AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #261 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 29.12.2015 at 13.31, MalloryK skrev: En som skriver at hun har blitt svindlet gjennom Paypal. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, kan noen forklare? De hadde prøvd å tømme bankkortet hennes. Jeg har også Paypal, men har aldri brukt det til å kjøpe ting. Er det ikke sånn at man overfører fra bankkonto til Paypal, og så kjøper man? Man kobler paypal-kontoen direkte til visakortet sitt. Så når man betaler logger man bare inn på paypal, og så går resten automatisk. Det er svært sjelden svindel via paypal, uansett så har man både via paypal og via visa beskyttelse slik at man får tilbake pengene om man blir svindlet. Det er bare å starte en sak med enten paypal eller visa så løser det seg. Blir man svindlet via paypal så har man antakelig gitt ut passordet sitt eller skrevet det inn på en scam-side, som har lagret det. Altså egenforskyldt idioti Anonymkode: bfb4a...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 17. januar 2016 #262 Del Skrevet 17. januar 2016 Way too much information! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #263 Del Skrevet 18. januar 2016 5 timer siden, daemonia skrev: Way too much information! Anonymkode: 5c1bc...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #264 Del Skrevet 18. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 5c1bc...637 Enig!!!! (Siteringen tuller. Sorry! ) Anonymkode: 5c1bc...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #265 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg er helt sjokkert over alle piratkopiene de legger ut på denne siden. Hva er det de tenker med? Anonymkode: 328ce...ec7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #266 Del Skrevet 19. januar 2016 Det ble nylig lagt ut en link av en leke noen ønsket å kjøpe til en katt, hvor ei kommenterte ''litt dyr da''. Klikket meg inn på linken av ren nysgjerrighet; 151,17,- + free shipping! Kanskje det finnes en ''fake'' variant? Anonymkode: 2ecbb...047 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 22. januar 2016 #267 Del Skrevet 22. januar 2016 Det er så flaut når folk kjøper hårfarge uten å vite hvordan håret må være før det kan brukes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 22. januar 2016 #268 Del Skrevet 22. januar 2016 Filler'n, jeg er fremdeles blokka så jeg finner ikke gruppa engang. Tenkte søke medlemskap på nytt.. Godt dere legger ut galskapen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #269 Del Skrevet 25. januar 2016 Dette har jeg sett i dag: 1) Ei i åletrang topp som presiserte at hun skulle kjøpt minst to størrelser mindre. 2) Ei som hadde kjøpt en haug av nesesprayer etter gode anmeldelser fra andre på siden, men hun lurte på hva det egentlig var og hvordan man brukte de. 3) Ei som trenger inspirasjon til hva hun skal kjøpe og ber andre legge ut sine siste kjøp. 4) Alle vil ha fake fake fake fake fake. Eier ikke skam. Anonymkode: 6295e...620 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #270 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg ble kastet ut da jeg satte spørsmålstegn ved alle fake varene som florerte på siden. Spurte om de var klar over hvilken industri de var med på å støtte ved å handle slike varer. "Hvorfor er du medlem av en ebay-gruppe? ;-)" fikk jeg til svar, så ble jeg kastet ut. Det er en lettelse å slippe å se alle de forferdelige kjøpene daglig. Anonymkode: 328ce...ec7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #271 Del Skrevet 27. januar 2016 Det var noe som kjøpte fake Daniel Wellington-klokker og de sa at de ikke kunne se forskjell på fake og ekte vare. Beklager, men jeg har flere av disse ekte klokkene og de er ikke like de ekte i det hele tatt Anonymkode: 0a7c2...385 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #272 Del Skrevet 27. