Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Daria skrev (På 27.10.2015 den 16.21):

Jeg har visst lagt planer på cupfinale-dagen, men jeg skal nok rekke begge deler...

Det var da lite gjennomtenkt..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skravla skrev (På 27.10.2015 den 16.26):

Det var da lite gjennomtenkt..... 

Forsåvidt - jeg tenkte ikke på at det var den dagen. Men sosialt samvær og kultur trumfer tross alt tv-planer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 27.10.2015 den 16.28):

Forsåvidt - jeg tenkte ikke på at det var den dagen. Men sosialt samvær og kultur trumfer tross alt tv-planer...

Hææ? Kultur uten meg? :daane: 

(eller har jeg glemt å notere noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (På 27.10.2015 den 16.31):

(eller har jeg glemt å notere noe?)

Du vart skræmt no? :ler: Helt uten deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 27.10.2015 den 16.32):

Du vart skræmt no? :ler: Helt uten deg...

Informasjon følger håper jeg..... *knapt nok nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig uvant med nytt forum!

Jeg kom heller ikke til siste innlegg via signaturen min lenger, og flere av smileyene tidligere i tråden min er borte. Min sure favoritt :glare: er ikke mer? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, smilyer kommer tilbake altså, men det er jo alltids en del bugs vel slike oppdateringer. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir bedre; jeg har prøvd å sende PMer og starte tråder og får bare feilmeldinger. Dette er første gang jeg prøver å svare i en tråd, skal bli spennende og se om det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja det funka! :tommelsmil:

Det er bare signaturen som ikke funker. Vil komme til siste innlegg. Jaja, det blir vel etterhvert.

I dag har et dårlig kne hindret meg fra å gå den daglige turen, og nå i kveld har ryggen plutselig biltt helt ufattelig vond. Vet ikke hva som har skjedd, men tror det var i forbindelse med at jeg bare skulle kaste noe i søpla under vasken på kjøkkenet. :klo:

Fanken altså, bare de derre skruene ikke har løsna. Nå har jeg kanskje alltid hatt en skrue løs, men vil helst at de i ryggen skal sitte fast. :icon_lol:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

I'm alive.
Not kicking, but alive. :ler:

Stresser med mye grums som må ordnes i for tiden, travelt med 'dumme' ting liksom.

Men på venteværelset hos legen på torsdag måtte jeg nyse, jeg satt og grudde meg, holdt meg fast i armlenene og lot det stå til. Også gjorde det ikke vondt! :daane:

Gud, så lykkelig jeg ble. :fnise:

Det er helt sant, det er over tre år siden sist.
Ellers så tusler jeg en tur i skogen hver dag så langt det er mulig. Det er det beste jeg vet. Selv i dag da jeg ble så gjennombløt at jeg måtte vri opp ulla jeg hadde underst. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det msn? :ler:

Jeg finner ikke lenger frem til min egen dagbok, uten å måtte lete opp innlegg jeg har skrevet i en annen tråd, og så trykke på signaturen min. :huh:
Hvor ble det av 'favoritter'?  Blir liksom ikke vant til det nye forumet. :sukk:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hengt opp 'vintergardiner', de er mørke og det ble veldig koselig altså. :nigo:
Men ryggen min likte det ikke. :fy_fy:

Nå skal jeg straks legge meg på den harde senga og så er det opp tidlig for å dra til legen igjen i morra. Uff, det er litt å grue seg til faktisk. Blir en ekstra laang time, før dagen hans begynner.

Skal ta livmorhalsprøve også, det blir litt kleint, siden han er en guttunge på 30. :icon_lol:
Vant til å ha kvinnelig lege jeg vettu, men han får det sikkert til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...