med åpent vindu, ute er det 12 grader, Snuppis fryser. 

:svett:

Huff, høres ikke noe godt ut :( Håper du snart får sove skikkelig. :kose:  

Skrevet

Takk! 🤗 Har sovet litt nå faktisk 😃

I dag er det ett år siden ryggoperasjonen min, skal feire med å knyte på joggesko og ta en tur i skogen. Uten smerter! :strix: 

Skrevet

Nei, jeg tror faktisk jeg skal sykle! For det greier jeg jo også! :danser:

Gordon, stakkar, har jo bare stått og rustet de siste årene. Jeg har prøvd å sykle to ganger nå i august,og det kjentes litt ut som jeg aldri har syklet før, så det blir ikke lange turen. Tør ikke prøve meg i skogen riktig ennå, og i hvert fall ikke med klikkesko. :laugh:

Siden det var tomt for kaffe blir det en kopp te før turen. :kaffekopp:

Skrevet

:spy: Det smakte parfyme av knekkebrødet! :overrasket:

Skrevet

Har det stått i nærheten av noe som lukter veldig sterkt? Jeg hadde en pakke knekkebrød som tok smak av solbærteen den delte hylle med i skapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...