Gå til innhold

Sjekking på KG.

Fremhevede innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Nettopp ;) Men du kan jo dele litt tips? Du fant jo din utkårede her inne? Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Det var heller at hans utkårede fant han her inne, helt tilfeldig. Han kommenterte på et av mine innlegg (i Singelforumet) og jeg sendte han en PM med et mer utfyllende svar. Den PM-en var starten på en utrolig spennende og intens bli-kjent fase (20 sider med PM her inne over en periode på 3 uker) før vi traff hverandre. Det ble kjærlighet ved første blikk og nå har vi vært kjærester i nesten 5 måneder. Må ærlig innrømme at jeg ikke var på utkikk etter en kjæreste her inne tross at jeg hadde profil på en datingside. Livet kan by på positive overraskelser.

Prøv å synke skuldrene litt, engasjer deg i hva andre menn skriver om, prøv å finne ut hva de står for og liker, og prøv deg fram. Det er ikke en sjekkearena og jeg vil tro at mange vil oppfatte en PM fra en fremmed jente som provoserende og latterlig.

Som Uredd skrev, hold oss oppdatert!

Tvi tvi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende en del av brukerne du sender melding til synes du er for ung for dem? I tillegg så kan man jo tenke at en såpass kontaktsøkende 19-åring har noen issues, men det kommer jo veldig annerledes på hva og hvordan du skriver i disse meldingene, så det er ikke så lett å si noe om.

Skrevet

Disse rådene om at jeg har fått det til på denne måten gjør sånn så får du det til blir for dumt. Ikke alle er like. Det fungerer ikke på samme måte for alle. 

Anonymous poster hash: 47133...146
Skrevet

Eller som et troll eller en kattefisk. Det spørs helt på hvordan du fremstår. Kanskje du pakker inn flørtingen din så mye at ingen kan gjenkjenne den som flørting. Det er nærmest en naturlov at mange jenter mener at de har flørtet når de egentlig bare har sagt hei og småpratet,og så blir de grinete når fyren ikke skjønte det. Det er også en naturlov at mange gutter tror hei og småprating er flørting mens jenta ikke mente det sånn, og da blir jenta grinete fordi han misforsto. Kort og greit i mange tilfeller klin umulig å vite.

Så, få se hva du skriver.

Hva i alle dager... Er det ikke nok å si "hei" og småprate? Hva mener du at en skal gjøre da, skrive "jeg er singel og interessert, liker du meg?", å si hei og småprate er jo begynnelsen av en relasjon, og hvis den andre parten ikke virker interessert, så får han bare ha det så godt.

Anonymous poster hash: 8c93b...203

Skrevet

Men hvorfor skal de gidde å snakke litt? Igjen, de aner jo ikke hvem du er eller hva du vil. Du må nesten starte med å presentere deg på et eller annet vis, og det mest åpenbare er jo med et bilde. Hvis dere allerede har pratet i bildetråden eller noe sånt er jo åpningen unnagjort, men hvis jeg får en melding fra en totalt ukjent forumbruker der det står "hallooo! hva skjer?? :)" eller noe lignende har jeg ærlig talt ikke peiling på hva jeg skal si engang.

Da er du ikke flink med småprat, hvis du ikke vet hva du skal svare hvis noen spør "hva som skjer", vil nå si det er mer uvanlig å komme med en lang presentasjon om seg selv samt en bilde, jeg hadde fått "despo"-vibber av slikt.

Anonymous poster hash: 8c93b...203

Skrevet

Det var heller at hans utkårede fant han her inne, helt tilfeldig. Han kommenterte på et av mine innlegg (i Singelforumet) og jeg sendte han en PM med et mer utfyllende svar. Den PM-en var starten på en utrolig spennende og intens bli-kjent fase (20 sider med PM her inne over en periode på 3 uker) før vi traff hverandre. Det ble kjærlighet ved første blikk og nå har vi vært kjærester i nesten 5 måneder. Må ærlig innrømme at jeg ikke var på utkikk etter en kjæreste her inne tross at jeg hadde profil på en datingside. Livet kan by på positive overraskelser.

Prøv å synke skuldrene litt, engasjer deg i hva andre menn skriver om, prøv å finne ut hva de står for og liker, og prøv deg fram. Det er ikke en sjekkearena og jeg vil tro at mange vil oppfatte en PM fra en fremmed jente som provoserende og latterlig.

Tvi tvi!!

Busted... :rodmer:

Skrevet

Tvi tvi!!

Åå, så herlig historie :-)

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

• Liker 1
Skrevet

Du kan få vafler hos meg... ;)

Takk, endelig - ser du også har hatt noen dagers betenkningstid, så regner med den invitasjonen er gjennomtenkt?

Si tid og sted, så dukker jeg opp.

Skrevet

Kan nok hende at du brått ombestemmer deg hvis jeg virkelig hadde kommet med tid og sted. ;) 

Skrevet

KG-kvinnene er i hvert fall ganske enkle å få til sengs. Neida. Tuller.

:laugh:

Skrevet

Det første som slår meg er at du muligens har opprettet ny bruker, og forsøker deg på menn som har vært her og har hatt en registrert bruker her lenge. Mens du har en nyregistrert bruker og føler deg ganske så trygg, har disse mennene sitt gode rykte å tenke på. De aner ikke hvem du er, hva dine hensikter er: Du kan være hvem som helst. Det kan være de tenker du har vært her lenge, du har opprettet en ny bruker kun for å finne ut hva de svarer på henvendelsen. Og da er det heller ikke rart at svaret på henvendelsen er: Negativt. 

Nå har ikke jeg blitt spurt om sex, men nesten alle som har sendt pm til meg har hatt få innlegg på sin brukerprofil. Da tenker jeg ikke bare på nyoppretta brukere, men også brukere som har vært her en stund og bare ikke posta noe med sin brukerprofil. 

Anonymous poster hash: 48e07...3e1

Skrevet

Fortsatt dårlig respons fra mannfolka her inne...

TS.

Bare å legge ut hvilken by eller sted du bor så få du sikkert svar

Anonymous poster hash: 08e33...2aa

Skrevet

Har ikke du Tinder?

Som kvinne er det vel bare å vrake og velge der?

:)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du Tinder?

Som kvinne er det vel bare å vrake og velge der?

:)

Hun er åpenbart ute etter en med intellektet, de sosiale ferdighetene og verdiene til en KG-mann.

• Liker 6
Skrevet

Hun er åpenbart ute etter en med intellektet, de sosiale ferdighetene og verdiene til en KG-mann.

Snakk for deg selv Summers...

:fnise:

Skrevet

Snakk for deg selv Summers...

:fnise:

Snakker om meg selv:-)

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så veldig pen, helt normal, så vil ikke lykkes på tinder.

TS.

Skrevet

Snakker om meg selv:-)

:plystre:

Anonymous poster hash: 11b46...209

• Liker 3
Skrevet

Er ikke så veldig pen, helt normal, så vil ikke lykkes på tinder.

TS.

Det er akkurat dette mannfolka er klar over når du tar kontakt ut av det blå, uten at det er bygget opp noen personlig relasjon fra før av (like oppfatninger om ting o.s.v.).

Anonymous poster hash: c7f19...2a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...