Gå til innhold

Sjekking på KG.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje de ikke stoler på deg? Tror du er en mann eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at noen tror jeg lyver på kjønnet, men det må da være slitsomt å gå rundt å tro at alle juger liksom..

Btw, ingen svar i dag...

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og kontaktannonser + svar.

Mynona, mod.

Gjest gjestvest
Skrevet

Det første som slår meg er at du muligens har opprettet ny bruker, og forsøker deg på menn som har vært her og har hatt en registrert bruker her lenge. Mens du har en nyregistrert bruker og føler deg ganske så trygg, har disse mennene sitt gode rykte å tenke på. De aner ikke hvem du er, hva dine hensikter er: Du kan være hvem som helst. Det kan være de tenker du har vært her lenge, du har opprettet en ny bruker kun for å finne ut hva de svarer på henvendelsen. Og da er det heller ikke rart at svaret på henvendelsen er: Negativt

Gjest supernova_87
Skrevet

Det er nok en grunn til at disse mennene er single og henger på KG da... :fnise:

Hadde det vært noe tak i dem hadde de jo ikke vært single.  :lur:

Ikke si det da!  :fnise:  :( Da må jo det samme gjelde for alle single damer her inne!  :bond:

Skrevet

Mårn du. :)

Jeg har akkurat lagd vafler. Skal vi gå en tur i lag?

Skrevet

Liker du brunost på forresten? 

Gjest gjestvest
Skrevet

Liker du brunost på forresten? 

Æsj, dette kunne blitt en så bra date, giftermål, barn og alt om det hadde vært fløtemysost, men sånn kan det gikk. Du må nok forsøke tråd-dama. * sukk *

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Ikke får jeg meldinger, og ikke blir jeg bedt på vafler...

Skrevet

Hehe, det er litt fasinerende at folk tenker sjekking ut fra innlegg her.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil ha menn som kaster seg etter deg så gå på chat.no, velg ett nick som viser tydelig at du er jente og skriv "Hei alle sammen" i chatten. Vipps så fyller skjermen seg opp med kåte mannfolk.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Mynona, mod.

Skrevet

Hva er det med KG-menn? Har prøvd å sjekke opp flere på PM, og enten så skjønner de ikke at jeg sjekker de opp eller så gidder de ikke å flørte tilbake selv om de er single. Så sinnsykt irriterende.

Altså, sitter her inne å gnåler om at de er jomfru og single, men griper jo faen meg ikke muligheten når de har den..

-Oppgitt, frustrert og kåt jente på 19 år.

Hehe, spør om de vil møtes :) Men du virker jo litt desp når du sier det sånn. Du må jo ikke ta hvem som helst. 

Anonymous poster hash: 05a44...8cd

Skrevet

Æsj, dette kunne blitt en så bra date, giftermål, barn og alt om det hadde vært fløtemysost, men sånn kan det gikk. Du må nok forsøke tråd-dama. * sukk *

Damn, woman!

Skrevet

Hopp over sjekkingen og bare chatt en stund. Presanter deg. Men ikke att du er på jakt. Spill litt kostbar. La de jobbe litt først😉 vis de ikke gidder så er de ikke interessert.

Skrevet

Hopp over sjekkingen og bare chatt en stund. Presanter deg. Men ikke att du er på jakt. Spill litt kostbar. La de jobbe litt først😉 vis de ikke gidder så er de ikke interessert.

Hvis begge følger det rådet skjer det ingenting.

Anonymous poster hash: e3f29...4e3

Skrevet

Ikke får jeg meldinger, og ikke blir jeg bedt på vafler...

Du kan få vafler hos meg... ;)

Skrevet

Fortsatt dårlig respons fra mannfolka her inne...

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...