Gå til innhold

Renslighet når det gjelder store barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

å pusse tenner om morgenen gjør man for å unngå dårlig ånde(man kjenner den ikke selv), og for å pleie tennene.. Så bra at du ikke har hatt hull, men tenk på alle de stakkarsene som har kjent på den ekle ånden din i alle år... grøss og gru, er glad jeg ikke kjenner deg-

Anonymous poster hash: a45cb...9a3

 

 

Mange andre enn meg som er sånn, skal jeg si deg :P Og jeg kan fint suge en pastill etter frokost, noe som kan gjøre ånden min bedre. Uansett er jeg ganske sikker på at du har truffet mange andre av samme sort som meg!

Anonymous poster hash: f9322...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh, godt det er flere med tenåringer som ikke tar så nøye på renslighet.... Jeg har to eldre tenåringer, og må passe på at de både dusjer og pusser tenna. De passer selvsagt på å dusje og pusse tenna når de skal ut blant venner ol, men hjemme gir de blanke. Føler meg som den gneldremasa som går å passer på så store barn. Legger til at de begge synes jeg er overrenslig og hysterisk. Tror heller jeg er normalen, og de som er sløv.....



Anonymous poster hash: 03d82...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne tatt den skitne trusa hennes bort mens hun var i dusjen, så kunne du funnet en ny til henne eller latt henne finne en selv

 

 

Hæ? Ekkelt. Skifte truse hver dag er ikke vanskelig! Hadde du problemer med å la foreldre og steforeldre vaske trusene dine så håper jeg du vaska dem selv

For det første så er badet låst når hun er i dusjen og jeg kunne heller ikke tenkt meg å gått inn der om det var åpent.. Litt privatliv må de få lov å ha. TS

Anonymous poster hash: 4546e...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mange andre enn meg som er sånn, skal jeg si deg :P Og jeg kan fint suge en pastill etter frokost, noe som kan gjøre ånden min bedre. Uansett er jeg ganske sikker på at du har truffet mange andre av samme sort som meg!

Anonymous poster hash: f9322...052

 

De jeg har overnattet sammen med (både venner og familie og andre) har alle pusset tenner om morgenen. Om du hadde begynt å pusse tennene om morgenen hadde du kjent forskjellen. Jeg går knapt til postkassa uten å ha pusset tennene!

 

Jeg var sammen med en som ikke pussa tennene om morgenen, han syntes det var helt greit. Jeg ble etterhvert kvalm og gjorde det slutt!

Anonymous poster hash: 4546e...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De jeg har overnattet sammen med (både venner og familie og andre) har alle pusset tenner om morgenen. Om du hadde begynt å pusse tennene om morgenen hadde du kjent forskjellen. Jeg går knapt til postkassa uten å ha pusset tennene!

 

Jeg var sammen med en som ikke pussa tennene om morgenen, han syntes det var helt greit. Jeg ble etterhvert kvalm og gjorde det slutt!

Anonymous poster hash: 4546e...438

 

Dette var skrevet av TS (skulle vært en redigeringsmulighet..)

 

Anonymous poster hash: 4546e...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg få spørre følgende om guttens mor:

1) ingen utdannelse eller jobb What so ever?

2) eller hun er psykolog eller sosionom?

Har registrert at kvinner i den bransjen er rotete og ikke nøye med renslighet...

Anonymous poster hash: 8a6cb...62e

Det står i HI at mor jobber innenfor helsevesenet. TS

Anonymous poster hash: 4546e...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

De jeg har overnattet sammen med (både venner og familie og andre) har alle pusset tenner om morgenen. Om du hadde begynt å pusse tennene om morgenen hadde du kjent forskjellen. Jeg går knapt til postkassa uten å ha pusset tennene!

 

Jeg var sammen med en som ikke pussa tennene om morgenen, han syntes det var helt greit. Jeg ble etterhvert kvalm og gjorde det slutt!

Anonymous poster hash: 4546e...438

 

 

Slutt for noe så lite?

 

Ja jeg må si deg at jeg også en sjelden gang pusser tennene om morgenen. Ikke ofte, men når jeg har noen på overnatting eller er på overnatting selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt for noe så lite?

 

Ja jeg må si deg at jeg også en sjelden gang pusser tennene om morgenen. Ikke ofte, men når jeg har noen på overnatting eller er på overnatting selv

Rensligheten var en stor del av det ja!TS

Anonymous poster hash: 4546e...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg få spørre følgende om guttens mor:

1) ingen utdannelse eller jobb What so ever?

2) eller hun er psykolog eller sosionom?

Har registrert at kvinner i den bransjen er rotete og ikke nøye med renslighet...

Anonymous poster hash: 8a6cb...62e

Hun er faktisk lærer.

Anonymous poster hash: a53aa...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...