Gå til innhold

Sjekking på KG.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg reagerer mest på at du skriver at de ikke kommer med oppfølgingsspørsmål. Synes det så godt som alltid er hyggelig når folk skriver til meg jeg :-) Det er mange hyggelige folk her! Tror du har hatt uflaks (dersom det ikke skyldes formuleringen).

Endret av Personenmeg
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så veldig pen, helt normal, så vil ikke lykkes på tinder.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Helt normale jenter går masse match på Tinder. Helt normale gutter og menn, derimot... :P
  • Liker 1
Skrevet

Hvis begge følger det rådet skjer det ingenting.

Anonymous poster hash: e3f29...4e3

Nå var det en oppfordring til hu😊 men enig at det skjer lite vis begge er kostbare. 😂 men nå er nå vi menn det svakeste leddet. Så til slutt tar hormoner og junior over😂

Skrevet

Nå vet ikke jeg om du troller og om du er samme som har kontaktet meg, men jeg har blitt kontaktet nylig av en 19 år gammel jente og klart jeg var skeptisk.  I bestefall kan jeg håpe på at det er en jente som sliter psykisk og derfor ligger med på KG-menn, men mest sannsynlig er det tull eventuelt en jente som er for stygg til å få seg noe på tinder(som TS i tråden har antydet).  Så forstår ikke hvorfor du klager over KG-mennene vi gjorde jo rett i å avise deg. 

Anonymous poster hash: 48e07...3e1
Skrevet

Flere som har chettet med TS?

Skrevet

Flere som har chettet med TS?

Tror jeg vet hvem det er, og tror jeg vet hva problemet er. Men nå har TS vært stille noen dager, kanskje hun har fått seg noe?

Anonymous poster hash: c393b...943

• Liker 1
Skrevet

Ja vel? Hvordan kan du vite det? Hva er dine spor (bevis)? Vil gjerne høre din påstand om hva problemet kan være, siden det er mange som lurer på det.

Anonymous poster hash: c2906...863
Skrevet

Er redd det er deprimerende få nittenåringer som legger an på meg for tida. :/

Skrevet

TS - jeg synes dette er kult av deg, men også litt desp! Likevel, vi er jo tross alt menn. Sjarmerende og smarte meldinger er alltid en god start.

Menn skal være menn. Men ekte menn tåler - og liker - at jenter (kvinner) også tar initiativ.

Skrevet

Hallo alle sammen! Det har faktisk blitt noen meldinger med noen, men ingen flørting. Kun prat om stort og smått :) Men må fortsatt klage litt over at noen samtaler har vært litt vanskelig pga ingen oppfølgingsspørsmål.. Disse er avsluttet nå da jeg er interessert i en flytende samtale :)

Har skjønt at sjekking ikke har noe for seg på KG, da sjekkestilen min tydeligvis ikke funker på KG-menn, så har nå prøvd med en mer vanlig samtale i steden for ;)

TS.

Skrevet

Hallo alle sammen! Det har faktisk blitt noen meldinger med noen, men ingen flørting. Kun prat om stort og smått :) Men må fortsatt klage litt over at noen samtaler har vært litt vanskelig pga ingen oppfølgingsspørsmål.. Disse er avsluttet nå da jeg er interessert i en flytende samtale :)

Har skjønt at sjekking ikke har noe for seg på KG, da sjekkestilen min tydeligvis ikke funker på KG-menn, så har nå prøvd med en mer vanlig samtale i steden for ;)

TS.

Tviler på at KG-menn er en egen rase da.

Vil heller tro at sjekkestilen din kanskje ikke funker skriftlig.

Skrevet

TS.

Overrasket over at KG-menn ikke klarer å holde en samtale gående i private meldinger. Ute i åpne forum er det sjelden noe problem å holde en samtale gående ...

Vanlig samtale. WOW. God ide!

Skrevet

Tviler på at KG-menn er en egen rase da.

Vil heller tro at sjekkestilen din kanskje ikke funker skriftlig.

Uredd da, du har jo vært på min side hele veien! Ikke svikt meg nå ;)

Haha, det var en generalisering, beklager det, men det har i allefall ikke funker på de jeg har skrevet med. Og det eneste de har til felles er at de er menn, er på KG, kanskje ikke de flinkeste til å ta hint og stiller ikke et jævla oppfølgingsspørsmål. Men kanskje jeg bare har vært uheldig.

Tror nok sjekkestilen min passer bedre ute i den virkelig verden, da man kan le litt, bruke kroppsspråk osv. Men så var det dette med å tørre da..

TS.

Skrevet

Vanlig samtale. WOW. God ide!

Heeey, vær snill, hvis ikke får du også en melding :P

Skrevet

Jeg vil tenke og tro at hun har tatt kontakt med fleste som har meldt seg i tråden, men siden det som skjer på PM er privat og mellom dem, tviler jeg på at verken hun eller de det gjelder vil legge ut detaljer. I beste fall velger hun kanskje selv å skrive hvordan hun selv opplever å skrives med dem, men ikke mer.

Skrevet

Uredd da, du har jo vært på min side hele veien! Ikke svikt meg nå ;)

Haha, det var en generalisering, beklager det, men det har i allefall ikke funker på de jeg har skrevet med. Og det eneste de har til felles er at de er menn, er på KG, kanskje ikke de flinkeste til å ta hint og stiller ikke et jævla oppfølgingsspørsmål. Men kanskje jeg bare har vært uheldig.

Tror nok sjekkestilen min passer bedre ute i den virkelig verden, da man kan le litt, bruke kroppsspråk osv. Men så var det dette med å tørre da..

TS.

:fnise:

Skrev jeg noe om hinting og menn tidligere... ;)

Skriv nøyaktig hva du er ute etter. Tørre er jo ikke noe problem skriftlig vel?

Og jeg er fremdeles nyskjerrig på hvem du er?

:)

Skrevet (endret)

Heeey, vær snill, hvis ikke får du også en melding :P

Ha ha! For en ære.

Endret av HandymanOslo
Skrevet

:fnise:

Skrev jeg noe om hinting og menn tidligere... ;)

Skriv nøyaktig hva du er ute etter. Tørre er jo ikke noe problem skriftlig vel?

Og jeg er fremdeles nyskjerrig på hvem du er?

:)

Kom med noen forslag til åpningsreplikker da, som ikke er kjedelige/skremmende/forutsigbare/whatever..

Jeg vet at hinting ikke er menn sin sterkeste side, men liker å beholde litt mystikk jeg da..

Skrevet

Sendt deg PM, TS! Forventer at du svarer meg direkte og ærlig nå! La oss ikke kaste bort hverandres tid!

Skrevet

Sendt deg PM, TS! Forventer at du svarer meg direkte og ærlig nå! La oss ikke kaste bort hverandres tid! Anonymous poster hash: c2906...863

Du har nok bommet på hvem jeg er gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...