Gå til innhold

Ørjan Burøe - komikerfruemann, blogger og komiker


minimymlen

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, potetstappe skrev:

Beklager da misforstod jeg. :)

Det var til @adiaz, jeg siterte deg ved en feil! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skribent

Tenker at problemet med kvinner som ikke anmelder er dramatisk mye større enn historier om falske anmeldelser, så vi kan nok trygt fortsette å ha fokus på #metoo en stund til uten at «arten menn» tar nevneverdig skade av det. Ikke mer skade enn noen hundre år med maktmisbruk overfor kvinner iallfall.

Jeg mister ikke nattesøvnen av tanken på menn som i disse dager må tenke litt bedre gjennom hvordan de forholder seg til 53 % av jordas befolkning, men jeg har mistet litt søvn tidligere over ordentlig kjipe episoder. Hadde ikke trodd jeg skulle se noen store endringer i min levetid, men gleder meg stort over at snøballen endelig har fått fart. At Marna og andre velger å stå ved sine hulemenn får de leve med selv.

Et liv i svært frivillig offentlighet medfører også offentlig skittentøysvask, og om man vil skåne sine barn mot dette burde man vel valgt et annet levebrød enn å selge barn og familieliv på en blogg. I dette tilfellet må både Ørjan og kona ligge i den sengen de har redd selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, adiaz said:

Våre egne menn? Der må jeg skuffe deg:

"- Ja. Jeg er veldig glad i tafsing, så hver gang jeg blir tafset på blir jeg veldig sjarmert. Jeg liker den gamle femteklasseflørtinga. Den klarer norske menn bare å hoste opp klokka fire om natta. "

Og da snakker hun om GK. Altså sin mann, Martin. Hun vil at hennes mann, med hennes godkjenning, tafser mer på henne. Ikke at menn som er gift med andre, eller single for den saks skyld, skal tafse på henne uten godkjenning.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(De får gjøre som andre bloggere; skylde på leserne/publikum.)

Marna har ikke fasiten. Så enkelt er det. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han appellerer til harry-segmentet, gutte-guttene og de som generelt liker underbukseprat og litt mer eller mindre skjulte hentydninger til at kvinner er objekter. (Vet at han har prøvd seg på mer PK- innlegg om Ottar og diverse, altså, blant annet det som er lenket over her til VG.)

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
53 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Dette er et sidespor, men det forundrer meg... Har aldri hørt om en eneste en som synes han er morsom. Ikke er han vel spesielt kjent heller? Men jeg er kanskje i «gal» alder...

Ja, dette lurer jeg på og. Han er jo ikke et veldig kjent navn? Hadde aldri hørt om ham hvis det ikke var for frua hans. Kan ikke fatte at han er så stor. T&T Atle Antonsen, Bård Tufte osv er jo sykt mye mer kjent? Sånn generelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Kollontaj skrev:

Tror han appellerer til harry-segmentet, gutte-guttene og de som generelt liker underbukseprat og litt mer eller mindre skjulte hentydninger til at kvinner er objekter. (Vet at han har prøvd seg på mer PK- innlegg om Ottar og diverse, altså, blant annet det som er lenket over her til VG.)

Ok, det kan forklare litt😉

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Gillians skrev:

Ja, dette lurer jeg på og. Han er jo ikke et veldig kjent navn? Hadde aldri hørt om ham hvis det ikke var for frua hans. Kan ikke fatte at han er så stor. T&T Atle Antonsen, Bård Tufte osv er jo sykt mye mer kjent? Sånn generelt? 

Hadde ikke hørt om han før jeg så han på Bloggerne. Han er blitt mer kjent pga Marna, men er ikke en av de store

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ganske overrasket da jeg fant ut at ØB har hatt en "karriere" som komiker siden 1997, ifølge Wikipedia. Visste ikke hvem han var før Marna ble kjent som Komikerfrue og jeg vet ikke hvor lenge hun har vært relevant som blogger. Men det viser jo at han har vært i bransjen i 20 år. Overraskende, ihvertfall for min del. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, elisaday said:

Jeg ble ganske overrasket da jeg fant ut at ØB har hatt en "karriere" som komiker siden 1997, ifølge Wikipedia. Visste ikke hvem han var før Marna ble kjent som Komikerfrue og jeg vet ikke hvor lenge hun har vært relevant som blogger. Men det viser jo at han har vært i bransjen i 20 år. Overraskende, ihvertfall for min del. 

Jeg har fortsatt til gode å møte noen som finner han genuint morsom og talentfull som komiker. Hvis han virkelig selger som #2 etter Lyngbø blir jeg nesten sint, for Lyngbø er jo faktisk dritgod i jobben sin.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Jeg har fortsatt til gode å møte noen som finner han genuint morsom og talentfull som komiker. Hvis han virkelig selger som #2 etter Lyngbø blir jeg nesten sint, for Lyngbø er jo faktisk dritgod i jobben sin.

Jeg har aldri sett noe av ham, men har noen kjente som synes han er ganske bra.  -Og forestillingen "Fordommer" ble i alle fall godt mottatt i Bergen http://bergensmagasinet.no/aktuelt/buroe/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...