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble kastet ut da jeg satte spørsmålstegn ved alle fake varene som florerte på siden. Spurte om de var klar over hvilken industri de var med på å støtte ved å handle slike varer. "Hvorfor er du medlem av en ebay-gruppe? ;-)" fikk jeg til svar, så ble jeg kastet ut. Det er en lettelse å slippe å se alle de forferdelige kjøpene daglig. Anonymkode: 328ce...ec7 Forbauser meg ikke. Det var ei som etterlyste link til Michael Kors vesker og da var admin kjapt ute med å skrive at hun burde se i filer for fake merkevarer Anonymkode: 2ecbb...047 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #273 Del Skrevet 27. januar 2016 Mente selvsagt at "de fake DW-klokkene ikke likner de ekte i det hele tatt" Anonymkode: 0a7c2...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 29. januar 2016 #274 Del Skrevet 29. januar 2016 Ble skikkelig satt ut av hun som kjøpte seg fake fjellreven-sekk. Altså, det er en ryggsekk! Går det ikke an å kjøpe en annen ryggsekk som ikke har en falsk logo? Hadde vært litt mer "forståelig" hvis det var en falsk louis Vuitton-veske, eller noe lignende. Men fjellreven, serr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 29. januar 2016 #275 Del Skrevet 29. januar 2016 Den Wednesday, January 27, 2016 at 18.29, AnonymBruker skrev: Mente selvsagt at "de fake DW-klokkene ikke likner de ekte i det hele tatt" Anonymkode: 0a7c2...385 Jeg lo godt når det var ei som skrev at urmaker hadde nektet å skifte batteri fordi det var fake Og en annen var skuffet over at det var skrevet Nod helt annet inni under DW. Hva hadde hun forventet egentlig? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 29. januar 2016 #276 Del Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, daemonia skrev: Jeg lo godt når det var ei som skrev at urmaker hadde nektet å skifte batteri fordi det var fake Og en annen var skuffet over at det var skrevet Nod helt annet inni under DW. Hva hadde hun forventet egentlig? Skuffet ble hun jo ikke. Med tanke på at hun brukte en sånn gråtele smiley så tror jeg heller hun bare lo av hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 29. januar 2016 #277 Del Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, Kratt skrev: Skuffet ble hun jo ikke. Med tanke på at hun brukte en sånn gråtele smiley så tror jeg heller hun bare lo av hele greia Okei da Er ikke i dag jeg leste det, så den detaljen var ute av hukommelsen. I stand corrected 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 29. januar 2016 #278 Del Skrevet 29. januar 2016 Det er en del som har misforstått. Bare fordi du bestiller en bukse, bh, genser eller whatnot så blir man ikke automatisk ekspert på alle størrelsene på det plagget. Haha. "Jeg bruker vanligvis xs, hvilken størrelse burde jeg ta da" osv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 31. januar 2016 #279 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg får så fnatt av folk som ikke leser kommentarer og stiller de samme spørsmålene som allerede har blitt stilt og svart på flere ganger! Og når folk skal ha seg bher og hele jævla innlegget består av spørsmål som "jeg er normalt det, hva er jeg i det da?" DET GÅR DA AN Å SØKE SJØL! Hva er det? Navnet på produktet står i tittelen. Det står Lash Serum. HVA FAEN TROR DU AT DET ER?? Måtte bare få det ut..Gode gud, den gruppa går på helsa løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 31. januar 2016 #280 Del Skrevet 31. januar 2016 Den 26.1.2016 at 23.33, AnonymBruker skrev: Jeg ble kastet ut da jeg satte spørsmålstegn ved alle fake varene som florerte på siden. Spurte om de var klar over hvilken industri de var med på å støtte ved å handle slike varer. "Hvorfor er du medlem av en ebay-gruppe? ;-)" fikk jeg til svar, så ble jeg kastet ut. Det er en lettelse å slippe å se alle de forferdelige kjøpene daglig. Anonymkode: 328ce...ec7 Bra noen prøvde å beholde sunn fornuft der inne! For min del glemmer jeg aldri hun som ville kjøpe fake merkevarer, for man må jo tenke på den stakkars kinesiske mannen som sitter og syr vesker hjemme i stua for å ha en inntekt han kan leve av. Realitycheck, please! (Med forbehold om at jeg husker feil. Men det var i alle fall en diskusjon der inne hvor ei trodde at det å sy falske merkevarer var noe privatpersoner holdt på med for å spe på inntekten sin, eller noe lignende. Hun var i alle fall helt avvisende til at dette er en stor, kynisk og ødeleggende milliardindustri!) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå