Gå til innhold

Sjekking på KG.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, kan ikke se du har sendt meg noe melding, men klart du har sikkert preferanser du går etter og jeg ikke oppfyller dem. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, kan ikke se du har sendt meg noe melding, men klart du har sikkert preferanser du går etter og jeg ikke oppfyller dem. :fnise:

Tror faktisk du og jeg har kranglet litt før ;) Men egentlig så tar jeg det jeg får da..

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Skrevet

Fortsatt dårlig respons fra mannfolka her inne...

TS.

Kan jo ikke gi respons uten at du sender pm først da...

:fnise:

Skrevet

Kan jo ikke gi respons uten at du sender pm først da...

:fnise:

Du er jo opptatt da ;)

Skrevet

Er gjerne de samme mannfolka som får sexforespørsler hele tiden, klart de blir litt kresne når de kan velge og vrake  i KGs harem.

• Liker 2
Skrevet

Du er jo opptatt da ;)

Godt observert og selfølgelig noe som ville lagt føringer for det svaret du hadde fått... ;)

Skrevet

Godt observert og selfølgelig noe som ville lagt føringer for det svaret du hadde fått... ;)

Nettopp ;) Men du kan jo dele litt tips? Du fant jo din utkårede her inne?

Skrevet

Tror faktisk du og jeg har kranglet litt før ;) Men egentlig så tar jeg det jeg får da..

Åh? I hvilken sammenheng da? Var du anonym da også eller åpent nick? Nå ble jeg hvertfall nysgjerrig på hvem du er. :P

Er ikke meningen å krangle med folk da, men klart det kan oppstå litt heftige diskusjoner når begge parter står på sin sak. ;)

Men klart, hvis det betyr at jeg aldri vil få en PM fra deg (on-topic eller ikke), så skal jeg slutte å erte og mase. :(

Gjest Overrasket
Skrevet

Det blir i hvert fall ikke lettere når man ikke følger opp flørtende innlegg som AB med en privat melding  :(

Skrevet

Åh? I hvilken sammenheng da? Var du anonym da også eller åpent nick? Nå ble jeg hvertfall nysgjerrig på hvem du er. :P

Er ikke meningen å krangle med folk da, men klart det kan oppstå litt heftige diskusjoner når begge parter står på sin sak. ;)

Men klart, hvis det betyr at jeg aldri vil få en PM fra deg (on-topic eller ikke), så skal jeg slutte å erte og mase. :(

Tror det var noe sex og samliv greier :P Og slapp helt av, du verken erter eller maser :) Du er skrevet opp på PM-lista mi!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ah, det var i dei dagar ein vart flørta med på KG.......

Skrevet

Tror faktisk du og jeg har kranglet litt før ;) Men egentlig så tar jeg det jeg får da.. Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Der har du svaret på hvorfor ingen vil ha deg. Det er ingen som vil ha ei som tar det ho får.

Anonymous poster hash: 0aed0...e4a

Skrevet

Nettopp ;) Men du kan jo dele litt tips? Du fant jo din utkårede her inne?

Tja. Vær tydelig på hvem du er og hva du vil. Det betyr selvfølgelig også å ikke gjemme seg bak ab...

I tillegg kan det være greitt å merke seg at: (menn tar ikke hint)3 , spesielt ikke menn som henger på kg og klager over at de er single... :plystre:

Gjør litt research på de du kontakter og se hva de har postet og står for. Bruk dette i samtalene.

Men si tydelig hva du er ute etter. Det trumfer alt. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Der har du svaret på hvorfor ingen vil ha deg. Det er ingen som vil ha ei som tar det ho får.

Anonymous poster hash: 0aed0...e4a

Du er tydeligvis kvinne.

Desperate menn gjør mye rart... :opplyser:

At det er en grunn til at de er desperate er en annen ting og kanskje ikke så attraktivt for TS når det kommer til stykket allikevel... :fnise:

Skrevet

Tja. Vær tydelig på hvem du er og hva du vil. Det betyr selvfølgelig også å ikke gjemme seg bak ab...

I tillegg kan det være greitt å merke seg at: (menn tar ikke hint)3 , spesielt ikke menn som henger på kg og klager over at de er single... :plystre:

Gjør litt research på de du kontakter og se hva de har postet og står for. Bruk dette i samtalene.

Men si tydelig hva du er ute etter. Det trumfer alt. :fnise:

Takk! Dette skal prøves på nestemann. Jeg gir meg ikke før jeg får det jeg vil ha ;)

Skrevet

Tror det var noe sex og samliv greier :P Og slapp helt av, du verken erter eller maser :) Du er skrevet opp på PM-lista mi!

Snilt sagt av deg. :) Gjorde meg litt gladere på denne ellers kjedelige dagen.

Skrevet

Du er tydeligvis kvinne.

Desperate menn gjør mye rart... :opplyser:

At det er en grunn til at de er desperate er en annen ting og kanskje ikke så attraktivt for TS når det kommer til stykket allikevel... :fnise:

Livet er for kort til å være prippen og lete etter perfekte manneroboter :P

Skrevet

Takk! Dette skal prøves på nestemann. Jeg gir meg ikke før jeg får det jeg vil ha ;)

Fortell oss hvordan det går da.

I tillegg tror jeg det kan være effektivt å poste eksplisitte kommentarer på seksualforumet... :fnise:

Skrevet

Fortell oss hvordan det går da.

I tillegg tror jeg det kan være effektivt å poste eksplisitte kommentarer på seksualforumet... :fnise:

Haha :P

Skrevet

Trodde menn her inne forgudet 19 årige jenter, jeg er over 40 og postkassen min bugner over i mail!

Anonymous poster hash: 38bb7...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...